De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 3D voorzetbril voor brildragers

    Ik heb een Sony Bravia 3D-tv (een KDL-42W815B om precies te zijn) en omdat ik brildrager ben ben ik nu op zoek naar een goede passieve 3D voorzetbril. Ik zie er online een hoop te koop staan, maar ik vroeg me af of iemand op het forum hier speciaal goede ervaringen heeft met een bepaald type of bepaald merk. Iemand tips op dat gebied?
    Laatst aangepast door Richard B. : 01-12-2014 om 22:16

  2. #2

    Standaard

    Zijn/Worden er bij jouw televisie dan geen 3D-brillen meegeleverd? Bij mijn Samsung zaten twee lichte (actieve) 3D-brillen die ik ook als brildrager prima vind zitten. Helaas kan ik je niet adviseren over passieve brillen, maar het zal allemaal weinig verschil uitmaken, juist vanwege de passieve techniek (die je ook in 3D-bioscopen aantreft).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zijn/Worden er bij jouw televisie dan geen 3D-brillen meegeleverd? Bij mijn Samsung zaten twee lichte (actieve) 3D-brillen die ik ook als brildrager prima vind zitten. Helaas kan ik je niet adviseren over passieve brillen, maar het zal allemaal weinig verschil uitmaken, juist vanwege de passieve techniek (die je ook in 3D-bioscopen aantreft).
    Natuurlijk zaten er wel brillen bij. Maar die zijn niet ideaal: bril over bril kan wel maar het zit niet lekker. Vandaar ook dat ik op zoek ben naar goede voorzetlenzen.

  4. #4

    Standaard

    LG heeft geloof ik wel van die voorzetlenzen, persoonlijk begon ik er echter scheel van te kijken doordat de opzet pootjes toch een beetje in je zichtveld terechtkomen.
    Ikran is not horse!

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •