Pagina 43 van 49 EersteEerste ... 33394041424344454647 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1217 worden weergegeven.
  1. #1051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Bij het eerste deel dacht ik gelijk aan 'Batteries Not Included' maar bij de overige hints...?
    Nee, helaas. Batteries Included heb ik al op dvd.
    Ik zoek al jaren naar deze film/serie.
    Niemand een idee wat het zou kunnen zijn?

  2. #1052

    Standaard

    Ik heb ook een moeilijke, heb ik gezien toen ik klein was toen ik ga veel dingen niet zeker weten: film van de jaren 90 geloof ik. Als ik me niet vergis, speelt het zich af onder water, een soort van grote duikboot ofzo. Er kwam dacht ik een monster, en het enigste wat ik nog weet is dat een personage sterft (zelfmoord?) door in een soort van ruimte te zitten, dat naar boven kan, en door de druk ontploft zijn hoofd, of gewoon zijn hele lichaam. Zeer moeilijk, ik weet het.

    De voorgaande kan ik niet helpen.

  3. #1053
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #1054

    Standaard

    Zou goed kunnen, moet hem eerst zien voor zekerheid, alvast bedankt!

  5. #1055

    Standaard

    Ik heb ook een verzoekje:

    Ik heb in het kader van mijn cursus geaggregeerde voor het secundair onderwijs ooit een fragmentje gezien uit een Franse film waarin de één of andere idioot een 'uitvinding' had gedaan om de leerprestaties bij zijn studenten te vergroten. De machine bestond feitelijk uit een kartonnen doos met daarin een stoel. De leerling kreeg vervolgens een vraag. Wanneer die die niet kon beantwoorden, ging er een luikje open of zoiets en werd de leerling onderworpen aan een lijfstraf; ik herinner me dat er bijv. een bokshandschoen verscheen en de onfortuinlijke leerling een lel op zijn gezicht kreeg.

    Heeft er iemand een idee welke film dát zou kunnen geweest zijn???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #1056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erol Bekijk bericht
    Ik heb een paar maanden geleden een trailer gezien van nieuwe (?) Horror/Thriller maar ik kan helaas niet meer op de titel komen (frustrerend!!).
    In de trailer zie je een groep jongeren die gezamenlijk op vakantie (?) gaan naar een houten huis in het bos (?). Eenmaal daar aangekomen zien ze zichzelf al in het huis zitten. Dubbelgangers (?) dus. De mensen die in het huis zitten zijn de slechte versies van hunzelf. Wat ik mij kan herinneren gaan ze de confrontatie aan met de dubbelgangers.
    Heeft iemand enig idee? Het is niet +1 overigens (dat is meer een tijdreis film op een feestje).
    bedankt!
    ..nog steeds op zoek!

  7. #1057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door boystoffel Bekijk bericht
    Hallo,
    Ik heb ook een vraagje. Herinnert er zich iemand een film uitgezonden medio begin tot eind jaren tachtig, waarin een man door een door mij vergeten reden ineens bijna
    onsterfelijk blijkt? Ik herinner me dat hij bij een ontsnapping tegen het einde van de film een hek dat onder stroom staat kan openhouden zonder dat hij last heeft van
    de electrocutie. Dat is al wat ik nog weet.
    volgens mij beschrijf je hier Powder
    http://www.imdb.com/title/tt0114168/

  8. #1058

    Standaard Ik zoek een voor mij onbekende Aziatische film

    Beste filmliefhebbers,

    Ik ben op zoek naar een Aziatische (zwart/wit?)film waarvan ik maar 2 scenes heb onthouden.
    Scene 1: man wacht voor overweg en ziet vele wagons van een goederentrein voorbijgaan
    Scene 2: man ligt op de vloer in een huis te roken en kijkt naar zo'n rookpropeller aan het plafond.

    Verder denk ik dat het om een jonge man gaat die zijn zinloze leven vorm probeert te geven.

    Ik ben héél erg benieuwd welke filmliefhebber dit weet.

    Succes en hartelijke groet, Ajit.

  9. #1059

    Standaard

    hoe oud ongeveer?

    misschien iets van Ozu, zijn films hebben bijna altijd een trein scene

  10. #1060

    Standaard

    en zwart/wit of kleur?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #1061

    Standaard

    Klinkt als 'Days of Being Wild" van Wong Kar Wei..met Leslie Cheung als "zinloze" jonge man

  12. #1062

    Standaard Aziatische film

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873 Bekijk bericht
    hoe oud ongeveer?

    misschien iets van Ozu, zijn films hebben bijna altijd een trein scene
    Ik denk dat ik de zwart/wit film begin jaren 70 heb gezien.
    Ik zal de films van Ozu eens bekijken.

    Wordt dus vervolgd.
    Groet, Ajit.

  13. #1063

    Standaard

    Ozu heeft ook altijd veel van een lage positie gefilmde scenes en doorkijkjes: door een steegje, bijvoorbeeld naar een trein die voorbij komt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1064

    Standaard zoek film 1950 -1960 waarbij men duiboot gebruikt om passagierschip te beroven

    Beste allemaal,

    Misschien kan iemand helpen om de titel te vinden van deze film.

    Setting: film is volgens mij in de jaren 1950 of 1960 gemaakt.

    Plot: Oud-militairen weten een oude duikboot op de kop te tikken en zijn van plan als piraten passagierschepen te overvallen.

    Wie kent de titel van deze film ?

  15. #1065

    Standaard

    Ik ken deze film niet, maar hier is een lijst met 'duikbootfilms' door de jaren heen. Misschien komt er iets bekend voor?
    http://www.globalsecurity.org/milita...ine-movies.htm
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #1066

    Standaard

    Ik heb de titel gevonden: Assault on a Queen 1966 met Frank Sinatra

  17. #1067

    Standaard

    Hoi mensen,
    ik ben op zoek naar de titel van een film met Terence Hill en Bud Spencer (ergens eind de jaren 70) met volgende scene: Terence Hill krijgt het in een bowling (dacht ik) aan de stok met een boef die telkens hij klappen krijgt één of meerdere tanden verliest en deze uitspuwt. Zelf dacht ik dat deze scene uit "Crime Busters" kwam, maar deze film heb ik op dvd en op de versie die hier destijds in Vlaanderen is uitgebracht komt deze scene niet voor. Zou het kunnen dat deze uit de hier uitgebrachte versie is geknipt, of vergis ik mij en is het toch een andere film?

  18. #1068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door flexpo Bekijk bericht
    Hoi mensen,
    ik ben op zoek naar de titel van een film met Terence Hill en Bud Spencer (ergens eind de jaren 70) met volgende scene: Terence Hill krijgt het in een bowling (dacht ik) aan de stok met een boef die telkens hij klappen krijgt één of meerdere tanden verliest en deze uitspuwt. Zelf dacht ik dat deze scene uit "Crime Busters" kwam, maar deze film heb ik op dvd en op de versie die hier destijds in Vlaanderen is uitgebracht komt deze scene niet voor. Zou het kunnen dat deze uit de hier uitgebrachte versie is geknipt, of vergis ik mij en is het toch een andere film?
    Even en oneven (odds and evens)?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #1069

    Standaard

    Ik zoek een film die gaat over hoe de media je voor de gek houden. Er is bijvoorbeeld een oorlog in een land, maar omdat de media (Amerika?) niet wilt dat de mensen dit weten brengen ze nieuws naar buiten over een ander onderwerp. Het gaat er in de hele film dus eigenlijk over hoe zeer je voor de gek wordt gehouden. En volgens mij draait de hoofdpersoon er een beetje van door en zit er in de titel iets van een nummer. Heel vaag ik weet het, maar meer weet ik niet...
    Hoop dat er bij iemand een belletje gaat rinkelen....

  20. #1070
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wag the Dog misschien.


    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #1071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erol Bekijk bericht
    Ik heb een paar maanden geleden een trailer gezien van nieuwe (?) Horror/Thriller maar ik kan helaas niet meer op de titel komen (frustrerend!!).
    In de trailer zie je een groep jongeren die gezamenlijk op vakantie (?) gaan naar een houten huis in het bos (?). Eenmaal daar aangekomen zien ze zichzelf al in het huis zitten. Dubbelgangers (?) dus. De mensen die in het huis zitten zijn de slechte versies van hunzelf. Wat ik mij kan herinneren gaan ze de confrontatie aan met de dubbelgangers.
    Heeft iemand enig idee? Het is niet +1 overigens (dat is meer een tijdreis film op een feestje).
    bedankt!
    iemand?

  22. #1072

  23. #1073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873 Bekijk bericht
    Bedankt maar helaas

  24. #1074

    Unhappy ik zoek deze film!

    hallo allemaal !

    ik ben opzoek naar een film waarvan ik alleen de volgende beschrijving van weet:

    het gaat over een meisje vaarvan haar ouders in een circus werken. Op een gegeven moment gebeurt er iets met haar moeder en komt die in het ziekenhuis terecht, zij gaat dan naar huis en op het dag (terras?) gaat ze een tekening maken en valt ze in slaap. Zodra ze wakker wordt komt ze in een soort andere wereld terecht met allemaal fantasy dieren. Ook ziet ze vanuit ramen en spiegels zich zelf in haar slaapkamer zitten maar, dit is zij zelf niet, ze is gemeen tegen haar ouders draagt alleen maar zwarte kleding, het bleek achteraf een soort ontsnapte dochter te zijn vanuit die fantasy wereld.

    beetje onduidelijk omschrijving... sorry!! het is voor mij lang geleden dus ook een beetje warrig hihi
    ik hoop dat iemand weet waar ik het over heb want ik ben er al een tijdje naar op zoek!!!

  25. #1075

    Standaard

    MirrorMask
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 43 van 49 EersteEerste ... 33394041424344454647 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •