De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Interstellar (Bioscoop)

    Interstellar (Bioscoop)

    Christopher Nolan baseert zijn nieuwe film op de relativiteitstheorie van Albert Einstein

    Lees dit artikel

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Lezen wat onze leden van deze film vonden of verwacht hadden? Lees het bestaande topic omtrent Interstellar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    In alle opzichten de beste sf film sinds 2001

    OOK AL HOU JE NIET VAN DIT GENRE DAT DENK IK DAT JE DIT EEN GEWELDIGE FILM VIND.

    9.9 op mijn score blad en dat is voor het eerst.

    Het meesterwerk van Nolan in mijn ogen.
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  4. #4

    Standaard

    Vandaag gezien in JT bios Arnhem. Slechtste bioscoopervaring sinds tijden: na de pauze was er 5 minuten alleen maar geluid en geen beeld, en verder leek het wel een café, het publiek vond het nodig om gewoon hardop de dag door de nemen en voor me zat iemand die aan zijn vriendin de film uit zat te leggen, ook omdat deze hersenloze dame om de haverklap vroeg of ze iets goed had begrepen. Vreselijk, daar kom ik dus nooit meer. Volgende keer gewoon weer LUX in Nijmegen of buitenlandse bioscopen waar je gewoon buiten gezet wordt als je dit soort gedrag vertoont. En heb je meteen die godsgeklaagde pauze niet, natuurlijk weer midden in een scène, nl. net nadat ze door de wormhole waren .

    De film vond ik goed, maar niet de 10 die hij van sommigen krijgt. Heel veel scenes zijn bijna letterlijk uit 2001 en 2010 gekopieerd... Desalniettemin een dikke 8 en een aanrader, maar dit gaat niet de sf-klassieker van de eeuw worden denk ik, daarvoor is het toch te voorspelbaar. Ik zag bijvoorbeeld al meteen aankomen dat de boodschappen aan de jonge Murphy natuurlijk van Cooper uit de toekomst waren en dat Dr. Mann een valstrik had opgezet .

    Als je niet van dit genre houdt ga je dit een vreselijke film vinden waarbij je je 3 uur verveelt, geen idee waarom je dit dan goed zou moeten vinden. Ik vind zelf bijv. 2001 de beste film aller tijden maar ken niemand die deze film kan uitzitten, ook de SF-liefhebbers niet. Voor Interstellar moet je ook zeker een SF-liefhebber zijn, anders trek je dit niet. Als je van films als 2001 en/of Gravity houdt kun je deze film zeker waarderen.
    Laatst aangepast door Oakey : 09-01-2015 om 23:32

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Voor Interstellar moet je ook zeker een SF-liefhebber zijn, anders trek je dit niet. Als je van films als 2001 en/of Gravity houdt kun je deze film zeker waarderen.
    Ik en mijn vriendin zijn beide geen SF liefhebbers en hebben ons prima vermaakt met deze film, dus dat is onzin.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik en mijn vriendin zijn beide geen SF liefhebbers en hebben ons prima vermaakt met deze film, dus dat is onzin.
    Liefhebber is wellicht overdreven maar ik krijg er geen vrouw mee naartoe.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Vandaag gezien in JT bios Arnhem. Slechtste bioscoopervaring sinds tijden: na de pauze was er 5 minuten alleen maar geluid en geen beeld, en verder leek het wel een café, het publiek vond het nodig om gewoon hardop de dag door de nemen en voor me zat iemand die aan zijn vriendin de film uit zat te leggen, ook omdat deze hersenloze dame om de haverklap vroeg of ze iets goed had begrepen. Vreselijk, daar kom ik dus nooit meer. Volgende keer gewoon weer LUX in Nijmegen of buitenlandse bioscopen waar je gewoon buiten gezet wordt als je dit soort gedrag vertoont. En heb je meteen die godsgeklaagde pauze niet, natuurlijk weer midden in een scène, nl. net nadat ze door de wormhole waren .

    De film vond ik goed, maar niet de 10 die hij van sommigen krijgt. Heel veel scenes zijn bijna letterlijk uit 2001 en 2010 gekopieerd... Desalniettemin een dikke 8 en een aanrader, maar dit gaat niet de sf-klassieker van de eeuw worden denk ik, daarvoor is het toch te voorspelbaar. Ik zag bijvoorbeeld al meteen aankomen dat de boodschappen aan de jonge Murphy natuurlijk van Cooper uit de toekomst waren en dat Dr. Mann een valstrik had opgezet .

    Als je niet van dit genre houdt ga je dit een vreselijke film vinden waarbij je je 3 uur verveelt, geen idee waarom je dit dan goed zou moeten vinden. Ik vind zelf bijv. 2001 de beste film aller tijden maar ken niemand die deze film kan uitzitten, ook de SF-liefhebbers niet. Voor Interstellar moet je ook zeker een SF-liefhebber zijn, anders trek je dit niet. Als je van films als 2001 en/of Gravity houdt kun je deze film zeker waarderen.
    Ik ga al jaren niet meer naar JT om dit soort fratsen. Heb zelfs een keer gehad dat de film er scheef in zat. Ben na een paar minuten zelf de zaal uitgelopen, heb iemand aangesproken en die heeft het verholpen. Maar mooi niet dat die film even opnieuw werd ingestart...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Liefhebber is wellicht overdreven maar ik krijg er geen vrouw mee naartoe.
    Ook niet als je vermeldt dat Matthew McConaughey er in meespeelt ?
    Laatst aangepast door rogue : 10-01-2015 om 16:34

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Liefhebber is wellicht overdreven maar ik krijg er geen vrouw mee naartoe.
    Ga al 20 jaar met mijn vriendin en de J.J. Abrams Star Trek vind ze wel aardig maar van de rest mag ik alleen genieten.

    Dat wij van een ruimteschip kunnen genieten snapt het vrouwelijke ras denk niet.

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Andersom gaat dat net zo hard op, er zijn filmen waar vrouwlief maar met haar vriendinnen naar toe moet. Gelukkig zijn die vaak voorbehouden aan de Ladiesnight. Daar mag en wil ik niet bij zijn. Gelukkig heb ik kids die vaak mee willen als de film enigszins vrouwonvriendelijk is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Andersom gaat dat net zo hard op, er zijn filmen waar vrouwlief maar met haar vriendinnen naar toe moet. Gelukkig zijn die vaak voorbehouden aan de Ladiesnight. Daar mag en wil ik niet bij zijn. Gelukkig heb ik kids die vaak mee willen als de film enigszins vrouwonvriendelijk is.
    De balans is dan wel weer goed ja

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •