De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars: The Clone Wars: The Lost Missions (blu-ray)

    In de VS heeft Disney de release van het zesde seizoen (The Lost Missions) van Star Wars: The Clone Wars aangekondigd.
    Benieuwd of er ook een Nederlandse release gaat komen, of dat het importeren wordt.

    http://www.blu-ray.com/movies/Star-W...ray/96992/?e=1
    Laatst aangepast door tmvde : 11-10-2014 om 11:55

  2. #2

    Standaard

    Morgen de Amerikaanse release en 20 november de Duitse: http://www.amazon.de/dp/B00MXNFJFS/r...I24NDWOLBRU0RQ
    Nog geen nieuws over een NL of UK release.

  3. #3

    Standaard

    Inmiddels de Duitse versie in huis en de eerste van twee discs gekeken. Menu's zijn gewoon in het Engels,
    dus op de sleeve en de hoes na geen last van het Duits.

  4. #4

    Standaard

    Belangrijker is toch of er NL-se ondertitels op staan?!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Belangrijker is toch of er NL-se ondertitels op staan?!
    Nee, die staan er niet op en van wat ik op verschillende fora heb gelezen, hoeft er ook niet op een NL release gerekend te worden.

    Taal: Engels, Frans, Spaans en Duits (allen in 5.1, helaas geen HD Master), Subs: Engels, Frans en Spaans.

  6. #6

    Standaard

    Is deze Blu-ray serie ook leuk voor volwassenen? Ik zag ooit wel eens een paar episodes op tv maar ik twijfel om de 6 seizoenen te kopen. Alle seizoenen zijn voldoende voorradig op Blu-ray (met Nederlandse ondertiteling) om te bestellen. Normaal gezien zouden ze The Lost Missions dan toch ook moeten uitbrengen hier zodat verzamelaars de collectie compleet hebbben.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mementi Bekijk bericht
    Is deze Blu-ray serie ook leuk voor volwassenen? Ik zag ooit wel eens een paar episodes op tv maar ik twijfel om de 6 seizoenen te kopen. Alle seizoenen zijn voldoende voorradig op Blu-ray (met Nederlandse ondertiteling) om te bestellen. Normaal gezien zouden ze The Lost Missions dan toch ook moeten uitbrengen hier zodat verzamelaars de collectie compleet hebbben.
    Ik vermaak me er prima mee en ik ben van 1981. Naarmate de seizoenen vorderen wordt het eigenlijk alleen maar beter.

    Doordat Lucasfilm door Disney is gekocht ligt de distributie van het zesde seizoen niet meer bij Warner Bros, dat wel veel TV series in Nederland op Blu-ray uitbrengt, maar bij Disney dat sinds Lost hier geen TV series meer op Blu-ray heeft uitgebracht.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •