De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dracula - Seizoen 1 (DVD)

    Dracula - Seizoen 1 (DVD)

    Indrukwekkende tv-serie over het leven van Dracula, gebaseerd op het gelijknamige boek van Bram Stoker.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 21-10-2014 om 19:57 Reden: vreemde tekens verwijderd. ;-)

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb/had sterke twijfels of dit wat zou zijn. Ben wel zwaar fan van de man, maar wellicht juist daardoor. Ik moet wel zeggen dat ik enthousiast wordt van je recensie, dus zien wil ik hem zeker zien...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb/had sterke twijfels of dit wat zou zijn. Ben wel zwaar fan van de man, maar wellicht juist daardoor. Ik moet wel zeggen dat ik enthousiast wordt van je recensie, dus zien wil ik hem zeker zien...
    Ik was enorm onder de indruk met het eindresultaat van deze tv-serie, had 'm veel anders verwacht maar ik vond het dé perfect combinatie van drama en horror. Ik ben blij dat je er nu zo over denkt na mijn recensie, de tv-serie is echt een aanrader!

  4. #4

    Standaard

    Ben na 2 aflevering gestopt. Als je fan van dit soort series bent kan ik begrijpen dat men dit goed vind. De serie is goed gemaakt en geacteerd. Maar mij kon het niet boeien.

  5. #5

    Standaard

    Ik wil hem nog op blu-ray gaan aanschaffen, maar eerst maar is wachten tot ik klaar ben met Breaking Bad en the Sopranos.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •