Bekijk uitslag poll: Moet de pauze terugkomen bij bioscoopfilms?

Stemmers
34. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja, want...

    16 47,06%
  • Nee, want...

    18 52,94%
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 59 van 59 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Maar dan kom ik weer bij 't punt dat je tijdens het kijken geen flauw idee hebt hoe ver die pauze nog verwijderd is. Want : If you gotta go, you gotta go. En dan beginnen mensen op hun GSM en dergelijke te checken. Ongelooflijk irritant, al die floepende lichtjes. Vaak merk ik ook op dat mensen simpelweg niet wachten tot aan de pauze (zelfs wanneer duidelijk vermeld staat dat die er is), maar gewoon gaan als de nood 't hoogst is. In dat opzicht schiet een pauze zijn doel voorbij.

  2. #52

    Standaard

    Als ik kijk naar Pathe Eindhoven, hebben ze daar boven een grote balie, die alleen never nooit open is.

    En als je dan boven bent in een van die zalen, duurt het wel ff voor je beneden bent om daar wat te halen.

    Dat lijkt me dus echt een gedoe, laat staan als het erg druk is.

    Dus dan kunnen ze net zo goed die balies daar afbreken lijkt me.

    Ik vind een pauze hinderlijk in een film, en ik ben er in ieder geval op tegen.

    Maar iedereen heeft zijn eigen mening daarover.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zaterdag in Kinepolis Antwerpen was het een chaos. We dachten dat Interstellar (170 min) wel pauze zou hebben. Even getwijfeld maar toch vantevoren nog drinken en popcorn gaan halen samen met - ik denk - 300 andere mensen. Geen pauze dus tijdens deze film, echt behoorlijk slecht.
    Ik weet niet hoe het in België is maar in alle buitenlanden waar ik naar de film ben geweest heb ik nog nooit meegemaakt dat er een pauze was: in Duitsland, UK. USA, Canada en Australië gewoon pauzeloos genieten van de film, zowel in filmhuizen als in grote multiplexen.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe het in België is maar in alle buitenlanden waar ik naar de film ben geweest heb ik nog nooit meegemaakt dat er een pauze was: in Duitsland, UK. USA, Canada en Australië gewoon pauzeloos genieten van de film, zowel in filmhuizen als in grote multiplexen.
    In België hebben de meeste bioscopen waar ik kom (Kinepolis Hasselt, Euroscoop Genk, Euroscoop Maasmechelen) wel een pauze.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    In België hebben de meeste bioscopen waar ik kom (Kinepolis Hasselt, Euroscoop Genk, Euroscoop Maasmechelen) wel een pauze.
    Hangt ervan af op welk uur je gaat.

  6. #56

    Standaard

    Huh? Met een gemiddelde van 72 bioscoopbezoeken per jaar tussen 2000 en 2010, moet ik zeggen dat ik de vertoningen mét pauzes spreekwoordelijk op twee handen kan tellen, jeugdfilms inclusief. En dat gaat van Kinepolis complexen tot UGC, Euroscoop (Siniscoop) tot alle kleinere cinema's hier en daar. En ook ik ging op zowat alle mogelijke uren. Dus bij deze ben ik toch wat verbaasd over het woordje 'meestal' betr. pauzes in België.

  7. #57

    Standaard

    De afgelopen maanden/jaren verscheidene keren in de 3 eerder genoemde complexen geweest(Euroscoop Genk en Maasmechelen, Kinepolis Hassel) en om 8 uur altijd een pauze gehad. Om half 11 is er wel meestal geen pauze meer.

    Even aanvullen. Op de site van Kinepolis zie ik net dit staan:

    Met uitzondering van Kinepolis Hasselt lassen alle Belgische Kinepolis bioscopen enkel een pauze van tien minuten in tijdens lange voorstellingen (langer dan 2 uur en 20 minuten) en kinder- en familievoorstellingen.

    Omdat het Kinepolis publiek in Hasselt altijd een warme voorstander van pauzes is geweest, wordt hier in alle voorstellingen een pauze ingelast met uitzondering van alternatieve films.

    Afhankelijk van de wensen van het publiek en de aard van de film, kan soms een pauze geschrapt of ingelast worden.


    Vandaar dat ik in Hasselt altijd pauze had en iemand die ergens anders naar Kinepolis ging geen pauze.
    Laatst aangepast door bart22 : 12-11-2014 om 19:39

  8. #58

    Standaard

    ik vind het verschikkelijk een pauze.
    Je bent in het verhaal en dan in eens gaat hij uit.
    Alle mensen die eruit willen zuipen halen en nog meer troep willen achter laten,
    en iedereen komt te laat heeft telefoon aan, en jij zit nog langer in de bios omdat zeurende mensen niet 1 uurtje langer kunnen blijven zitten.
    Prima dat er bioscopen zijn die dat doen voor die mensen als ze het maar uit hun hoofdlaten bij de pathe,
    Want dan weet ik niet of ik naar de bios wil.
    Dan ben je de hele avond in de bios voor 1 film, ik kijk liever 2 of 3 films op 1 avond en in een stuk.

    Ik vind het bij LOTR's al vervelend dat ik de bluray moet verwisselen ...

  9. #59

    Standaard

    Inderdaad verschrikkelijk die pauzes midden in een film. Tja, ik maak altijd voor de film een regenboog en drinken en snoepen tijdens de film doe ik ook zelden, dus hoef dan ook niet naar de wc of iets te halen. Gelukkig doen ze daar niet aan in Almere.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •