Pagina 180 van 450 EersteEerste ... 80130170176177178179180181182183184190230280 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.476 tot 4.500 van 11237 worden weergegeven.
  1. #4476

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.com:



    King Kong - Ultimate Edition £ 10,86

    Ontvangen van DVD Outlet:



    Don't Breathe € 14,98

  2. #4477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Wat is het verschil met de vorige Blu-ray? Is deze geremastered?
    Ik denk het niet. Ik ken de vorige uitgave niet. Wat mij wel opvalt is dat er op de achterkant geen extra's vermeld worden. Ik zal van de week eens kijken of die inderdaad ontbreken. Zou wel suf zijn voor een Anniversary Edition
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #4478

    Standaard

    MM Arnhem, kreeg 5 euro cadeaubon voor mijn verjaardag via de MM Club:


    Met de korting 14,49 en 10,49(de BD uiteraard)
    Laatst aangepast door peptalk : 22-02-2017 om 17:17
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4479

    Standaard

    Dirty Dancing 30th anniversary edition bij Amazon.co.uk voor 8,33 pond. (bah nu heb ik Dirty Dancing 2x in huis )
    Harry and the Hendersons bij Amazon.co.uk voor $8,49. Het zou mij niets verbazen als er dit jaar een 30th anniversary van komt.

    Pete's Dragon steelbook bij Zavvi voor €17,85
    en
    Ghostbusters 3D steelbook (3 disc in totaal) + How to Train your dragon 3D voor 24 euro (3D 2=24 actie bij Zavvi)
    Tot mijn spijt zag ik daar de Steelbook van The Walk, die had ik voor lekker goedkoop kunnen krijgen. Ach ja.

  5. #4480

    Standaard

    amazon.co.uk 8,99 pond, levering in UK:
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #4481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk het niet. Ik ken de vorige uitgave niet. Wat mij wel opvalt is dat er op de achterkant geen extra's vermeld worden. Ik zal van de week eens kijken of die inderdaad ontbreken. Zou wel suf zijn voor een Anniversary Edition


    De 20th Anniversary Edition bevat dezelfde extra's als de eerdere uitgave. Volgens mij is het dezelfde uitgave, maar alleen met een nieuw jasje eromheen:

    • Filmcommentaar met regisseur Danny Boyle, producent Andrew MacDonald, scriptschrijver John Hodge en Ewan McGregor
    • Verwijderde scenes, met of zonder commentaar
    • Het begin
    • Achter de naald
    • Interviews
    • Calton Athletic
    • Het aanzien van de film: Toen
    • Het aanzien van de film: Nu
    • Het geluid van de film: Toen
    • Het geluid van de film: Nu
    • Trainspotting op het Filmfestival van Cannes
    • Bioscooptrailer
    • Teaser trailer
    • Achter de schermen: galerie
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #4482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht


    De 20th Anniversary Edition bevat dezelfde extra's als de eerdere uitgave. Volgens mij is het dezelfde uitgave, maar alleen met een nieuw jasje eromheen:

    • Filmcommentaar met regisseur Danny Boyle, producent Andrew MacDonald, scriptschrijver John Hodge en Ewan McGregor
    • Verwijderde scenes, met of zonder commentaar
    • Het begin
    • Achter de naald
    • Interviews
    • Calton Athletic
    • Het aanzien van de film: Toen
    • Het aanzien van de film: Nu
    • Het geluid van de film: Toen
    • Het geluid van de film: Nu
    • Trainspotting op het Filmfestival van Cannes
    • Bioscooptrailer
    • Teaser trailer
    • Achter de schermen: galerie
    Het zijn dezelfde discs, ik heb beide uitgaves & disc ID is identiek.

  8. #4483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    amazon.co.uk 8,99 pond, levering in UK:
    Zat bij HMV te kijken en daar zit deze in de 5 voor 30,volgende er bij besteld:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #4484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zat bij HMV te kijken en daar zit deze in de 5 voor 30,volgende er bij besteld:

    Even een mededeling. Ik had die uitgave van CT,HD ook besteld, maar dat was gewoon de vorige uitgave met een nieuw hoesje erom, ipv de nieuwe 4K-scan.
    Heb toen een mail naar Sony gestuurd (weet mailadres niet meer, gevonden via Bluray.com-forum) en kreeg toen een vervangend expemplaar (was zelfs de UHD-uitgave ).
    Dat je niet voor een eventueel onaangename verrassing komt te staan.

  10. #4485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Even een mededeling. Ik had die uitgave van CT,HD ook besteld, maar dat was gewoon de vorige uitgave met een nieuw hoesje erom, ipv de nieuwe 4K-scan.
    Heb toen een mail naar Sony gestuurd (weet mailadres niet meer, gevonden via Bluray.com-forum) en kreeg toen een vervangend expemplaar (was zelfs de UHD-uitgave ).
    Dat je niet voor een eventueel onaangename verrassing komt te staan.
    Bedankt voor het melden, ik had dat al van je gelezen en houd het dus in de gaten
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #4486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bedankt voor het melden, ik had dat al van je gelezen en houd het dus in de gaten
    Je hebt wel geluk dat je bij HMV kunt bestellen hoor Pep, die hebben vaker leuke deals...

  12. #4487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bedankt voor het melden, ik had dat al van je gelezen en houd het dus in de gaten
    Ah ok top . Met een beetje mazzel, hebben ze de foutieve uitgaven(es?) er al uitgevist.

    Zelf bij de Arrow-shop besteld voor £36,99 :

  13. #4488

    Standaard

    Besteld bij Amazon.de:


    ''The Accountant (Limited Steelbook Edition)'' € 29,99

  14. #4489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je hebt wel geluk dat je bij HMV kunt bestellen hoor Pep, die hebben vaker leuke deals...
    Ja dat is wel handig idd, soms moet ik wat langer wachten,maar volgende week ben ik er weer een paar dagen en m'n familie komt ook regelmatig hier heen. Vergeet wel vaak ff op HMV te kijken, maar als ik de aanbiedingen op amazon.co.uk zie dan volgen zij HMV wel héél erg, dus de volgende keer ook op HMV kijken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #4490

    Standaard

    amazon.es, 14,21 en 3 keer 7,97, verzendkosten 4 euro:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #4491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Het zijn dezelfde discs, ik heb beide uitgaves & disc ID is identiek.
    Bed

  17. #4492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Het zijn dezelfde discs, ik heb beide uitgaves & disc ID is identiek.
    Bedankt voor het te laten weten. In dit geval bestel ik gewoon de oude versie, die hoes is mooier dan de nieuwe.

  18. #4493

    Standaard

    Vandaag binnen:

    Amazon.co.uk:
    9.99 GBP 12.99 GBP
    Amazon.it:
    26.99 EUR (beide discs nederlandse subs)


    Amazon.de
    13.90 EUR 10.99 EUR
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #4494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    amazon.es, 14,21 en 3 keer 7,97, verzendkosten 4 euro:

    Toch maar deze voor 14,62 toegevoegd en nog 5 cent voor de verzendkosten

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #4495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Toch maar deze voor 14,62 toegevoegd en nog 5 cent voor de verzendkosten

    Even offtopic......maar wat zijn de prijze in het buitenland in tegenstelling tot Nederland toch laag he?! Merk dat ik nog maar weinig in Nederland koop.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  21. #4496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Even offtopic......maar wat zijn de prijze in het buitenland in tegenstelling tot Nederland toch laag he?! Merk dat ik nog maar weinig in Nederland koop.
    Ja idd, als je geen kortingsbonnen hebt schiet het niet op.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #4497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ja idd, als je geen kortingsbonnen hebt schiet het niet op.
    Vind dat de prijzen (bij Media Markt) in België best te doen zijn eigenlijk. Ik betaal in het buitenland niet bepaald veel meer of minder voor dezelfde nieuwe release... als is amazon.es soms best wel goedkoop. Inferno 4K bijvoorbeeld aan 22 euro. terwijl je deze hier minstens aan 30 euro mag aanschaffen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  23. #4498

    Standaard

    hebben ze nederlandse ondertitels?

  24. #4499

    Standaard

    hebben de hitchcock films nederlandse ondertitels?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Toch maar deze voor 14,62 toegevoegd en nog 5 cent voor de verzendkosten


  25. #4500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    hebben de hitchcock films nederlandse ondertitels?
    Nee
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 180 van 450 EersteEerste ... 80130170176177178179180181182183184190230280 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •