Pagina 115 van 452 EersteEerste ... 1565105111112113114115116117118119125165215 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.851 tot 2.875 van 11290 worden weergegeven.
  1. #2851

    Standaard

    Klopt, ik heb hetzelfde...het gaat mij ook meer om de inhoud dan om de verpakking. Daarom wil ik de limited edition van A Touch of Zen ook graag. Die extra's spreken mij wel aan. Ik zie nog geen aankondiging van een standaard editie, maar die zal er vast wel komen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #2852

  3. #2853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Bij Zavvi voor £17,99 -

    Bijlage 6930
    Ik wil hem ook wel maar 27 euro voor een film....pffff.....erg prijzig. Ik vind het trouwens vreemd om nu extra's (die toch op elke MoC uitgave zitten) nu ineens als iets limiteds te verkopen.

  4. #2854

    Standaard

    @Melzz:

    Het is ook prijzig en zou dit normaal niet snel doen, maar wil hem wel hebben en om de kosten enigszins goed te praten bij mezelf, zal ik de film naar alle waarschijnlijkheid minimaal 2 a 3 keer kijken.
    Op die manier haal ik de kosten er wat meer uit, doe ik ook altijd met die prijzige Criterions.

  5. #2855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik wil hem ook wel maar 27 euro voor een film....pffff.....erg prijzig. Ik vind het trouwens vreemd om nu extra's (die toch op elke MoC uitgave zitten) nu ineens als iets limiteds te verkopen.
    Het is niet niks inderdaad...en ik ben het helemaal met je eens Melzz, het is eigenlijk een schande. Maar ja, die verzameldrift is een ziekte hè...en zoals je al zei: geld moet rollen! Ik vind bij deze release de extra's gewoon te interessant om te laten schieten omdat ik meer over deze regisseur en de film wil weten. Blijft een uitzondering dit (hoop ik tenminste).
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #2856

    Standaard

    Ik snap alleen MoC niet. The Passion of Joan d'arc had bv nog een dik boek en een stevige slipcase. En die was zeker niet zo prijzig. Ik wil best wat meer betalen voor iets speciaals maar bij deze titel ontgaat me het een beetje. De extra's die ze aanbieden zijn extra's die ook bij andere releases zitten en dan is het een normale editie. Neem bv Touch of Evil....meerdere versies van de film plus extra's en dat was een reguliere uitgave. Waarom Touch of Zen nu ineens limited moet zijn voor een vrije hoge prijs?

    Neem nu Arrow die bij Deep Red een soundtrack cd erbij doet....dat noem ik een leuke limited edition. Dan snap ik de hogere prijs en het limited gehalte. Nu heb ik het idee ineens meer te moeten betalen voor extra's die er normaal gewoon bijzitten voor de regulier prijs.
    Laatst aangepast door Melzz : 24-01-2016 om 17:21

  7. #2857

    Standaard

    A Touch of Zen is naar het schijnt hét voorbeeld geweest voor andere films uit dit Wuxia-genre. Het is nu ook voor het eerst in volle lengte (3 uur) in de Uk uitgegeven. Afijn, je kunt er beter even wat meer informatie over opzoeken in plaats van dat ik het vertel, want ik ben geen kenner. Ik wil er om die reden dan ook meer over weten.

    Maar nogmaals, ik ben het met je eens wat MoC betreft. Hopelijk doen ze er nog een leuke verpakking omheen ofzo Dat moet nog blijken. Ik sla me echter voor mijn kop als blijkt dat hij snel OOP is gegaan, en ik hem voor een paar extra centen heb laten schieten. Ook dat moet nog blijken natuurlijk, maar de oplage is vrij laag.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #2858

    Standaard

    @Melzz:

    Zou het in het geval van 'A Touch of Zen' kunnen komen doordat er verwacht wordt dat er maar een kleine groep in geinteresseerd is? Dat ze daarom al gauw 'roepen' dat het een limited edition is, om mensen te lokken (waaronder ikzelf). Misschien komt er van deze film wel helemaal geen 'standaard editie', maar ik ben bang van wel. Ik weet het niet zeker, maar heb het idee dat Blu-rays en fysieke media niet heel popie-jopie zijn bij het grote publiek en de uitgaves van o.a. Arrow, Criterion, BFI etc. al helemaal niet.
    Als ik vrienden of collega's vertel dat ik films koop, word ik 9/10 keer aangekeken alsof ze mij net daarvoor een bord stront hebben zien opeten... vind dat heel triest, maar is al een heel tijd zo.

  9. #2859

    Standaard

    Volgens base.com is alleen de derde disc limited:

    LIMITED EDITION (2000 units) THREE-DISC SET - SPECIAL FEATURES including:
    • Gorgeous new 4K restoration, on both Blu-ray and DVD
    • New English subtitle translation
    • Limited edition third disc with the documentary King Hu 1932-1997, a new video essay by critic David Cairns, and more.
    • Booklet featuring an interview with King Hu, new writing and more!

    Bron: http://www.base.com/buy/product/a-to...0ace6535632798
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #2860

    Standaard

    @Peptalk:

    Bedankt voor de informatie. Ben blij dat ik deze uitgave dan toch gekocht heb, vind extra's altijd wel interessant (welke film dan ook).

  11. #2861

    Standaard

    Wil A Touch of Zen eerst op het witte doek zien alvorens op schijf te kopen. Verwacht wel dat Imagine hem gaat vertonen ...

  12. #2862

    Standaard

    2 voor € 10,- bij V&D Groningen:

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  13. #2863

  14. #2864

    Standaard

    The Omen Trilogy 12,85
    The Lost boys Trilogy 10,79

    Zavvi.nl

  15. #2865

    Standaard

    Vandaag ontvangen:

    14.98 GBP (Lenticular Slipcover)

    12.99 GBP

    MM Oostende:
    31.90 EUR
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 26-01-2016 om 13:24

  16. #2866

    Standaard

    Gisteren ontvangen van Bol.com:



    Rome: The Complete Series € 34,99

  17. #2867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Bij Zavvi voor £17,99 -

    Bijlage 6930
    Apart. Vandaag een bericht van zavvi gekregen dat hij nog niet uitgeleverd kan worden. Heb jij dat bericht ook gehad? Ik zie hem bij hun ook even niet meer op de site staan, terwijl Amazon hem gewoon weer op stock heeft. Te weinig ingekocht misschien? Toch vreemd als je een pre-order niet gelijk kan uitleveren.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #2868

    Standaard

    bol.com €52 (dankzij couponcode)


  19. #2869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Apart. Vandaag een bericht van zavvi gekregen dat hij nog niet uitgeleverd kan worden. Heb jij dat bericht ook gehad? Ik zie hem bij hun ook even niet meer op de site staan, terwijl Amazon hem gewoon weer op stock heeft. Te weinig ingekocht misschien? Toch vreemd als je een pre-order niet gelijk kan uitleveren.
    Ja, heb dat bericht ook ontvangen.
    Mag hopen dat ze hem uberhaupt kunnen leveren, maar een paar dagen langer wachten vind ik niet erg, heb nog genoeg liggen hier.

  20. #2870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Ja, heb dat bericht ook ontvangen.
    Mag hopen dat ze hem uberhaupt kunnen leveren, maar een paar dagen langer wachten vind ik niet erg, heb nog genoeg liggen hier.
    Ik vrees het ergste voor je. Uit het verleden is gebleken dat de combinatie zavvi + limited edition geen goede is, zie bijvoorbeeld de recente ervaringen van mensen die de Hellraiser scarlet box daar hadden besteld.

    Ikzelf zou kijken of je die van zavvi kan cancellen en bij amazon uk kunt bestellen, of anders bij Eureka zelf. Kost iets meer, maar ik heb dat er bij zulke uitgaves graag voor over. Die van mij (besteld bij amazon) is bijvoorbeeld al onderweg.

  21. #2871

    Standaard

    @Rogue:

    Als de film niet geleverd kan worden, dan is dat jammer, maar ik lig er niet wakker van.
    Ken de film toch nog niet, dus weet niet wat ik wel of niet mis.
    Koop dan later de standaard editie wel of zie hem hopelijk in de bios een keertje.
    Blijft wel een beetje triest van Zavvi, dat wel.

  22. #2872

    Standaard

    Omgerekend kost hij bij Amazon ongeveer 31,50 euro incl. - dat wordt me toch echt een beetje te gortig. Ik wacht nog maar even af wat Zavvi doet, en anders wordt het een standaard editie. Jammer maar helaas. Maar daar zal ik dan ook niet meer de hoofdprijs voor gaan betalen. We blijven nog even hopen...
    Laatst aangepast door BigLebowski : 27-01-2016 om 19:42
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #2873

    Standaard

    @Big Lebowski:

    Had de film besteld, omdat ik wist dat het een 'limited edition' was, maar ik dacht dat de film limited zou zijn en dankzij Peptalk kwam ik erachter dat het om de extra's ging en niet persé om de film zelf.
    Als ik uiteindelijk die extra's moet missen, then so be it, uiteindelijk gaat het om de film zelf en neem aan dat die bij een 'standaard editie' net zo goed zal zijn.
    Maar zolang er nog geen mailtje met: "We have cancelled your order..." ontvangen is, blijf ook ik nog even duimen.

    Gisteren besteld bij AmazonFR in de 3=2 actie:

    FatCity.jpgLachambredesofficiers.jpgTheThirdMan.jpg

    'Fat City', 'La chambre des officiers', 'The Third Man'

  24. #2874

    Standaard

    Gisteren ontvangen van Amazon.co.uk:





    Indiana Jones: The Complete Adventures @ 11,10£
    The Mummy Trilogy @ 7,98£
    The Exorcist Anthology @ 14,83£
    The Scorpion King @ 3£
    War of the Worlds @ 3£



    Gisteren ontvangen van Amazon.fr:







    The Terminator @ 8,33€
    The Maze runner @ 8,52€
    Die Hard 4.0 @ 8,33€
    Ray @ 4,03€
    Top Gun - Limited Edition (3D + 2D Blu-ray) @ 10,08€
    Constantine @ 3,93€
    The Last Samurai @ 3,93€
    Collateral @ 6,05€
    Batman Begins @ 5,90€

  25. #2875

    Standaard

    The Wind Rises (Ghibli), via dit forum
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 115 van 452 EersteEerste ... 1565105111112113114115116117118119125165215 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •