De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Binnenkort op Netflix: de stand up comedyshow van Chelsea Peretti: One of the Greats

    Binnenkort op Netflix: de stand up comedyshow van Chelsea Peretti: One of the Greats

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Het is natuurlijk goed bedoeld maar ik moet zeggen: als bezoeker zit ik eigenlijk helemaal niet te wachten op dit soort sluipreclame. Maar goed: Netflix zal hier wel voor betalen en de site moet in de lucht blijven...

  3. #3

    Standaard

    Pieter, ELK persbericht is een beetje sluikreclame, als je het op de keper beschouwt. Is het niet van Netflix, dan is het van Sony, Warner,... whatever. Nu Netflix zelf ook zaken produceert wordt de scheidingslijn tussen producent en content provider bijna niet meer te trekken. Zo lang dvd.nl me geen stofzuiger of zo probeert aan te smeren vind ik dat nog reuze meevallen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Is ook zo. No offense voor de rest. De hele crew doet het prima: mag ook weleens gezegd. Dit soort dingen houd je niet tegen idd.

  5. #5

    Standaard

    Net wat Werner zegt, elk nieuwsbericht is zo'n beetje reclame voor een maatschappij of uitgever. Dus ook van Netflix. En helaas krijgen we er (nog) geen geld voor...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Ja en ik ga zelfs meer zeggen. Ik ben zéér afkerig tegen reclame in het algemeen, maar dít is nu eens uitzonderlijk het soort reclame waar ik wél naar kijk. In dit geval zegt het me eerder niets (stand up comedy is totaal niet mijn ding), maar een volgende keer zit er allicht iets bij wat me wél interesseert, en dan ben ik er graag over op de hoogte.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •