Pagina 74 van 452 EersteEerste ... 246470717273747576777884124174 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.826 tot 1.850 van 11289 worden weergegeven.
  1. #1826

    Standaard

    Je hapt ook wel erg makkelijk kerel geen enkele van de reacties zijn serieus

  2. #1827

    Standaard

    Het is dan ook zo dat Beliebers erg lichtgeraakt zijn wanneer je iets verkeerds zegt over hun held.

  3. #1828

    Standaard

    Het is wel een feit dat je gewoon kan gefascineerd zijn door de hype zonder dat je er actief deel van wil uitmaken. Een beetje zoals mensen graag naar een treinwrak staren. Als DVD Watcher om gelijk welke reden deze documentaire tot zich wil nemen dan is dat zijn goed recht. Amen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #1829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik hou van documentaire films over bepaalde artiesten, en wilde deze wel eens zien, om te weten wat mensen in hem zien.
    Kijk helemaal goed! Dat is ruimdenkend. Ooit eens de BR gekocht van zo'n populaire jongensband die 'gevormd' was na de (halve?) finale van The Voice. Was verrassend te zien, erg leuk.

    Alleen, grrr, staat deze nu ook al doodleuk op Youtube.
    Waar is de tijd gebleven dat je met een echt gekocht BR nog iets unieks in handen had(zo staan er bv ondertussen meer extra's van Mad Max Fury Road op Youtube, dan er binnenkort op de BR staan...)?

  5. #1830
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het is wel een feit dat je gewoon kan gefascineerd zijn door de hype zonder dat je er actief deel van wil uitmaken. Een beetje zoals mensen graag naar een treinwrak staren. Als DVD Watcher om gelijk welke reden deze documentaire tot zich wil nemen dan is dat zijn goed recht. Amen.
    Ramptoerisme dus, tjiens dat gaat zelfs op voor Bieber
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #1831

    Standaard

    Voor mensen die er een gruwelijke hekel aan hebben, houdt het jullie wel erg veel bezig hoor .

    Ga gewoon lekker over tot de orde van de dag

  7. #1832

    Standaard

    Wat een gezeik toch. Iedereen koopt toch wat hij/zij wilt.
    Is met een reden dat ik hier al weken geen aankopen meer post.
    BD (1243) What i Watch

  8. #1833

    Standaard

    Terug naar de essentie van dit topic, gekocht in MM Antwerpen:

    Fast & furious 7 (steelbook) €21,99

  9. #1834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Wat een gezeik toch. Iedereen koopt toch wat hij/zij wilt.
    Is met een reden dat ik hier al weken geen aankopen meer post.
    Klopt helemaal wat je zegt, mensen denken gewoon leuk te zijn met bepaalde opmerkingen.

  10. #1835

    Standaard

    Je kunt het ook omdraaien, als je geen reacties wilt dan moet je niet posten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #1836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je kunt het ook omdraaien, als je geen reacties wilt dan moet je niet posten.
    Das gelul Pepijn, je moet hier kunnen posten op de site, wat je kijkt en gekocht hebt, zonder dat je daarmee belachelijk wordt gemaakt met bepaalde opmerkingen of vragen.

    Je kan het ook zo bekijken : Je kan gewoon iedereen in zijn waarde laten met wat hij of zij koopt of kijkt, en dan niet met zulke kinderlijke opmerkingen komen.

    Maar kunnen we niet beter voortaan verder gaan met waar het topic voor bedoeld is, en niet de aankopen of wat je kijkt, en het afkraken ervan, of met kinderlijke opmerkingen komen, dat allemaal lekker achterwege laten?

  12. #1837

    Standaard

    DVD Watcher heeft wel een punt. Ik ben in dit topic eerder geïnteresseerd in, als ik een interessante titel zie voorbijkomen, of iemand een plek weet waar je er een koopje mee kan scoren. Achter titels die me niets zeggen ga ik niet aan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #1838

    Standaard

    Ok mensen, we zijn er nu wel klaar mee.
    We gaan niet lopen zeiken over welke titel iemand wel of niet koopt.
    Zo kinderachtig zijn we niet op DVD.nl, toch?
    We respecteren mensen hier, dus ook in wat ze kopen of kijken.
    Als je dat niet aanstaat, reageer dan niet.
    Verdere discussie hierover wordt verwijderd en we gaan weer terug naar waar dit topic voor bestaat: het aangeven wat je gekocht/besteld hebt op Blu ray Disc.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #1839

    Standaard


    King of Pigs - via de website van Plain Archive - 39 dollar (inclusief verzendingskosten)
    Best prijzig voor een blind buy, maar deze krijgt zeer goede reviews, dus hopelijk is ie ook echt goed!

  15. #1840

    Standaard

    MOD EDIT: En jij denkt echt dat je grappig bent? Echt?
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 16-08-2015 om 22:57

  16. #1841

    Standaard

    Diabolique (Criterion Collection)
    Picnic at Hanging Rock (Criterion Collection)
    It's a Mad, Mad, Mad, Mad World (Criterion Collection)
    To Be or Not to Be (Criterion Collection)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #1842

    Standaard

    Er bestaat ook een wereld buiten Criterion hoor.

  18. #1843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Er bestaat ook een wereld buiten Criterion hoor.
    haha. Zit even in een inhaalfase. Maar alles wat ik binnenhengel is wel top kwaliteit hoor
    Laatst aangepast door Coen P. : 17-08-2015 om 15:22
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #1844

    Standaard

    Maar die 4 zijn ook prima Europese uitgaves van, voor een fractie van de prijs en never nooit geen douanekosten Coen.

    Edit: Behalve de 3e, maar de standaarduitgave van MGM is ook prima
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #1845

    Standaard

    Media Markt Oostende:

    The Water Diviner - 17.90 EUR


    Media Markt Roeselare:

    Cinderella - 15.89 EUR

  21. #1846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Diabolique (Criterion Collection)
    Picnic at Hanging Rock (Criterion Collection)
    It's a Mad, Mad, Mad, Mad World (Criterion Collection)
    To Be or Not to Be (Criterion Collection)

    Ik ben benieuwd hoe je deze zal vinden: It's a Mad, Mad, Mad, Mad World (Criterion Collection)

    Wordt een beetje lacherig over gedaan, met name op het criterionforum. Ik heb het idee dat het als het zwarte schaap van de collectie wordt beschouwd. Wat heeft je doen besluiten juist deze titel te kiezen?

  22. #1847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Maar die 4 zijn ook prima Europese uitgaves van, voor een fractie van de prijs en never nooit geen douanekosten Coen.

    Edit: Behalve de 3e, maar de standaarduitgave van MGM is ook prima
    Zie ook de review van Les Diaboliques. Quote: "In fact, I tend to prefer the look of their transfer over the one Criterion have used for their Blu-ray release."

    En voor Picnic at Hanging Rock: "This clearly is a prime contender for a Blu-ray release of the year.".

  23. #1848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Maar die 4 zijn ook prima Europese uitgaves van, voor een fractie van de prijs en never nooit geen douanekosten Coen.

    Edit: Behalve de 3e, maar de standaarduitgave van MGM is ook prima
    I know, maar dit zijn 2e handjes die ik via-via heb aangekocht
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #1849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    I know, maar dit zijn 2e handjes die ik via-via heb aangekocht
    Dat verklaart een hoop
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #1850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd hoe je deze zal vinden: It's a Mad, Mad, Mad, Mad World (Criterion Collection)

    Wordt een beetje lacherig over gedaan, met name op het criterionforum. Ik heb het idee dat het als het zwarte schaap van de collectie wordt beschouwd. Wat heeft je doen besluiten juist deze titel te kiezen?
    Goede vraag, ik ken de film eigenlijk helemaal niet. Dvdbeaver, bluray.com e.a. zijn zeer positief. Op het criterionforum kom ik eigenlijk weinig. Maar als ik in de betreffende thread dan lees : we're an academic-leaning board, not a fan-boy hangout dan kom je bij mij een beetje als een omhooggevallen clubje over
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 74 van 452 EersteEerste ... 246470717273747576777884124174 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •