De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-ray speler uit Duitsland

    Hallo,

    Ik heb een vraagje mbt het aanschaffen van een blu-ray speler vanuit Duitsland. Mijn oog is gevallen op de Samsung BD-H6500 en deze is bij amazon.de bijna 3 tientjes goedkoper dan hier in NL. Nu vroeg ik me af of de taal van de speler is in te stellen naar Engels of Nederlands..of is de speler echt specifiek ingesteld voor de Duitse markt?

    Het lijkt mij namelijk logisch dat de spelers in Europa allemaal dezelfde zijn en zodoende worden verkocht. Echter heb ik er nog geen ervaring mee, dus wellicht iemand op het forum wel .
    Laatst aangepast door stefan : 01-10-2014 om 17:37
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  2. #2

    Standaard

    Het tegendeel zou me verbazen... ze gaan voor dat soort production runs écht geen versie uitbrengen voor elk land apart.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Haha, ja dat dacht ik ook....maar wilde het toch even vragen voor het geval ik teksten als 'Jawohl' en 'Nein' etc. ga zien in mijn menu .
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ondersteund gewoon Nederlands.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    @Stefan: Heb je de blu ray speler al gekocht? Ben namelijk benieuwd of deze blu ray speler in de praktijk inderdaad goed werkt in Nederland.

  7. #7

    Standaard

    Het is een Samsung. Het is een Europees model. Je kunt er dus 100% vanuit gaan dat dat gewoon prima werkt in Nederland met Nederlandse menu's. Ze gaan echt niet per land een aparte speler uitbrengen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •