De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Oppo 93 loopt geregelt vast!.

    Hallo,
    Ik heb een Oppo eu 93 Blurayspeler met een na laaste Firmware update ,maar de laatse tijd loopt die wel's vast bij het afspelen van een bluray film die ik dan afspeel via een externe hd aangesloten via een Esata kabel met dockingstation.
    Het gekke is dat het vaak gebeurt als ik de ontertitling erop zet er is dan geen leven meer in te krijgen de tijd loopt eerst nog wel even door,je kan hem bijna niet meer in standbye zetten dat duurt een hele tijd.
    Hiervoor totaal geen problemen mee gehad.
    Wat kan dat zijn???.
    William.

  2. #2

    Standaard

    Dan kun je toch de disc in de speler doen of het moet om een download gaan, maar dan helpen we je hier niet want dat is, helaas voor jou, tegen de forumregels.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    @dvdfreakenzo

    Als je een paar posts was gezakt dan had je een heel topic tegengekomen dat over de Oppo 93 en 95 gaat

    De laatste software van de Oppo ondersteund NIET meer het afspelen van BR ISO's

    Verdere hulp ga je niet krijgen bij het afspelen van gedownloade shit vanaf een HDD. (heb daar zelf een Mede8er MED1000X3D (met 3TB HDD - WD30EFRX) voor,
    deze wordt bijna niet gebruikt, heb het niet zo op downloads al ben ik niet heiliger dan de paus , heb toch liever het origineel)
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •