De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Philips HTS9520 speelt X-Men BD niet af

    Ik heb de Bluray versie van X-Men days of future past (EAN 8712626076179) gekocht, maar deze wil niet afspelen op mijn Philips HTS9520 (meest recente firmware uit 2012 is geinstalleerd). Andere blurays spelen zonder problemen af, maar deze blijft een aantal keer laden en geeft dan Unknown disc aan. Op mijn PS3 speelt hij wel gewoon af.

    Iemand misschien een idee hoe ik dit werkend kan krijgen?

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat dit toch aan de firmware ligt. 2012 voor de laatste update is wel erg lang geleden.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik denk dat dit toch aan de firmware ligt. 2012 voor de laatste update is wel erg lang geleden.
    Als ik op typenummer Google dan komt de meest recente firmware toch idd uit juni 2012. Maar dan kan het nog steeds aan de firmware liggen. Misschien een mail naar Philips wagen?

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je kunt proberen je persistant memory van je speler even leeg te gooien, maar als hij echt 'disk unknown' zal het wellicht geen oplossing zijn. Dan is het toch echt een software issue, waar Sony wel een handje van heeft in hun titels.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Kan ook zijn dat de HTS alleen nog maar BD25's leest(Gebeurt regelmatig bij Philips), maar dan moet de TS even doorgeven welke BD's wel werken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kan ook zijn dat de HTS alleen nog maar BD25's leest(Gebeurt regelmatig bij Philips), maar dan moet de TS even doorgeven welke BD's wel werken.
    Ik heb even gekeken naar vergelijkbare titels die wel gewoon werken. Bijvoorbeeld The Wolverine (8712626065111), Skyfall (8712626092162) en A Good Day to Die Hard (8712626073116) zijn allemaal BD-50 en ook van Fox en geven geen problemen.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de HTS7200 en bij mij is het altijd gokken tegenwoordig, herkent hij de disk ja of nee.
    Lang leve mijn PS3 want die speelt alles netjes af.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •