De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Kopen bij amazon.com voor 10 euro (lost seizoen 1)

    De blu ray van Lost seizoen 1 is regiovrij en nl ondertiteld. Nu vroeg ik mij af of iemand voor mij deze zou kunnen kopen, aangezien ik geen mastercard heb. Ik schrijf het geld natuurlijk eerst over, en als dat nodig is een paar euro extra. Hij kost nu €10 bij Pawn Plus inc. op amazon.com dus als iemand dit zou zien zitten, stuur mij dan!

    Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Als je de 2e handse bedoelt dan verzenden zij niet buiten US, staat alleen domestic shipping bij namelijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Had verkeerd gekeken, ik bedoelde dolphywas1/Ion Records

    De verwachte ontvangdatum is 22 dec- 22 januari als ik het zou kopen, duurt dit echt zo lang?
    Laatst aangepast door Kefke96 : 19-11-2014 om 14:30

  4. #4

    Standaard

    Komt op 19,79 uit met verzendkosten, ik weet niet of je dat nog leuk vindt, maar ik denk het niet...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Ow, nu zie ik het ook, ik zag 3 dollar verzendkosten staan, maar dat zal alleen voor Amerika zijn.
    Excuses voor mijn misverstand, dan ga ik eerder voor een andere website. Toch bedankt peptalk!

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Bedankt voor de tip Jordy! Dan zou ik wel 3 seizoenen zonder ondertitels hebben maar ga er eens over nadenken. Zo te zien neemt zavvi wel maestro aan.

  8. #8

    Standaard

    En je kan altijd nog een pre paid credit card kopen, zodat je soms wat kan bestellen, waarvandaan dan ook.

  9. #9

    Standaard

    Zal ik ook eens bekijken!

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Is wel interessant, bedankt! Al doe ik de meeste aankopen op bol en amazon uk, maar kan wel handig zijn natuurlijk.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb hier de UK editie liggen. Wel zonder nld ondertitels. Als je interesse hebt mag je m hebben voor 5 euro excl verzenden. Niets mis mee, ligt er gewoon al een tijdje en het pakt me niet. PM maar als je interesse hebt

  13. #13

    Standaard

    Bedankt Pieter, maar heb hem uiteindelijk op een tweedehandssite gevonden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •