Pagina 446 van 452 EersteEerste ... 346396436442443444445446447448449450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.126 tot 11.150 van 11282 worden weergegeven.
  1. #11126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Er zit een derde disc bij met bonus features. (In bezit)
    En wat zijn de extra's op de 3e disc?

  2. #11127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    En wat zijn de extra's op de 3e disc?
    En heeft de film op blu ray en/of dvd Nederlandse ondertiteling?
    Het gaat om de Engelse uitgave, toch?

  3. #11128

    Standaard

    Misschien handiger om deze discussie naar het speciale topic over Titanic 4K/3D te verplaatsen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #11129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Er zit een derde disc bij met bonus features. (In bezit)
    Wat staat daar op?

  5. #11130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Wat staat daar op?
    EXTRA'S: MEER DAN 15 UUR AAN EXTRA'S OM DIEPER IN TITANIC TE GAAN

    • Nieuwe documentaire: Titanic: Verhalen uit het hart.
    • Nieuwe interviews met James Cameron, Jon Landau en Kate Winslet.
    • Nieuwe Fan Art-galerij
    • 3 audiocommentaar.
    • En nog veel meer!
    (Extra's variëren per formaat. Nieuwe inhoud alleen op Blu-ray™)

    Nu bij amazon.es voor 18,95 excl verzendkosten. 4k + de bonus blu ray hebben nederlandse ondertiteling. De bluray met film niet.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #11131

    Standaard

    Wacht even... ik dacht dat de discussie van de bonus disc over de UK-uitgave van Indiana Jones and the Dial of Destiny ging??? Op de artwork die van die uitgave is uitgebracht staat op de cover "4K Ultra HD + Blu-ray + Bonus", maar er lijkt geen bonus disc bij te zitten. En nu hebben we het ineens over de bonus disc van Titanic. Dat die er een heeft weet ik, want die heb ik in mijn bezit.

  7. #11132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Wacht even... ik dacht dat de discussie van de bonus disc over de UK-uitgave van Indiana Jones and the Dial of Destiny ging???
    Dat dacht ik ook, vandaar mijn vraag welke extra's er opstonden. Neem aan dat Indiana Jones and the Dial of Destiny dus geen extra disc heeft.

  8. #11133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Dat dacht ik ook, vandaar mijn vraag welke extra's er opstonden. Neem aan dat Indiana Jones and the Dial of Destiny dus geen extra disc heeft.
    Er staat een uurtje aan extra's op de disk met de film zelf, maar een bonusdisk heeft die niet, nee.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #11134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Er staat een uurtje aan extra's op de disk met de film zelf, maar een bonusdisk heeft die niet, nee.
    De Engelse uitgave van Indiana Jones heeft wel Nederlandse ondertiteling op de blu ray en 4k? Ik dacht ergens zoiets gelezen te hebben....?
    Zo ja, dan ga ik voor de steelbook. Vind die erg mooi.

    Indiana Jones & The Dial Of Destiny SteelBook 4K UHD [Blu-ray] [2023] [Region Free]: Amazon.co.uk: Harrison Ford, Phoebe Waller-Bridge, Antonio Banderas, Karen Allen, James Mangold, Harrison Ford, Phoebe Waller-Bridge: DVD & Blu-ray

  10. #11135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    De Engelse uitgave van Indiana Jones heeft wel Nederlandse ondertiteling op de blu ray en 4k? Ik dacht ergens zoiets gelezen te hebben....?
    Zo ja, dan ga ik voor de steelbook. Vind die erg mooi.

    Indiana Jones & The Dial Of Destiny SteelBook 4K UHD [Blu-ray] [2023] [Region Free]: Amazon.co.uk: Harrison Ford, Phoebe Waller-Bridge, Antonio Banderas, Karen Allen, James Mangold, Harrison Ford, Phoebe Waller-Bridge: DVD & Blu-ray
    Ja hoor, maar ik heb de gewone keepcase en niet de steelbook. Ik vermoed echter dat de schijven hetzelfde zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ja hoor, maar ik heb de gewone keepcase en niet de steelbook. Ik vermoed echter dat de schijven hetzelfde zijn.
    Vreemd, volgens de achterkant op blu-ray.com hebben beide schijven geen NL ondertiteling: https://www.blu-ray.com/movies/India...lu-ray/339598/

  12. #11137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Vreemd, volgens de achterkant op blu-ray.com hebben beide schijven geen NL ondertiteling: https://www.blu-ray.com/movies/India...lu-ray/339598/
    Dat klopt, maar ik las ergens dat ze het toch zouden hebben. Maar geen idee meer waar ik dat las....?...

  13. #11138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Dat klopt, maar ik las ergens dat ze het toch zouden hebben. Maar geen idee meer waar ik dat las....?...
    Een aantal berichten terug.

  14. #11139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Vreemd, volgens de achterkant op blu-ray.com hebben beide schijven geen NL ondertiteling: https://www.blu-ray.com/movies/India...lu-ray/339598/
    De informatie op de hoes is manifest *fout*! Beide schijven hebben "*wel* Nederlandse ondertiteling. Ik kan het weten want hij ligt hier in huis.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #11140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De informatie op de hoes is manifest *fout*! Beide schijven hebben "*wel* Nederlandse ondertiteling. Ik kan het weten want hij ligt hier in huis.
    Dan heb je een verkeerde hoes gekregen, Werner. Ik zou, als ik jou was, wachten op een omruilactie, want dit veroorzaakt heel veel ellende in de Benelux, zo zie je maar weer... Dit kunnen we er echt niet bij hebben.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #11141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dan heb je een verkeerde hoes gekregen, Werner. Ik zou, als ik jou was, wachten op een omruilactie, want dit veroorzaakt heel veel ellende in de Benelux, zo zie je maar weer... Dit kunnen we er echt niet bij hebben.
    Voor hoezen komt er geen omruilactie, en daarnaast bevatten veel uitgaven meerdere ondertitels dan op de hoes staan aangegeven (ook van andere uitgevers). Het is dus geen foute informatie, maar incomplete. En dat is een groot verschil. En de ellende die het zou veroorzaken zal wel meevallen hoor.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 15-01-2024 om 09:50

  17. #11142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dan heb je een verkeerde hoes gekregen, Werner. Ik zou, als ik jou was, wachten op een omruilactie, want dit veroorzaakt heel veel ellende in de Benelux, zo zie je maar weer... Dit kunnen we er echt niet bij hebben.
    Daar zit ik nu écht niet op te wachten. Er staan zowel op de 4K als op de Blu-ray Nederlandse ondertitels, en dat is het enige wat voor mij telt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #11143

    Standaard

    Besteld bij Turbine in Duitsland:
    -Knight Rider (Special Edition) - complete serie (21-BD) [€ 101,63]
    -Twister (Special Edition) (2-BD met Dolby Atmos + Auro-3D) [€ 22,32]

    Plus € 9,95 verzendkosten.
    Laatst aangepast door Leijo : 17-01-2024 om 07:10
    "Bond. James Bond."

  19. #11144

  20. #11145

  21. #11146

    Standaard

    Besteld bij Amazon.de (allemaal Duitse uitgaven):
    -Goodfellas (2-Disc 25th Anniversary Edition) [€ 8,62] (Ik had liever de Engelse uitgave/hoes gehad, maar die is niet meer te krijgen voor een normale prijs.)
    -Showgirls/You Don't Nomi (2-Disc Limited Collector's Edition Mediabook) [€ 18,73]
    -Wedlock (SteelBook) [€ 17,16]

    Pre-order bij Amazon.de (prijs kan dus nog zakken):
    -The Bridge On the River Kwai (SteelBook) (4K+BD) [€ 32,52]
    -The Guns of Navarone (SteelBook) (4K+BD) [€ 34,56]
    -Lawrence of Arabia (SteelBook) (2-Disc 4K+2-Disc BD) [€ 40,67]

    (Prijzen exclusief verzendkosten.)
    Laatst aangepast door Leijo : 18-01-2024 om 05:22
    "Bond. James Bond."

  22. #11147

    Standaard

    The Exorcist: Believer en The Nun II hadden ze helaas nog niet bij de Media Markt, maar wel:

    Haunted Mansion
    A Haunting in Venice
    Indiana Jones and the Dial of Destiny
    Insidious: The Red Door

  23. #11148

    Standaard

    Gekocht bij Boekenvoordeel:



    The Nun II (Blu-ray) € 18,99

  24. #11149
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Mijn laatste aankopen van de afgelopen week:

    bol.
    Our Friend
    Beauty and the Beast
    Farewell

    Amazon.fr
    Fantastic Beast trilogy
    The Bourne serie op UHD

  25. #11150

    Standaard The English (2022) / Borsalino (1970)

    Besteld bij JPC (Duitsland):

    The English (Blu-ray).jpgThe English (Blu-ray 2).jpg

    The English (2022)

    2 discs
    320 minuten
    6 afleveringen
    Audio: Engels DTS-HD MA 5.1 / Duits DTS-HD MA 5.1
    Ondertitels: Engels, Duits

    Prijs: € 21,99



    Besteld bij Amazon USA:

    Borsalino.jpg
    Borsalino (1970)

    Arrow-uitgave
    Limited Edition
    Regiovrij
    1 disc
    124 minuten
    Audio: Frans LPCM Mono / Engels LPCM Mono
    Ondertitels: Engels (optioneel)

    Boekje
    Poster
    Fotokaarten
    Dubbelzijdige, omkeerbare hoes

    Prijs: $ 19.99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 446 van 452 EersteEerste ... 346396436442443444445446447448449450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •