Pagina 36 van 452 EersteEerste ... 263233343536373839404686136 ... LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 11282 worden weergegeven.
  1. #876

    Standaard



    Vorige week voor € 12.39 nog van de BTW-actie bij Media Markt. Grappig dat de delen los er naast lagen voor dezelfde prijs per stuk.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  2. #877

    Standaard

    Gister nieuwe binnen gekregen. Gekocht bij dvdoutlet:
    -gone girl
    -life of crime
    -enemy
    -tango and cash
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  3. #878

    Standaard

    MM Roeselare voor €15.89:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #879

    Standaard

    Afgelopen dagen besteld op respectievelijk amazon.de, amazon.co.uk en amazon.com.









  5. #880

    Standaard

    Besteld bij Amazon.com voor de IMAX filmcell en misschien voor de IMAX aspect ratio:

    Interstellar hoes.jpg

    Met een beetje pech "moet" ik de Engelse digibook nog halen voor de mooie verpakking en de Nederlandse versie voor de ondertiteling(niet voor mezelf).
    The future is Blu

  6. #881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Besteld bij Amazon.com voor de IMAX filmcell en misschien voor de IMAX aspect ratio:

    Interstellar hoes.jpg

    Met een beetje pech "moet" ik de Engelse digibook nog halen voor de mooie verpakking en de Nederlandse versie voor de ondertiteling(niet voor mezelf).
    Kans is 99% dat als de US een Imax versie krijgt, dat de UK en NL versie dat ook hebben. Bij Warner altijd zo geweest zover ik weet. Schijven zijn wereldwijd vrijwel altijd identiek.

  7. #882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Kans is 99% dat als de US een Imax versie krijgt, dat de UK en NL versie dat ook hebben. Bij Warner altijd zo geweest zover ik weet. Schijven zijn wereldwijd vrijwel altijd identiek.
    Dat klopt. Ik ga er ook vanuit dat de Europese releases de IMAX beelden krijgen om dezelfde redenen als die jij zojuist aanvoerde. De primaire reden voor mij is die filmcell. Ik ben nogal een IMAX fan en zou graag zo'n frame willen hebben, helemaal nu 70mm IMAX lijkt te verdwijnen.

    Aangezien de rechten voor Paramount alleen voor de VS zijn is de kans ook nog aanwezig dat het regio A locked is en niet af te spelen is voor mij. Als de Britse versie geen NL-ondertitels heeft én de Nederlandse versie niet in digibook komt, dan wordt het een triple dip voor mij. Double dip wordt het sowieso.

    Het is gecompliceerd... :P
    Laatst aangepast door Juvefan : 05-02-2015 om 23:47
    The future is Blu

  8. #883

    Standaard

    Piratenplaneet (disney) 14,99
    Sin City 4,99
    Queen Of The Damned 14,99
    Dracula (Bram Stoker's) 14,99
    Prisoners 9,99

    Allen bij MediaMarkt Rotterdam Centrum!

  9. #884

    Standaard



    Flash sale bij amazon.co.uk mbt MoC titels. Deze blu's waren 4,99 p/st

  10. #885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Flash sale bij amazon.co.uk mbt MoC titels. Deze blu's waren 4,99 p/st
    Ah jammer. Was er een reden voor de flash sale?

  11. #886

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven :



    ''American Psycho (Uncut Version)'' € 5,00
    ''Gone Girl'' € 17,99

  12. #887

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Ah jammer. Was er een reden voor de flash sale?
    Geen idee. Was aangekondigd door Eureka op Facebook. Alles was wel snel uitverkocht. Ik had er 8 in mn mandje en bij afrekenen waren er nog maar 6 voorradig.

  13. #888

    Standaard

    StandaardBoekhandel - €5.99



    MediaMarkt - €6.99


  14. #889
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    MM Roeselare voor €15.89:
    Ook net deze opgepikt.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #890

    Standaard




    MM Oostakker : samen 10,50 €
    DVD & Blu-Ray collectie

  16. #891

  17. #892

    Standaard

    Besteld bij Amazon UK in de 2 voor £10 actie:



    The Darjeeling Limited (2007)

    Met Nederlandse ondertitels




    Time Bandits (1981)

    Arrow-editie
    Met Engelse SDH-ondertitels
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #893

    Standaard

    Besteld op amazon.fr voor € 55

    BD (1243) What i Watch

  19. #894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Besteld op amazon.fr voor € 55

    Dat is dvd gok ik? Want de bluray is niet leverbaar en was naar mijn weten ook niet voor deze prijs leverbaar.

  20. #895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Dat is dvd gok ik? Want de bluray is niet leverbaar en was naar mijn weten ook niet voor deze prijs leverbaar.
    Neen, is de blu-ray. Ik kwam thuis van me werk en checkte amazon.fr (omdat ik elke dag check voor Dexter omdat die al sinds December niet meer in stock is)
    en daar stond de box terug leverbaar op 16 februari voor € 55.45.
    Vlug besteld want na een kwartier was deze alweer spoorloos...

    Foto
    dexter.jpg
    BD (1243) What i Watch

  21. #896

    Standaard

    Media Markt Roeselare:

    Fury - 2-Disc Steelbook - 21.89 EUR (er zit zelf een tekstboekje met foto' over de film bij) Wist niet dat dit erbij ging zitten.
    Annabelle - 15.89 EUR
    Assassination Games - 4.90 EUR

  22. #897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Media Markt Roeselare:

    Fury - 2-Disc Steelbook - 21.89 EUR (er zit zelf een tekstboekje met foto' over de film bij) Wist niet dat dit erbij ging zitten.
    Annabelle - 15.89 EUR
    Assassination Games - 4.90 EUR
    Hadden ze Fury ook in normale uitgave ( plastic blauwe amaray ) ? Wellicht heb je ook de prijs ?

  23. #898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Hadden ze Fury ook in normale uitgave ( plastic blauwe amaray ) ? Wellicht heb je ook de prijs ?
    Jazeker en er zit een mooie slipcover omheen (heb zelf nog staan twijfelen) Of dat boekje erbij zit weet ik niet. - 16.89 EUR

  24. #899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Media Markt Roeselare:

    Fury - 2-Disc Steelbook - 21.89 EUR (er zit zelf een tekstboekje met foto' over de film bij) Wist niet dat dit erbij ging zitten.
    Annabelle - 15.89 EUR
    Assassination Games - 4.90 EUR
    Steelbook heb ik ook besteld. Ik gok dat leeftijdslogo erop gedrukt is?

  25. #900

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Steelbook heb ik ook besteld. Ik gok dat leeftijdslogo erop gedrukt is?
    Nee geen leeftijdslogo erop gedrukt, de Digital Copy afbeelding is een sticker… Het extra boekje past in de steelbook zelf.

Pagina 36 van 452 EersteEerste ... 263233343536373839404686136 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •