De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: posters ophangen

  1. #1

    Standaard posters ophangen

    Hallo, ik ben op zoek naar een degelijk systeem om m'n posters in m'n woonkamer op te hangen. Heb in m'n kamer al de nodige rails hangen om schilderijen en posters te kunnen hangen. Zou dit iets goed zijn? Iemand hier ervaringen mee?
    Ophangsysteem >> Uit voorraad leverbaar, vanaf ? 2,50 | Posters.nl

    Wou ze eerst laten lamineren ook nog, maar denk dat dat te kostelijk gaat worden om posters van 92cm op 61cm ....

  2. #2

    Standaard

    Ik heb hier (in de link alvast jouw formaat) een aantal lijsten besteld. Mijn posters zijn geloof ik 30*45, dus dat was een stuk goedkoper, maar ik vind het er wel tof uitzien.



    Ik moet daarbij wel zeggen dat één van de lijsten met gebroken glas werd geleverd, maar voor die vier euro per stuk die ik betaalde kon ik daar niet zo wakker van liggen.

  3. #3

    Standaard

    damn, dat is een goede prijs precies ... 15.99€ voor mijn formaat, 90*60. Dat het glas gebroken zou zijn bij aankomst is op zich geen ramp voor mij, werk bij een glasbedrijf dus Alleen zie ik precies niet de mogelijkheid om te verzenden naar Belgie En ergens in NL afhalen is ook geen optie zeker?

    Edit : heb gezien dat ze ook een BE site hebben, super
    Laatst aangepast door tommy1982 : 19-10-2014 om 19:52

  4. #4

    Standaard

    De link deed trouwens raar, het formaat staat hier op 60*80. In jouw geval zou ik 70*100 nemen, zodat je nog een beetje ruimte om de poster heen over laat (vind ik mooier). Prijs is dan €21,19.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    De link deed trouwens raar, het formaat staat hier op 60*80. In jouw geval zou ik 70*100 nemen, zodat je nog een beetje ruimte om de poster heen over laat (vind ik mooier). Prijs is dan €21,19.
    Oei, te laat .... Had het daarstraks al besteld maar we zien wel .... Alvast bedankt

  6. #6

    Standaard

    Heb ze een paar dagen geleden aangekregen maar ben toch een beetje teleur gesteld ... 1 kaderglas is met het ophangen al gesneuveld, hing iets te veel over en brak dus is m'n eigen schuld maar de andere hangt helemaal scheef :s Het lipje op de achterkant van het hardboard hangt meer dan 1 cm uit het midden en hangt dus helemaal scheef ... is dit normaal? Of een fout van de fabriek? Want die kan nu toch onmogelijk recht hangen, of vergis ik me en is er een simpele oplossing voor (buiten te beginnen met plakband e.d. want wil m'n muur niet beschadigen als ik hem er ooit af zou halen ....)

  7. #7

    Standaard

    Hm, jammer. Ik had nergens last van, die lipjes zaten prima in het midden en mijn lijsten hangen dus ook gewoon recht. Ik zou ff contact opnemen met de Klantenservice, als dat mogelijk is.

  8. #8

    Standaard

    Heb ik gedaan en ze hadde me gevraagd om foto's met een meter erbij te nemen, wat ik gedaan heb en ze gingen me een nieuwe opsturen. Goeie service als hij aankomt dus ...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •