De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard aansluiten home cinema samsung

    hallo,

    even een vraag ik heb een samsung UE46F6400AW smart tv, een samsung dvd home cinema HT-THX22 en een dvd HR750.
    hoe kan ik dit nu allemaal het beste gaan aansluiten zodat ik ook geluid van mijn tv zelf door de home cinema ontvang ?
    en kan ik dan ook het geluid van mijn andere apparaten zoals mijn PC en Playstation 4 eigenlijk zo gebruiken?

    alvast bedankt !
    Laatst aangepast door GewoonDoom : 30-10-2014 om 15:41

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi,

    Het probleem - wat ik zo snel kan zien - zit hem in het feit dat de dvd home cinema HT-THX22 geen ingangen heeft, alleen uitgangen. En als er al een ingang is, zul je die moeten delen. De set is simpelweg niet gebouwd als centraal aansluitpunt. Toch zou ik voor de zekerheid je handleiding (evt.online) nalezen bij hoofdstuk 'aansluitingen'.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Er zit een analoge stereoingang op.

    De TV kan erop aangesloten worden met behulp van een scartbreak-out die op de TV wordt aangesloten
    Een scart break out is dit, voor wie dat niet weet:

    7529.jpg
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Ok, misschien dat eens proberen dan ja. En het zou niet gaan door middel van een optische kabel te gebruiken ?

  5. #5

    Standaard

    Ja grappig, kijk ik vraag het in het algemeen of het gaat, als ik het al zou weten zou ik hier niet om advies vragen. Dus als je niks normaals te melden hebt mag je ook je commentaar voor je houden dank je

  6. #6

    Standaard

    Ja ok kijk ik vraag het gewoon of het gaat aangezien ik een optische aansluiting zie net bij de dvd speler, dus ik dacht dat er misschien een manier was om de dvd met de home cinema aan te sluiten en het zo op te kunnen lossen misschien, ik ben hier een leek in anders zou ik niet om hulp vragen via een forum, maar gewoon de manier hoe je een antwoord gaf op mijn vraag is een Bertje onnodig, ik kom hier voor hulp aangezien ik het niet opgelost kreeg. Sorry als het te moeilijk ie om te begrijpen dat niet iedereen even handig is met alles en je het gepast vind zo te antwoorden.

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •