Pagina 20 van 452 EersteEerste ... 101617181920212223243070120 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 11282 worden weergegeven.
  1. #476

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik heb een creditcard, maar ik zit wat op de limiet van mijn aankopen (ik bepaal zelf hoeveel ik per maand aan Blu's wil uitgeven van de UK of US en daar zit ik nu net op de limiet).
    Daarenboven, de UK box is niet volledig Nederlands ondertiteld en bij deze serie had ik graag volledig Nederlandse OT.
    Normaal kan het mij niet zo veel maken als er enkel ENG OT (of SDH), maar deze reeks wou ik volledig NL.
    Enja, ik weet het, bol is bij alle boxsets veel duurder dan de UK variant (zo ook Spartacus de complete serie), staat waanzinnig hoog bij Bol.
    Ik had geloof ik ook ergens gelezen, was het op amazon zelf of op bluraydotcom, dat bij de UK box enkele aflveringen gecut zouden zijn.
    Ik wilde opmerken dat je deze ook bij nr1media had kunnen kopen, maar daar kun je misschien niet om lachen .

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik wilde opmerken dat je deze ook bij nr1media had kunnen kopen, maar daar kun je misschien niet om lachen .
    Wie zich dit nog herinnert: ik heb de Prison Break (die torenbox) indertijd bij nr1media gekocht.
    Het vervolg van het verhaal kennen we ondertussen allemaal al wel.

  4. #479

    Standaard

    MediaMarkt Rotterdam Centrum. [€14,99]


    Bol.com* [€19.99]


    Blokker. [2 voor €10,-]



    *Zag dat Transformers 4 3D nu weer voor €27,99 staat, heb weer geluk gehad.

  5. #480

    Standaard

    image.jpg

    Bij zavvi.nl voor 35,- Totale gok....ik ben benieuwd.

  6. #481

    Standaard

    Vorige week ontvangen van Blokker.nl voor € 20,- (actie 2 voor € 10,-):

    Laatst aangepast door Frank : 01-12-2014 om 09:32

  7. #482

    Standaard

    3=2 (of eigenlijk 6=4) bij MM

    Godzilla
    X-Men: Days of Future Past
    Edge of Tomorrow
    Transformers: Age of Extinction
    Captain America: The Winter Soldier
    The Amazing Spider-Man 2
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #483

    Standaard

    Vandaag bij de media markt gekocht:
    -transformers age of extinction
    -THE raid 2
    -grudge match
    -i am ali
    -THE purge 2
    -THE art of steal
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    image.jpg

    Bij zavvi.nl voor 35,- Totale gok....ik ben benieuwd.
    Laat maar wat horen als je meer weet. Ik ben ook wel benieuwd.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #485

    Standaard

    Media Markt Maastricht (3=2):

    Samen voor € 15,98:
    -Dredd (MetalCase)
    -No Country for Old Men
    -Super 8

    Samen voor € 35,98:
    -The Amazing Spider-Man 2 (SteelBook)
    -The Expendables 3 (2-Disc Special Extended Edition)
    -Madagascar - De complete collectie
    "Bond. James Bond."

  11. #486

    Standaard

    Nieuwste aanwinst van Zavvi.nl:

    € 32,25.

    Als ik nu de prijzen zie die ze nu voor deze steelbook vragen, ben ik blij dat ik hem op tijd besteld heb.

  12. #487

    Standaard

    Bij de MM Zoetermeer:
    X-Men Days of Future Past 3D
    Transformers 4 3D
    Streetdance 1 t/m 3 3D
    Wizard of Oz 3D
    The Croods 3D
    Epic 3D
    Samen voor € 74,96

    En de laatste twee films ook nog met een gratis bioscoopkaartje.

    En tegenwoordig hoef je blijkbaar geen bon meer te halen,de kassa berekent zelf een eerlijk gemiddelde. Een hele vooruitgang!

  13. #488

    Standaard

    MM Arnhem 3=2



    6,12(van 8,99) + 2 keer 5,43(van 7,99)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #489

    Standaard

    Bij de Mediamarkt te Groningen, uiteraard ook uit de 3 is 2 actie:

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  15. #490

    Standaard

    Mediamarkt 3=2

    22 Jump Street
    How to Train Your Dragon 2
    X-Men: Days of Future Past

  16. #491

    Standaard

    Eigenlijk is het een cd met een Blu-ray bij, maar ik zal'm toch vermelden:

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #492

    Standaard

    MM Roeselare 2+1

    BD (1243) What i Watch

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Bij de MM Zoetermeer:
    X-Men Days of Future Past 3D
    Transformers 4 3D
    Streetdance 1 t/m 3 3D
    Wizard of Oz 3D
    The Croods 3D
    Epic 3D
    Samen voor € 74,96

    En de laatste twee films ook nog met een gratis bioscoopkaartje.

    En tegenwoordig hoef je blijkbaar geen bon meer te halen,de kassa berekent zelf een eerlijk gemiddelde. Een hele vooruitgang!
    wat bedoel je precies met eerlijk gemiddelde ? als je 2 titels van 30 euro en 1 van 5 euro haalt krijg je die laatste gratis dus je betaalt 60 euro
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    wat bedoel je precies met eerlijk gemiddelde ? als je 2 titels van 30 euro en 1 van 5 euro haalt krijg je die laatste gratis dus je betaalt 60 euro
    Ik had drie titels: eentje van 9,99 en twee van 5,-. De kassabon geeft bij de eerste titel heb een prijs aan van 7,49 en bij de andere twee 3,75. Samen is dat 14,99.

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    wat bedoel je precies met eerlijk gemiddelde ? als je 2 titels van 30 euro en 1 van 5 euro haalt krijg je die laatste gratis dus je betaalt 60 euro
    Het bedrag dat ik nu heb betaald is precies dat wat ik had moeten betalen als ik ze zelf in twee ongeveer gelijkwaardige stapeltjes had verdeeld en van beide de goedkoopste had meegekregen.
    Had ik van deze zes de twee goedkoopste gratis gekregen dan was ik exact vijf euro extra kwijt geweest.

  21. #496

    Standaard

    Binnenkort beschikbaar bij de Franse Amazon:

    voor een kleine 35 euro incl. verzenden!

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik had drie titels: eentje van 9,99 en twee van 5,-. De kassabon geeft bij de eerste titel heb een prijs aan van 7,49 en bij de andere twee 3,75. Samen is dat 14,99.
    Maar dit is dus gewoon de goedkoopste gratis. 10 euro en 5 euro en die van 5 euro gratis.
    Ik begrijp er dus weinig van waarom ze dan voor alledrie de titels 25% korting aftrekken.

    Maar hierboven zal wel bedoeld worden dat als je bijvoorbeeld 4 titels hebt van 10 euro en 2 van 5 euro die automatisch gaat voor 10 euro, 10 euro 10 euro en 10 euro, 5 euro, 5 euro.
    Da's dan 35 euro.
    Maar 10 euro, 10 euro, 5 euro en 10 euro, 10 euro en 5 euro is 40 euro.
    Laatst aangepast door j0enne : 02-12-2014 om 23:24

  23. #498

    Standaard

    Bij 3 stuks was bij mij zoals geadverteerd de goedkoopste gratis, helaas
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #499

    Standaard

    bij 3 titels is het inderdaad duidelijk maar maar een veelvoud van 3 wordt het volgens mij niet logisch meer: net even op de website 6 titels ingevoerd: 10, 6, 17, 8, 7 en 10 euro, je zou verwachten dat je die van 6 en 7 gratis krijgt maar bij afrekening staat regel 3 halen 2 betalen -10 euro en daaronder regel 3 halen 2 betalen -6 euro dus 16 euro korting....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    bij 3 titels is het inderdaad duidelijk maar maar een veelvoud van 3 wordt het volgens mij niet logisch meer: net even op de website 6 titels ingevoerd: 10, 6, 17, 8, 7 en 10 euro, je zou verwachten dat je die van 6 en 7 gratis krijgt maar bij afrekening staat regel 3 halen 2 betalen -10 euro en daaronder regel 3 halen 2 betalen -6 euro dus 16 euro korting....
    Dat klopt. Als je de duurdere samen neemt (10+10+17) krijg je 10 euro korting, en als je de 3 goedkopere samenneemt (6+7+8) krijg je 6 euro korting. Samen 16. Als je zoiets in een fysieke winkel wil doen dan moet je twee keer langs de kassa.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 20 van 452 EersteEerste ... 101617181920212223243070120 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •