Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 112 worden weergegeven.

Discussie: Amsterdamned

  1. #26

    Standaard

    Ook de uitgaven van Total Recall zijn prima. Heb deze toch wel aangeschaft, ben toch wel benieuwd geworden.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    En hier is het origineel in het Duits...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Nederlands ook maar doen dan?

    Overigens best een hilarische...

  5. #30

    Standaard

    Reactie van een Duitse koper en onze eigen Dick Maas!!!!!!!!!!!!

    ************************************************** **
    Die Blu-ray von Studiocanal enthält die gekürzte Fassung des großartigen Films. Ist damit absolut unbrauchbar, weshalb ich die Blu-ray gleich wieder zurückgeschickt habe

    Unglaublich, es steht uncut auf dem Cover und die Scheibe ist geschnitten, das ist verar....!!!

    Ich habe mir den Film heute angesehen. Hinten auf der Hülle steht ganz groß drauf das der Film Ungeschnitten ist und was muss man beim Anschauen feststellen? Der Film ist an zwei Stellen geschnitten! Das ist eine ganz großes Kino von Studiocannel Ungeschnitten auf die Verpackung schreiben und den Film Geschnitten reinlegen. Das Bild ist zwar gut aber so ist der Film für mich unbrauchbar


    ************************************************** *

    "AMAZON REMOVED MY APOLOGY

    Von D. Maas - 22. Januar 2015

    Von Amazon verifizierter Kauf

    Because Amazon removed my apology and apparently can't handle criticism, here it is again:

    I apologize to all disappointed buyers of this first Blu-ray of my movie Amsterdamned. Unfortunately I had nothing to do with this release. I was hoping StudioCanal would present an uncut version.
    I suggest you all try to get your money back from Amazon and complain to StudioCanal.

    Best,
    Dick Maas"

    Review van Dicky op Amazon.de
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #31

    Standaard

    Als em daar al op reageert mag hij ook wel eens voor zorgen dat De Lift en Amsterdamned hier op blu-ray verschijnen.
    Domme Hollander!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Als em daar al op reageert mag hij ook wel eens voor zorgen dat De Lift en Amsterdamned hier op blu-ray verschijnen.
    Domme Hollander!

    waar slaat deze opmerking op?
    net alsof Dick Maas inbreng heeft wat er uitgebracht wordt.
    het is maar net wie de rechten heeft...

  8. #33

    Standaard

    Als director kan hij er toch voor zorgen dat hij er wel iets mee te maken heeft.
    Een beetje zorg en respect naar Nederlandstalige klassiekers kan echt geen kwaad.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Als em daar al op reageert mag hij ook wel eens voor zorgen dat De Lift en Amsterdamned hier op blu-ray verschijnen.
    Domme Hollander!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Als director kan hij er toch voor zorgen dat hij er wel iets mee te maken heeft.
    Een beetje zorg en respect naar Nederlandstalige klassiekers kan echt geen kwaad.
    Misschien dat je je iets beter kunt inlezen, dan hoef je dit soort domme dingen niet te roepen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #35

    Standaard

    Dus mijn vraag blijft... wat gaat ie er nou aan doen?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dus mijn vraag blijft... wat gaat ie er nou aan doen?
    Niets.
    Hij zou het heel graag willen, maar als je de geschiedenis kent (zoals Peptalk zegt; er valt heel veel over te lezen) dan kom je erachter dat hij de rechten niet heeft van zijn eigen werk.
    Dus daarom ook geen Flodder meer op DVD,
    Als je de geschiedenis zou kennen zou je de opmerking "Domme Hollander" wel achterwege gelaten hebben.
    Het is je misschien opgevallen dat geen enkele film van Dick Maas & Laurens Geels een Blu-ray- of goede DVD-release heeft gekregen.
    Dat is niet zonder reden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #37

    Standaard

    Ok dat wist ik niet van die rechten.
    Mijn excuses voor de opmerking.
    Dat is idd jammer dat het niet meer in zijn handen.
    Dan blijf ik voorlopig maar bij mijn dvd-versie hangen van zijn films, in de hoop dat het toch ooit goed komt.

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Er schijnt een omruil actie te komen :

    http://www.dvd-forum.at/news-details...htes-amsterdam
    Dank voor de link, ik heb ze net gemaild. De term 'omruilactie' suggereert dat je je huidige disc zal moeten opsturen, maar in de tekst staat dat als je mailt je de oude disc niet hoeft terug te sturen. Je hoeft dan alleen je bestelbevestiging door te sturen. Ben benieuwd naar de reactie.

  15. #40

    Standaard

    Ik heb een antwoord van StudioCanal.DE ontvangen: ze sturen me de vervangende disc zo snel mogelijk.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs Bekijk bericht
    Ik heb een antwoord van StudioCanal.DE ontvangen: ze sturen me de vervangende disc zo snel mogelijk.
    Wanneer heb jij gemaild? Ik heb nog geen reactie van ze gekregen.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wanneer heb jij gemaild? Ik heb nog geen reactie van ze gekregen.
    Same hier, ook nog geen antwoord ontvangen.

  18. #43

    Standaard

    Net een antwoord gekregen, ze sturen zsm een nieuwe disc. Ben er blij mee!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Net een antwoord gekregen, ze sturen zsm een nieuwe disc. Ben er blij mee!
    Fijn dat je antwoord hebt gehad. Hopelijk ga ik het ook nog krijgen.

    Toch vraag ik me wat af: Hadden ze niet beter van te voren wat beter naar de schijf kunnen kijken, voor ze iets in de productie/verkoop gooien? Dan had je al dit gedoe niet gehad lijkt me.

    Gewoon alles goed checken, nakijken etc, en dan pas in de verkoop.

    Want als ze nu wel de schijf kunnen sturen, hadden ze die ook al gelijk er in kunnen doen in plaats van de verkeerde.

    Of zie ik het nu verkeerd?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Fijn dat je antwoord hebt gehad. Hopelijk ga ik het ook nog krijgen.

    Toch vraag ik me wat af: Hadden ze niet beter van te voren wat beter naar de schijf kunnen kijken, voor ze iets in de productie/verkoop gooien? Dan had je al dit gedoe niet gehad lijkt me.

    Gewoon alles goed checken, nakijken etc, en dan pas in de verkoop.

    Want als ze nu wel de schijf kunnen sturen, hadden ze die ook al gelijk er in kunnen doen in plaats van de verkeerde.

    Of zie ik het nu verkeerd?
    Tuurlijk heb je gelijk, maar omdat ze in Duitsland vaak twee versies van een film uitbrengen (een FSK12 en FSK16) dan is het risico groot dat dit soort fouten erin sluipen. En het gaat maar om 1 shot of 1 scene geloof ik, dus het valt op zich best mee. En het feit dat je direct een nieuwe disc krijgt opgestuurd en de andere mag houden is natuurlijk goeie service. En het maakt deze uitgave nu wel een collector's item

  21. #46

    Standaard

    Dat is wel netjes idd Rogier.

    Wanneer heb jij gemaild? Ik heb ze gemaild op 6 Februari op dit adres : info@studiocanal.de

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat is wel netjes idd Rogier.

    Wanneer heb jij gemaild? Ik heb ze gemaild op 6 Februari op dit adres : info@studiocanal.de
    Ik op 5-2, dus dan kan je ws morgen wel een mailtje verwachten...

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik op 5-2, dus dan kan je ws morgen wel een mailtje verwachten...
    Ik laat het weten als ik bericht heb gehad.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik laat het weten als ik bericht heb gehad.
    Ik heb gisteren het mailtje gehad, waarin ze vertelden dat ze een vervangend exemplaar gingen toesturen.

    Wat ik wel jammer vind, is dat als de film aanstaat in het begin je "Verfluchtes Amsterdam" ziet als titel :



    en dus niet deze :



    Dat ze de hoesjes aanpassen is nog tot daar aan toe, maar blijf van de originele titel af.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb gisteren het mailtje gehad, waarin ze vertelden dat ze een vervangend exemplaar gingen toesturen.

    Wat ik wel jammer vind, is dat als de film aanstaat in het begin je "Verfluchtes Amsterdam" ziet als titel :
    ...
    Dat ze de hoesjes aanpassen is nog tot daar aan toe, maar blijf van de originele titel af.
    Tja, dat is nu eenmaal het nadeel als je een Duitse (of Franse, Italiaanse, Spaanse etc.) uitgave koopt. Landen waar men niet aan ondertiteling doet, maar alles nasynchroniseert, geven vaak ook de films een eigen titel en die vind je dan ook terug op de hoes en de film zelf. Uiteindelijk is die versie voor de locale markt bestemd, en niet voor het buitenland.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •