De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De tien beste TV-series van het moment volgens De Volkskrant

    De tien beste TV-series van het moment volgens De Volkskrant

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vind Homeland niet echt de lijst thuishoren…

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vind Homeland niet echt de lijst thuishoren…
    Echt wel! ! Kan me wel vinden in de lijst. Ken alleen The Legacy en Gomorra niet. Over de volgorde (als die er al is) kun je natuurlijk van mening verschillen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vind Homeland niet echt de lijst thuishoren…
    Helemaal mee eens. Homeland hoort er zeker niet bij te staan. Vind het wel moeilijk om een andere serie er voor in de plaats te denken. The Americans misschien. En The Good Wife wordt in Nederland ook erg ondergewaardeerd.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  5. #5

    Standaard

    En Boardwalk Empire op 2 dan....is dat niet vreemd. Het is maar een lijstje .

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Echt wel! ! Kan me wel vinden in de lijst. Ken alleen The Legacy en Gomorra niet. Over de volgorde (als die er al is) kun je natuurlijk van mening verschillen.
    Beide series kan ik aanbevelen. Ik heb ze via Film1 gevolgd en beiden pakten me meteen vast en lieten me niet meer los.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •