De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard MASH complete serie fr import nederlandse subs?

    Mijn exuses dat ik hiervoor een topic open maar kon niet onmiddellijk een topic vinden waar ik deze vraag zou kunnen stellen.
    Weet er iemand toevallig of de seizoenen van MASH in frankrijk nederlands ondertiteld zijn?
    Vind de prijs op amazon.fr zeer goed meevallen en bij ons blijft die maar duur dus hopelijk kan iemand mij helpen.

    http://www.amazon.fr/MASH-Lint%C3%A9...&keywords=mash
    BD (1243) What i Watch

  2. #2

    Standaard

    Op de verpakking staat alleen 'Anglais' en 'Francais'.

    Dus ik denk het niet.

  3. #3

    Standaard

    Niemand informatie hierover?
    BD (1243) What i Watch

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Volgens dvdfr.com alleen Franse en Engelse ondertitels.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #5

    Standaard

    Ja maar dat is het probleem. Er zijn zoveel covers in Frankrijk waar enkel Engels en Frans opstaan.
    Als je de dvd dan in de speler gooit staan er veel meer ondertitels op.
    BD (1243) What i Watch

  6. #6

    Standaard

    "Niemand informatie hierover?"
    Nee. Ik zou graag zeggen van wel maar helaas, ik kan ook niet verderkijken dan de informatie online, en gezien je die nu net in twijfel trekt... Waarom niet aanschaffen en terugsturen als het niet zo blijkt te zijn? Kun je het zelf ook meegeven als wijsheid. Is er geen NL subs = Dan weet iedereen dat zeker, heb je ze wel = Dan weet iedereen dat en heb jij een mooie set.

  7. #7

    Standaard

    Wist niet dat dat mocht iets terug sturen die open gemaakt is.
    BD (1243) What i Watch

  8. #8

    Standaard

    Weet ook niet óf dat kan, maar dat lijkt me toch gewoon een logisch iets? Terugsturen wanneer product toch niet naar wens blijkt te zijn.

  9. #9

    Standaard

    Damn je meent het nog echt ook, nou ja niemand is hetzelfde zullen we maar zeggen. Ik vind dat je het terug kunt sturen als er bij staat dat er NL subs op staan en dat blijkt dat die er niet op staan als je de disc in de speler hebt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Vaak worden retour gestuurde en geopende dvd's en blurays niet geaccepteerd, en IMO terecht. Het gevaar op kopieren en andere schade is groot. Om zeker te zijn zou ik Amazon mailen of de distributeur. Maar zomaar bestellen en ondanks het niet op de verpakking staat toch testen vind ik een gok waarvoor je zelf verantwoordelijk bent. Dus de suggestie van sambayboy zou ik absoluut niet gaan proberen, want de kans is groot dat je de geopende box gewoon moet afnemen. En nogmaals: terecht.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Damn je meent het nog echt ook, nou ja niemand is hetzelfde zullen we maar zeggen. Ik vind dat je het terug kunt sturen als er bij staat dat er NL subs op staan en dat blijkt dat die er niet op staan als je de disc in de speler hebt.
    Dan wel, maar volgens Jonathan staat er niét op dat er NL subs zijn, en is dit niet meer dan een vermoeden.
    Hint: vraag eens na in de Franse sectie van blu-ray.com; daar zijn nog genoeg dvd-adepten ook nog...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    De "oplossing" van Samba-boy getuigt niet bepaald van ethisch gedrag.......maar zoals peptalk al zegt, we zijn niet allemaal hetzelfde. Amazon heeft altijd een enorm goede service en dan zou je dat zo belonen? Ik hou het bij 'jammer'.

    Terugsturen als iets open is kan volgens mij alleen als het niet voldoet aan de beschrijving op de website, en dat is hier dan niet het geval. Misschien gaan ze wel (omdat ze zo'n goede service hebben) een uitzonderingsgeval voor je maken, maar als je vaker wat hebt, dan heb je weer kans dat je op de blacklist komt en je account gesloten wordt.

  13. #13

    Standaard

    Ga er maar niet van uit dat er Nederlandse ondertiteling op de Franse uitgave staat. Via dvdcompare.net hebben de Engelse en Australische uitgave ook alleen Franse en Engelse ondertiteling.
    Na wat zoekwerk, met welk land zouden we het dan wel delen, kwam ik uit op de Italiaanse Amazon. De schijven daar hebben volgens de achterkant: Engels, Nederlands en Italiaans.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  14. #14

    Standaard

    Bij Media Markt ( Utrecht ) te koop, met NL ondertiteling. Iets van 100 euro.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •