Pagina 9 van 450 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 11237 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Nieuw op blu-ray

    Copper Seizoen 2 € 22,99 (bol)

    En van Zavvi

    The Originals Seizoen 1 € 35,79
    The Killing U.S. Seizoen 1 € 18,25
    Airwolf Series 2 € 42,25
    Airwolf Seiries 3 € 42,25

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    Helaas zal ook jouw bestelling worden geannuleerd , mede door dit soort %€&$#@...
    Mijn bestelling is al verzonden. Ik heb ook getwijfeld om het hier te posten, maar ik gun ieder z'n mazzel. Het is vervolgens aan ieder hoe hiermee om te gaan dacht ik zo.
    Ik heb het zelf bescheiden gehouden en had ook een monsterbestelling kunnen doen, maar heb dat bewust niet gedaan.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 25-10-2014 om 16:29
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #203

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Mijn bestelling is al verzonden. Ik heb ook getwijfeld om het hier te posten, maar ik gun ieder z'n mazzel. Het is vervolgens aan ieder hoe hiermee om te gaan dacht ik zo.
    Ik heb het zelf bescheiden gehouden en had ook een monsterbestelling kunnen doen, maar heb dat bewust niet gedaan.
    Dan niet vandaag besteld neem ik aan? Want in het weekend verzenden ze niet...

  5. #205

    Standaard

    Nieuw binnen:
    oculus
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  6. #206

    Standaard

    Vandaag in MM Oostende:


    Edge of Tomorrow 3D: €19.90
    Vikings S1 + The Americans S1 + Homeland S3 : €80

    Edge of Tomorrow was een vergissing. Stond idd zoals een forumlid hier zei aan €19.90, maar praktisch alle etiketten waren vervangen door €26.90. Heb er dan nog eentje gevonden aan €19.90, maar kassa gaf €26.90 aan.
    Na een kleine discussie toch meegekregen aan €19.90 omdat deze zo geprijsd stond door hen en dus verplicht waren om mee te geven aan die prijs.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    Dan niet vandaag besteld neem ik aan? Want in het weekend verzenden ze niet...
    Gister besteld en vanmorgen de mail van verzending ontvangen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #208
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Vandaag bij de mediamarkt in Arnhem gekocht:
    Man of Steel
    The Avengers
    Rush
    Wolf of Wallstreet

  9. #209

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven in de actie 3 voor 2 :



    ''Edge of Tomorrow (3D +2D)'' 29,99 €
    ''X-Men: Days Of Future Past (3D + 2D)'' 22,99 €
    ''22 Jump Street'' 17,99 € (Gratis)



    ''The Book Thief'' 12,99 €
    ''The Monuments Men'' 12,99 €
    ''Corry Konings - Met Hart en Ziel: Deel 2 (CD)'' 12,99 € (Gratis)



    ''Pawn War Chronicles'' 7,99 €
    ''Metallica - Through The Never (2 CD)''
    ''Oorlogswinter'' 5,00 (Gratis)

  10. #210

    Standaard

    Bram Stoker's Dracula (Special Edition): Zavvi.nl € 11,65
    From Up On Poppy Hill (Collector's Edition): DVD.nl, met dank aan Martin Z. € 7,50


  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gekocht bij MM Eindhoven in de actie 3 voor 2 :



    ''Edge of Tomorrow (3D +2D)'' 29,99 €
    ''X-Men: Days Of Future Past (3D + 2D)'' 22,99 €
    ''22 Jump Street'' 17,99 € (Gratis)



    ''The Book Thief'' 12,99 €
    ''The Monuments Men'' 12,99 €
    ''Corry Konings - Met Hart en Ziel: Deel 2 (CD)'' 12,99 € (Gratis)



    ''Pawn War Chronicles'' 7,99 €
    ''Metallica - Through The Never (2 CD)''
    ''Oorlogswinter'' 5,00 (Gratis)
    is het in ieder filiaal weer de 3 is 2 actie?
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcus1986 Bekijk bericht
    is het in ieder filiaal weer de 3 is 2 actie?
    Nee, alleen bij de pas geopende vestiging in Son en Breugel (Ekkersrijt) en het centrum van Eindhoven ter viering van de opening van de vestiging Ekkersrijt. De actie loopt t/m morgen (26 oktober).

  13. #213

    Standaard

    Blijf me maar verbazen over de prijzen, in ieder geval over het grote verschil vaak bij Mediamarkten.
    22 Jump Street stond in Son en Breugel voor € 25,- DVD Watcher heeft hem voor € 18,- enkele kilometers verder kunnen krijgen.. blij toe dat ik hem voor nu links heb laten liggen.

    Overigens absurde prijzen vaak bij 3D BR's en ook normale uitgaven zoals dus 22 JS wat ze in winkels vragen, kom er gelukkig bijna nooit meer zodat ik mezelf niet gek laat maken bij de MM.
    Actie van 3 halen 2 betalen is nog te doen maar € 15,- is toch echt de max. voor een BR.

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Vandaag in MM Oostende:


    Edge of Tomorrow 3D: €19.90
    Vikings S1 + The Americans S1 + Homeland S3 : €80

    Edge of Tomorrow was een vergissing. Stond idd zoals een forumlid hier zei aan €19.90, maar praktisch alle etiketten waren vervangen door €26.90. Heb er dan nog eentje gevonden aan €19.90, maar kassa gaf €26.90 aan.
    Na een kleine discussie toch meegekregen aan €19.90 omdat deze zo geprijsd stond door hen en dus verplicht waren om mee te geven aan die prijs.
    Bij dat ik hem aan die leuke prijs heb kunnen kopen:P Snapte wel niet dat de barcode op de hoes ook 19.90 EUR aangaf. Dat Ticket was toch verkeerd geplakt denk ik dan. Ik maal er niet. Gisteren gezien geweldige film. Beste Big Budjet blockbuster die ik dit jaar heb gezien.

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Bij dat ik hem aan die leuke prijs heb kunnen kopen:P Snapte wel niet dat de barcode op de hoes ook 19.90 EUR aangaf. Dat Ticket was toch verkeerd geplakt denk ik dan. Ik maal er niet. Gisteren gezien geweldige film. Beste Big Budjet blockbuster die ik dit jaar heb gezien.
    Gisteren ook gezien op Bluray.
    De film neemt zich gelukkig niet al te serieus en dat beviel me erg goed.Personages zijn ook leuk neergezet.

    Hoe beviel jou de 3D versie ?

  16. #216

    Standaard

    2 x import USA via Amazon.co.UK (3rd sellers) -Regiovrij - Engelse subs
    Pst. 13,50 incl. v.k. ---------------------------Pst. 8,83 incl. v.k.

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Vandaag in MM Oostende:


    Edge of Tomorrow 3D: €19.90
    Vikings S1 + The Americans S1 + Homeland S3 : €80

    Edge of Tomorrow was een vergissing. Stond idd zoals een forumlid hier zei aan €19.90, maar praktisch alle etiketten waren vervangen door €26.90. Heb er dan nog eentje gevonden aan €19.90, maar kassa gaf €26.90 aan.
    Na een kleine discussie toch meegekregen aan €19.90 omdat deze zo geprijsd stond door hen en dus verplicht waren om mee te geven aan die prijs.
    Heb je die 3 series toevallig gekocht met een actievoordeel.
    Ik was gisteren in MM Wilrijk en zag daar series liggen van 20th Century Fox met een sticker daarop met de melding 2 + 1 gratis.
    Ondermeer Sons of anarchy en ook die Homeland en Americans bluray's hadden zo'n sticker.
    Ik kan op de site van 20th Century Fox niets vinden over deze actie en ook DVD Outlet en Bol doen hier blijkbaar niet aan mee.
    Zou dit een MM exclusive actie zijn, zou me verbazen.

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gisteren ook gezien op Bluray.
    De film neemt zich gelukkig niet al te serieus en dat beviel me erg goed.Personages zijn ook leuk neergezet.

    Hoe beviel jou de 3D versie ?
    Ik keek daarna even een actie scène in 2D om te zien hoe de kwaliteit was maar in 3D kwam dit toch wel een stuk beter over. (Geweldig als hij de eerste keer uit dat vliegtuig valt)

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik keek daarna even een actie scène in 2D om te zien hoe de kwaliteit was maar in 3D kwam dit toch wel een stuk beter over. (Geweldig als hij de eerste keer uit dat vliegtuig valt)
    Net ook even de 3D disc gecheckt en de actie komt echt erg goed over in 3D.

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Heb je die 3 series toevallig gekocht met een actievoordeel.
    Ik was gisteren in MM Wilrijk en zag daar series liggen van 20th Century Fox met een sticker daarop met de melding 2 + 1 gratis.
    Ondermeer Sons of anarchy en ook die Homeland en Americans bluray's hadden zo'n sticker.
    Ik kan op de site van 20th Century Fox niets vinden over deze actie en ook DVD Outlet en Bol doen hier blijkbaar niet aan mee.
    Zou dit een MM exclusive actie zijn, zou me verbazen.
    Deze idd gekocht met de actie 2+1. Zo kwamen ze op iets van €26.66/stuk dacht ik.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Bij dat ik hem aan die leuke prijs heb kunnen kopen:P Snapte wel niet dat de barcode op de hoes ook 19.90 EUR aangaf. Dat Ticket was toch verkeerd geplakt denk ik dan. Ik maal er niet. Gisteren gezien geweldige film. Beste Big Budjet blockbuster die ik dit jaar heb gezien.
    De code die bij de prijs hoort kwam overeen met die van de 2D. Ze hadden ze blijkbaar allemaal aan €19,90 geplaatst en nadien maar gemerkt dat de 3D €26,90 hoorde te zijn. Doordat er een groot aantal lagen heb ik er door gesnuisterd en toch eentje gevonden met de €19.90 prijs sticker.
    Aan de kassa hadden ze dan wel de barcode van de Blu-ray al gewijzigd naar €26.90, maar doordat de sticker met de prijs van €19.90 er nog op stond toch meegekregen aan die prijs. We zullen één van de gelukkigen zijn die deze aan de goedkope prijs kunnen kopen hebben. Ik dank voor de tip!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #221

    Standaard

    bij Amazon.co.uk:


    X-Men and The Wolverine Adamantium Collection (The Wolverine 3D + 2D Blu-ray)

    91SEYY1oI9L._SX522_.jpg


    voor €27,- inclusief verzenden
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  22. #222

    Standaard

    Vandaag gekocht bij Media Markt Eindhoven:



    Maleficent 3D € 19,99

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Bedankt voor de Tip BigLebowski!

    Zavvi.nl voor zn 41 euro

    Foxy Brown - Steelbook
    Caligula UnBeperkte Editie
    The Night of the Hunter
    All Ladies Do It
    Pioneer
    Motel Hell
    A Hijacking
    False Trail
    Ray Harryhausen: Special Effects Titan
    Love Crime
    I Wish
    King of Devils Island
    Hier is zojuist alles verzonden. 16 blu-rays voor €18.

  24. #224

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Hier is zojuist alles verzonden. 16 blu-rays voor €18.
    Heb het hier maar netjes gehouden , had er 2!

    Maniac cop en The People Under The Stairs voor 4,40. best blij mee eigenlijk

  25. #225

    Standaard

    Je moest gewoon de juiste combinaties maken. The Long Goodbye en The Bicycle Thief samen waren bijvoorbeeld €0,00.

Pagina 9 van 450 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •