Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 64 van 64 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    21. Rundskop // NL uitgave
    Hoogste bod: € 3,00
    Have fun and enjoy your collection

  2. #52

    Standaard

    Black Swan € 4,50
    Inglourious Basterds € 2,00
    The Amazing Spider Man € 3,50
    Daywatch / Nightwatch € 3,00
    Rundskop € 4,00
    Snatch en Lock, Stock & Two Smoking Barrels € 5,00
    Kung Fu Panda € 4,00
    Laatst aangepast door Zappaaddict : 21-10-2014 om 13:27 Reden: bieding Rundskop tijdens schrijven bericht

  3. #53

    Standaard

    5. Cloverfield // DU uitgave mét nl-subs // steelbook (sealed)
    Hoogste bod: € 6,75

    6. Gladiator // NL uitgave // steelbook
    Hoogste bod: €3,00

    8. Conan 2d/3d Limited Edition giftset // NL uitgave // custom verpakking (sealed)
    Hoogste bod: € 13,50

    19. New Kids Turbo/Nitro combo // NL uitgave // slipcover
    Hoogste bod: 4,00

    23. Kung Fu Panda // UK uitgave mét nl-subs en stemmen
    Hoogste bod: 5,00

    Day and nightwatch €4



    volgens mij is 100 euro nu bereikt, anders de resterend op game of thrones seizoen 2

  4. #54

    Standaard

    --
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 21-10-2014 om 15:56

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Conan giftset 14,50
    Zal niet meer mogen baten, vol is vol, eendje heeft het bedrag willen rondmaken en als het niet rond zou zijn dan bied hij de rest op Game of Thrones.

    Als het niet eerlijk wordt afgehandeld is de veiling ongeldig, daarom zal je bod dan ook niet meer aangenomen kunnen worden...... het is een spel en dat moet je op het eind heel goed spelen

    Vond het een leuke veiling en erg leuk om hier en daar de eendjes (op) te voeren

    Martin.... laat me maar weten wat ik je schuldig ben, dan betaal ik je zo snel mogelijk, daarin wil ik mijn goede naam niet verliezen.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zal niet meer mogen baten, vol is vol, eendje heeft het bedrag willen rondmaken en als het niet rond zou zijn dan bied hij de rest op Game of Thrones.

    Als het niet eerlijk wordt afgehandeld is de veiling ongeldig, daarom zal je bod dan ook niet meer aangenomen kunnen worden...... het is een spel en dat moet je op het eind heel goed spelen

    Vond het een leuke veiling en erg leuk om hier en daar de eendjes (op) te voeren

    Martin.... laat me maar weten wat ik je schuldig ben, dan betaal ik je zo snel mogelijk, daarin wil ik mijn goede naam niet verliezen.
    --
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 21-10-2014 om 15:56

  7. #57

    Standaard

    Dit maakt het erg onduidelijk weer zoals Eendje nu biedt. Ik verzoek Martin alles even duidelijk bij elkaar op te tellen en met een eindoordeel te komen. Tot die tijd graag niet meer reageren in dit topic aub!
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 21-10-2014 om 15:39

  8. #58

    Standaard

    - mod edit; doe eens gewoon niet aub. -
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 21-10-2014 om 14:52

  9. #59

    Standaard

    -mod edit: moeilijk hè lezen? We gaan dit - als alles duidelijk is en afgerond - bespreken. Niet hier.-
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 21-10-2014 om 15:03
    Have fun and enjoy your collection

  10. #60

    Standaard

    Laten we dit topic aan Martin om de zaken af te ronden. Als men wil discussiëren over de veiling(en), dan kan dat hier.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht

    ennnnn hou het een beetje gezellig graag
    Ai net niet gelukt blijkbaar

    Het ging nog hard vandaag met bieden, had ik niet verwacht. Ik ga straks alles optellen, berekenen en dan kom ik hier terug. Even geduld aub
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  12. #62

    Standaard

    Mocht het streefbedrag niet behaald zijn, wil ik nog een bod op iets uitbrengen

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #63

    Standaard

    Gooeeeed, het streefbedrag van 100,- is inderdaad behaald met het laatste bod van Eendje, het was duidelijk dat hij een einde aan de veiling wilde maken toen het streefbedrag zo goed als was behaald. Sterker nog, Eendje is een goede rekenaar want het totaalbedrag was na zijn laatste bod precies 100,-, er hoefde zelfs niks resterends meer bij Game of Thrones te worden toegevoegd.

    Het overzicht kun je vinden in post 2 die inmiddels is bijgewerkt en allen ontvangen zsm een PM van me met de gegevens.

    Voor nu bedankt allemaal Volgens mij is deze veiling prima verlopen en is deze vorm van veilen inderdaad een goede en interessante manier om velen blij te maken met goedkope titels (en ik van een aantal titels af)!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  14. #64
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ah, succes met de verdere afhandeling!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •