De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony BDP S5100 - Regio vrij te maken of niet

    Hey,

    Ik ben in bezit van een Sony BDP S5100 blu-ray speler.
    Nu wil ik graag wat regio 1 dvd's aanschaffen omdat die films in Europa niet op DVD uitgebracht zijn (zoals Weekend at bernies 2)
    Alleen nu is mijn vraag, ...
    Is deze speler regio vrij te maken op een of andere manier of gaat dat niet lukken met deze speler?
    Ik heb ook nog een PS3 fat van 60gb staan, speelt die wel regio 1 dvd's af of is deze regiovrij te maken?

    Ik hoor dit graag a.u.b.

    Alvast bedankt, .............Greets Ferry, ...

  2. #2

    Standaard

    Ik heb zelf al jaren al mijn sony dvd spelers en blu ray spelers (blu ray modellen zowiezo vanaf type 350/360 (5 jaar oud)niet de oude modellen daarvoor )regiovrij kunnen maken door deze code.

    http://www.videohelp.com/dvdhacks?dv...&Search=Search

    alleen heb je een afstandbediening nodig met een toets waarmee je een serie cyfers onder 1 nummertoets kan zetten magic toets moet je even opetten dat het erop zit
    Had zelf jaren geleden een one voor all URC7555 was toen 29eu mediamarkt.In de link wordt de urc7740 genoemd mogelijk dat de URC7140 het ook kan al weet ik dat niet zeker 19 euro
    Alleen voor de gewone regio 1 dvd natuurlijk.

    Blu ray speler aan zonder disc erin dan code verzenden.Voor dvd spelers: in standby zetten dan code verzenden met de afstandsbediening.
    Soms krijg je daarna de timer ok melding op het display maar soms laat ie niets zien. Heb zelf 4 dvd spelers en 2 bluray spelers op die manier regiovrij gemaakt ( alleen voor dvd regio 1 dus).
    Laatst aangepast door vista-vision : 28-10-2014 om 20:09

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •