De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Netflix koopt rechten A Series of Unfortunate Events

    Netflix heeft de rechten gekocht om een serie te maken gebaseerd op deze geweldige boeken.

    http://deadline.com/2014/11/a-series...ix-1201274454/
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 09-11-2014 om 10:54 Reden: Netflix in titel voor zoekopties.

  2. #2

    Standaard

    Een geweldige nieuws vind ik.
    Ik heb enorm genoten van de film versie.
    Hopelijk weten Netflix de sfeer van de film ook in de serie te opnemen en spannend houden.

    Zeker een must see voor mij!

    @martijn, kun je een netflix tag in de titel opnemen?
    Laatst aangepast door eendje : 09-11-2014 om 10:23

  3. #3

    Standaard

    De teaser is er en ziet er fantastisch uit. Heeft helemaal de sfeer van de boeken te pakken.

    https://www.youtube.com/watch?v=mHFsex5GBoU

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Nu blijkt dat deze toch wel smaakvolle teaser NIET officiëel is als we Netflix zelf mogen geloven, en iemand dus heel veel moeite gedaan heeft om 'm zo te doen lijken. Ik heb in ieder geval nog nooit zo'n goede "fanmade" trailer gezien.

    Andere bronnen denken dan weer dat het een slimme marketingstrategie is van Netflix. Wie zal het zeggen? In ieder geval ben ik zeer benieuwd naar het eindresultaat.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #6

    Standaard

    Als die teaser fanmade is hoop ik dat Netflix de maker meteen een baan aangeboden heeft.

  7. #7

    Standaard

    Eindelijk een update. Neil Patrick Harris gaat Count Olaf spelen. De opnames zouden nog deze maand moeten beginnen.

    Bron: http://deadline.com/2016/03/neil-pat...ix-1201719838/

  8. #8

    Standaard

    De productie van het tweede seizoen is al begonnen.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Seizoen 1 is sinds vandaag te bekijken op Netflix.

  11. #11

    Standaard

    Ben grote fan van de film. Deze serie lijkt niet te tippen aan de magistrale muziek, production design en Jim Carry's optreden als Count Olaf in de film.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #12

    Standaard

    Toch binnenkort bekijken. De kinderen vonden de film griezelig maar wel erg leuk.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ben grote fan van de film. Deze serie lijkt niet te tippen aan de magistrale muziek, production design en Jim Carry's optreden als Count Olaf in de film.
    Las een recensie, meen VPRO, die precies het omgekeerde vertelde. Vonden de versie met Jim Carry matig en deze een stuk beter. Hij staat bij mij nog even in de wacht, maar zeker een serie waar ik binnenkort aan ga beginnen.

  14. #14

    Standaard

    1 aflevering gezien en ben niet echt enthousiast. Alles voelt te artificieel, Sonnenfield was de verkeerde keuze voor deze serie, en vooral Patrick Harris valt constant uit zijn rol en komt nog niet aan de enkels van Carrey. Dan heb ik het nog niet gehad over de compleet verkeerde portretatie van Lemony Snicket. À la House of Cards doet Patrick Warburton of de meest onenthousiaste manier het verhaal uit te doeken. De film uit 2004 kreeg niet voor niks oscar nominaties voor beste producrion design, muziek, kostuum en make up. Deze serie komt nog niet eens in aanmerking. Alleen Joan Cusack en Violet vond ik nog goed gecast.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #15

    Standaard

    Ik heb de eerste twee afleveringen gezien en het is echt perfect. Precies hoe ik het voor me zag toen ik vroeger de boeken las. Ben nu zo blij dat de film niet zo'n succes was en er geen vervolgen meer gemaakt zijn, want anders was deze serie er waarschijnlijk nooit geweest. Zelden meegemaakt dat iets zo goed weergeeft hoe ik het in mijn hoofd zag. Echt alles klopt.

  16. #16

    Standaard

    Inmiddels het hele seizoen gezien en ik was echt onder de indruk. De bewust slechte CGI is ook een genot om naar te kijken. Fijn dat Daniel Handler zo betrokken is geweest bij deze serie. Dat merk je aan alles. De rol van Lemony Snicket was voor mij dan ook echt het hoogtepunt.

  17. #17

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •