De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Expendables 3 is vanaf 26 november verkrijgbaar in 4 uitvoeringen op DVD en Blu-

    The Expendables 3 is vanaf 26 november verkrijgbaar in 4 uitvoeringen op DVD en Blu-ray Disc!

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    "The Expendables 3 is vanaf 26 november verkrijgbaar in 4 uitvoeringen op DVD en Blu-ray Disc!"

    Fijn............ maar wat zijn bijvoorbeeld de verschillen tussen de 1 en 2 disc versies

    Een beetje weinig informatie in het artikel

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    "The Expendables 3 is vanaf 26 november verkrijgbaar in 4 uitvoeringen op DVD en Blu-ray Disc!"

    Fijn............ maar wat zijn bijvoorbeeld de verschillen tussen de 1 en 2 disc versies

    Een beetje weinig informatie in het artikel
    De 2-disc bevat de theatrical & extended edition, de 1-disc enkel de theatrical. Jammer dat er geen limited edition zal zijn zoals de vorige 2 delen ...
    Trouwens dat zijn eigenlijk 3 uitgaven teveel in het jaar 2014 ... de 2-disc BD uitgave zou eigenlijk de enige release moeten zijn.

  4. #4

    Standaard

    Ik ga zelf voor de engelse Lionsgate uitgave, weet ik zeker dat ik een goede kwaliteit heb.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    De 2-disc bevat de theatrical & extended edition, de 1-disc enkel de theatrical. Jammer dat er geen limited edition zal zijn zoals de vorige 2 delen ...
    Trouwens dat zijn eigenlijk 3 uitgaven teveel in het jaar 2014 ... de 2-disc BD uitgave zou eigenlijk de enige release moeten zijn.
    Nu ga je wel heel erg voorbij aan de mensen die geen Blu-ray hebben. De meeste mensen kijken nog steeds DVD!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nu ga je wel heel erg voorbij aan de mensen die geen Blu-ray hebben. De meeste mensen kijken nog steeds DVD!
    In mijn zin staat duidelijk "zou", dus ik wil enkel zeggen hoe het anno 2014 "zou" moeten zijn. Een BD-speler is geen dure aankoop meer, dus is het onbegrijpelijk dat de DVD nog steeds populairder is dan BD. Ben nu eigenlijk off-topic bezig en er zijn heel wat andere topics hierover. Ik mag nog altijd een eigen mening hebben? Anno 2014 had DVD dood moeten zijn. Kan je mij één goede reden geven om nu nog iets op DVD te kopen? Enige uitzondering wanneer het niet verkrijgbaar is op BD. Niet zo lang na de introductie van de DVD werden films niet meer op VHS uitgebracht, ze hadden dus hetzelfde moeten doen met DVD. Nu is het echter te laat, want dat zou de doodsteek voor fysieke media worden. De massa zou dan liever overschakelen op streaming dan een nieuwe speler kopen. BD is spijtig genoeg nooit goed op de markt gebracht.

  7. #7

    Standaard

    Ik vraag me vooral af op de extended cut ook de 16+ versie is. In de bioscoopversie zag je duidelijk dat er (slecht) geknipt was om t 'kindvriendelijk' te maken. Niet dat t ooit Citizen Kane wordt, maar misschien dat hij dan iets meer zou vloeien. Voor t maken van de film las ik dat Stallone graag iets anders wilde met Expendables III tov de vorige delen en een heel nieuw team van oninteressante karakters was echt een slechte keuze. Gibson, Banderas en Grammar zijn wel echt gaaf.

  8. #8

    Standaard

    De Extended Cut is 6 minuten langer dan de bios versie.

  9. #9

    Standaard

    Er verschijnt nog een vijfde uitvoering, verkrijgbaar bij Media Markt: The Expendables 3 - Limited Edition. Deze set bevat:

    - 2-disc Blu-ray met de extended cut en meer dan 100 minuten aan extra's
    - DVD met de bioscoopversie
    - T-shirt
    - muts
    - Pilotenbril van Sylvester Stallone

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er verschijnt nog een vijfde uitvoering, verkrijgbaar bij Media Markt: The Expendables 3 - Limited Edition. Deze set bevat:

    - 2-disc Blu-ray met de extended cut en meer dan 100 minuten aan extra's
    - DVD met de bioscoopversie
    - T-shirt
    - muts
    - Pilotenbril van Sylvester Stallone
    Waar heb je die info gevonden? Ik hoopte al dat er zoiets zou verschijnen. Hopelijk een box zoals de vorige 2 uitgaven.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Waar heb je die info gevonden? Ik hoopte al dat er zoiets zou verschijnen. Hopelijk een box zoals de vorige 2 uitgaven.
    Staat inderdaad in het nieuwe krantje voor €29,-

  12. #12

    Standaard

    Een vraag aan jullie : Niet om nou gelijk de NL releases af te gaan kraken hoor, maar zijn jullie niet bang voor de kwaliteit van deze uitgave, gezien de mindere kwaliteit van de eerdere delen van de NL uitgaves?

    De zwartwaardes bv waren in de NL uitgaves van 1 & 2 erg slecht, vandaar ik ben gegaan voor de UK uitgaves.

    Zet dat jullie niet aan het denken? of gaan jullie gewoon voor de NL versies?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Staat inderdaad in het nieuwe krantje voor €29,-
    Kun je eventueel een scan posten van het krantje, ik kan het nergens online vinden?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Een vraag aan jullie : Niet om nou gelijk de NL releases af te gaan kraken hoor, maar zijn jullie niet bang voor de kwaliteit van deze uitgave, gezien de mindere kwaliteit van de eerdere delen van de NL uitgaves?

    De zwartwaardes bv waren in de NL uitgaves van 1 & 2 erg slecht, vandaar ik ben gegaan voor de UK uitgaves.

    Zet dat jullie niet aan het denken? of gaan jullie gewoon voor de NL versies?
    Ik koop ze steeds allebei ... De limited NL edition, gewoon voor de collectie, en dan een import met de beste kwaliteit.

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Thx! Hopelijk ook voor België ...

  16. #16

    Standaard

    Bij Mediamarkt Eindhoven lagen gisteren alle uitgaves al in de winkel.

    Ik blijf er bij dat ik beter af ben met deze uitgave : http://www.amazon.co.uk/Expendables-...=expendables+3, omdat hier sowieso beide cuts op staan.

    En die staan niet op de Extended 2 disc NL uitgave als ik me goed herinner (heb het gisteren bekeken in de winkel).

    Daar staat dus alles de verlengde versie op, en de zekerheid van een goede kwaliteit heeft me doen besluiten te gaan voor de UK uitgave.

  17. #17

    Standaard

    Ik had graag geweten of de Nl E-One release van Expendables 3 ook de Dolby Atmos 7.1 bevat. Op het doosje staat enkel DTS MA 5.1.
    indien geen 7.1 zal ik de disc bij Amazon UK bestellen waar er expliciet atmos 7.1 staat vermeld.
    Alvast bedankt.
    Laatst aangepast door demarc : 05-12-2014 om 14:24

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door demarc Bekijk bericht
    Ik had graag geweten of de Nl E-One release van Expendables 3 ook de Dolby Atmos 7.1 bevat. Op het doosje staat enkel Dolby 5.1.
    indien geen 7.1 zal ik de disc bij Amazon UK bestellen waar er expliciet atmos 7.1 staat vermeld.
    Alvast bedankt.
    Bevat enkel DTS-HD MA 5.1
    Entertainment One Benelux is waarschijnlijk de slechtste distributeur op deze planeet! Kunnen blijkbaar geen enkele release goed uitbrengen. Die limited edition is trouwens een grote teleurstelling.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Bevat enkel DTS-HD MA 5.1
    Entertainment One Benelux is waarschijnlijk de slechtste distributeur op deze planeet! Kunnen blijkbaar geen enkele release goed uitbrengen. Die limited edition is trouwens een grote teleurstelling.
    Bedankt voor de info. Heb jij de E-One versie is? Het is onbegrijpelijk dat deze Dolby Atmos 7.1 track niet aanwezig is. Je vindt er op de site van E-one ook geen enkele info over. Ze houden blijkbaar ieder kenmerk van hun releases geheim.
    Waarom brengen ze de extra's op een aparte disc uit, wanneer in de USA, UK en Duitsland alles op 1 disc staat inclusief Dolby Atmos. En daar dan nog bijna 20 eur voor vragen. Schandalig!

  20. #20

    Standaard

    Een vrij teleurstellende film en uitgave ja.... Binnenkort komt er een recensie van online, wat is jullie mening over de buitenlandse uitgaves?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •