De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Escape from Planet Earth (Blu-ray)

    Escape from Planet Earth (Blu-ray)

    Ruimteheld Scorch moet al zijn brein en branie verzamelen om te ontsnappen van de snode boeven op planeet Aarde.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De regisseur heet niet Carl Bunker maar Cal Brunker
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De regisseur heet niet Carl Bunker maar Cal Brunker
    Dank, even verkeerd gelezen. Zal het aanpassen!

  4. #4

    Standaard

    Keurig review

    Had de film al en zelfs mijn profieltje was al te vinden op DVDProfiler, daar had je in kunnen vinden dat de uitgave zeer waarschijnlijk enkel zone B is, Splendid film is niet zo wereldwijds

    Het staat inderdaad een beetje verwarrend op de hoes(overigens niet de eerste keer dat ik dat bij hen zo heb aangetroffen bij: Jets: De vliegende helden 3D - Chinese Zodiac 3D - The Guillotines 3D-
    In the Name of the King 2 3D), er staat zo'n ABC driehoek en rechtsonder Spendid film vind je dan dat hij enkel zone B is, op de Disc zelf wordt wel duidelijk vermeld dat de schijf enkel zone B is.

    Hoezen staan vol met fouten en zijn vaak onvolledig, kan me er wel druk om maken, maar dat helpt toch niet, zelf vertrouw ik de info op de hoezen nooit en verbaas me bij de enkelen die
    wel helemaal correct en enigzins compleet zijn

    Inderdaad geen onaardige film, ben er ook niet bij in slaap gekukeld en daar is soms niet veel voor nodig
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Ga je de zone's nog controleren?
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ga je de zone's nog controleren?
    Nee, omdat ik geen mogelijkheid om dit te controleren.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nee, omdat ik geen mogelijkheid om dit te controleren.
    Oke.... je hebt het schijfje niet meer in je bezit? (daar staat wel alleen zone B op) of je speler kan niet schakelen tussen zones.....

    Geen probleem, in dat geval zal ik vanavond, als ik weer terug ben van mijn werk, het schijfje even in de speler doen nadat ik hem op Zone A gezet heb, als hij dan niet speelt weten we genoeg, heb dat met een paar van de eerder genoemde titels ook al eens gedaan en die wilden dan niet spelen, zoals mij al eerder was opgevallen bij door Spendid uitgebrachte Blu rays.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Oke.... je hebt het schijfje niet meer in je bezit? (daar staat wel alleen zone B op) of je speler kan niet schakelen tussen zones.....

    Geen probleem, in dat geval zal ik vanavond, als ik weer terug ben van mijn werk, het schijfje even in de speler doen nadat ik hem op Zone A gezet heb, als hij dan niet speelt weten we genoeg, heb dat met een paar van de eerder genoemde titels ook al eens gedaan en die wilden dan niet spelen, zoals mij al eerder was opgevallen bij door Spendid uitgebrachte Blu rays.
    Ik heb alleen of een regio B speler of een regiovrije speler, dus daar kan ik niks mee testen. Ook vind ik het eerlijk gezegd niet hele belangrijke informatie wat zo specifiek gemeld moet worden in de review. Ik denk dat als deze iconen op de hoes staan en hij is afspeelbaar op een regio B speler dat dat voldoende informatie is.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb alleen of een regio B speler of een regiovrije speler, dus daar kan ik niks mee testen. Ook vind ik het eerlijk gezegd niet hele belangrijke informatie wat zo specifiek gemeld moet worden in de review. Ik denk dat als deze iconen op de hoes staan en hij is afspeelbaar op een regio B speler dat dat voldoende informatie is.
    Kan begrijpen dat je de info niet belangrijk vind als hij op een regio B speler afspeelbaar is, maar dat zijn ze dan ook wel, anders zou je hem niet kunnen testen nietwaar?

    In het enkele geval dat iemand het schijfje zou willen opsturen naar iemand in Zone A met een regio A speler is het minder leuk als hij zich dan vasthoud aan de info hier gegeven
    en het blijkt dat de gift het dan daar niet doet......

    Het staat op de achter cover dubbel aangegeven, ABC en enkel B..... lekker verwarrend.

    Heb voor de zekerheid het schijfje net nog even getest..... zoals ik al reeds vermoedde, hij speelt niet op een regio A speler, regio C heb ik niet getest, maar ik vermoed dat hij dat ook niet zal doen.

    Zou in de reviews de zone info achterwege laten als het toch niet belangrijk gevonden wordt, zou zeker geen info laten staan die niet correct is.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •