Pagina 148 van 450 EersteEerste ... 4898138144145146147148149150151152158198248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.676 tot 3.700 van 11237 worden weergegeven.
  1. #3676

    Standaard

    Gereserveerd bij zavvi

    DC Legends Of Tomorrow € 35,09

    Arrow - Season 4 € 31,45

    Flash - Season 2 € 31,45

    Supergirl - Season 1 € 31,45

    Gotham - Season 2 € 30,25

    Bij de BOL

    10 Cloverfield Lane € 17,99

  2. #3677

  3. #3678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Jullie durven wel...met de audio issues die het met zich meebrengt...


    https://www.amazon.co.uk/Deadwood-Co...words=DEADWOOD

    http://forum.blu-ray.com/showthread....239386&page=22
    Ik heb de box inmiddels binnen en met de 1e episode had ik nergens geen last van, ziet er allemaal prima uit!

  4. #3679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik heb de box inmiddels binnen en met de 1e episode had ik nergens geen last van, ziet er allemaal prima uit!
    Is ook maar bij seizoen 2 dacht ik.
    BD (1243) What i Watch

  5. #3680

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven:



    ''Hasta La Vista (Blu-ray + DVD)'' € 5,00
    ''Goosebumps (3D + 2D) € 17,99

  6. #3681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik heb de box inmiddels binnen en met de 1e episode had ik nergens geen last van, ziet er allemaal prima uit!
    Episode 4, seizoen 1

  7. #3682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ja, maar ik ben er nog niet helemaal gerust op dat het ook klopt. Straks krijg ik gewoon de dvd op de mat

    P.S. ik heb ze maar even een bericht gestuurd om zeker te weten of het klopt en te laten weten dat ik wel de blu-ray wil en niet de dvd Hopelijk leidt dit er niet toe dat ik moet annuleren, maar ik wil de kans niet lopen dat ik straks met een verkeerd product zit. Zoiets heb ik ook al eens met ze meegemaakt met Re-animator. Best kans van dus dat de prijs straks weer gecorrigeerd wordt.
    Ik kreeg dit bericht van Zavvi terug:

    "Bedankt dat u contact heeft opgenomen met ons over uw bestelling 74373937. Hierbij bevestig ik dat het klopt en het voor die prijs voor u is gereserveerd. Ik zal deze kwestie naar de desbetreffende afdeling sturen voor verdere informatie. Bedankt voor uw oplettendheid. Als u verder nog vragen hebt, neem dan contact met ons op en iemand van ons team zal u graag verder helpen. Met vriendelijke groet, Priscilla Zavvi Klantenservice"

    Ik ga er dus maar van uit dat ik de blu ray toegestuurd krijg.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #3683

    Standaard

    Mijn oogst van de BN.com sale:







    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #3684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik heb de box inmiddels binnen en met de 1e episode had ik nergens geen last van, ziet er allemaal prima uit!
    Check S2 episode 2,3 en 4. Die liepen bij mij out of sync. heb toen gestuurd naar zowel paramount en universal in zowel de benelux
    als UK. De UK heeft toen mijn mails doorgestuurd naar de afdeling in Amsterdam. Ik moest toen disc 1 opsturen. Deze hebben ze gecheckt en ze gingen mij een nieuwe opsturen. Eens ze de nieuwe pressing kregen in Amsterdam bleek dat die ook out of sync was. Moest toen nog 3 weken wachten, maar heb uiteindelijk wel een goeie disc gekregen en ben altijd heel
    goed en vriendelijk door de werkneemster op de hoogte gehouden via mail. Episode 4 van s1 is nooit opgelost dacht ik.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #3685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Mijn oogst van de BN.com sale
    Zo, je eindejaars-uitkering er alvast doorheen gejaagd? Wat kost dat grapje allemaal bij elkaar? Inclusief verzendkosten en douaneboete schat ik zo rond de 350-400 euro?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #3686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Check S2 episode 2,3 en 4. Die liepen bij mij out of sync. heb toen gestuurd naar zowel paramount en universal in zowel de benelux
    als UK. De UK heeft toen mijn mails doorgestuurd naar de afdeling in Amsterdam. Ik moest toen disc 1 opsturen. Deze hebben ze gecheckt en ze gingen mij een nieuwe opsturen. Eens ze de nieuwe pressing kregen in Amsterdam bleek dat die ook out of sync was. Moest toen nog 3 weken wachten, maar heb uiteindelijk wel een goeie disc gekregen en ben altijd heel
    goed en vriendelijk door de werkneemster op de hoogte gehouden via mail. Episode 4 van s1 is nooit opgelost dacht ik.
    Ik heb van de alle genoemde episode's, ook episode 4 van s1 van Deadwood nergens geen last van out of sync. Is het misschien later in de episode's of meteen al in het begin...
    Het lijkt mij allemaal goed tot nu toe, ik moet nog aan de serie beginnen...

  12. #3687

    Standaard

    Voor mij geldt dat de episodes 2, 3 en 4 van S2 allen in orde lijken te zijn. Episode 4 van S1 heeft hier wel wat probleempjes. Het out-of-sync-probleem lijkt minimaal (als het al het geval is), maar wel zie ik bij vlagen een soort groene zweem in het beeld (vooral zichtbaar bij bewegingen en gezichten; overdreven gezegd een beetje zoals het 3D effect met een rood/groen brilletje). Dit valt me bij episode 2, 3 en 5 ook op. Anderen die dit ook hebben? Ideaal is het dus niet, maar het is kijkbaar en als het hierbij blijft, kan ik er mee leven. De rest heb ik nog niet bekeken. Kan het met instellingen te maken hebben of niet?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 24-07-2016 om 14:03
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #3688

    Standaard

    Besteld bij EZYDVD.com.au :



    ''Night of the Living Dead (1990)'' $ 30,14 (Australische Dollar)

    Besteld bij Amazon UK:



    ''Paul McCartney - Live Kisses (Digibook)'' £ 5.04
    ''Psycho: The Complete Collection (5 Blu-ray + 3 DVD: Psycho | Psycho 2 | Psycho 3 | Psycho IV | Psycho 1998 | | Bates Motel | The Psycho Legacy)'' £ 49,56 (€ 63,72) - Dit is een Australische uitgave, maar is regiovrij!

  14. #3689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Voor mij geldt dat de episodes 2, 3 en 4 van S2 allen in orde lijken te zijn. Episode 4 van S1 heeft hier wel wat probleempjes. Het out-of-sync-probleem lijkt minimaal (als het al het geval is), maar wel zie ik bij vlagen een soort groene zweem in het beeld (vooral zichtbaar bij bewegingen en gezichten; overdreven gezegd een beetje zoals het 3D effect met een rood/groen brilletje). Dit valt me bij episode 2, 3 en 5 ook op. Anderen die dit ook hebben? Ideaal is het dus niet, maar het is kijkbaar en als het hierbij blijft, kan ik er mee leven. De rest heb ik nog niet bekeken. Kan het met instellingen te maken hebben of niet?
    Ben ik de enige die hem nog steeds niet binnen heeft?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #3690

    Standaard

    Besteld bij Amazon.De:



    ''Prison Break - Die Komplete Season 2'' € 12,97
    ''Prison Break - Die Komplete Season 4'' € 12,97
    ''Jackie Chan's First Strike'' € 7,97
    ''Rush Hour Triple Pack (Rush Hour / Rush Hour 2 / Rush Hour 3)'' € 17,97

  16. #3691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zo, je eindejaars-uitkering er alvast doorheen gejaagd? Wat kost dat grapje allemaal bij elkaar? Inclusief verzendkosten en douaneboete schat ik zo rond de 350-400 euro?
    haha nee hoor dat valt wel mee. Heel lang niets besteld dus had nog wat over
    Volgens mij rond de 250, geen douane boete want alles is apart verstuurd (ook al heb ik veel samen in één bestelling besteld).
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #3692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Voor mij geldt dat de episodes 2, 3 en 4 van S2 allen in orde lijken te zijn. Episode 4 van S1 heeft hier wel wat probleempjes. Het out-of-sync-probleem lijkt minimaal (als het al het geval is), maar wel zie ik bij vlagen een soort groene zweem in het beeld (vooral zichtbaar bij bewegingen en gezichten; overdreven gezegd een beetje zoals het 3D effect met een rood/groen brilletje). Dit valt me bij episode 2, 3 en 5 ook op. Anderen die dit ook hebben? Ideaal is het dus niet, maar het is kijkbaar en als het hierbij blijft, kan ik er mee leven. De rest heb ik nog niet bekeken. Kan het met instellingen te maken hebben of niet?
    Vanmorgen nog eens geprobeerd, en het genoemde probleem met de groene zweem lijkt ineens als sneeuw voor de zon te zijn verdwenen. Bizar, maar ben er wel blij mee. Hopen dat het zo blijft. Ook geen last van audio-sync problemen. Loopt het toch nog met een sisser af. Prima serie overigens. Heb het eerste seizoen reeds bekeken.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #3693

    Standaard

    MM Zwijnaarde:

    15.90 EUR

    Ook nog deze set van amazon.co.uk:

    11.99 GBP

  19. #3694

    Standaard

    star_trek_enterprise_the_complete_box_28_disc_tuonti.jpgstar_trek_the_next_generation_complete_box_kaudet_1_7_42_disc_blu_ray.jpg
    Bij zavvi.nl voor respectievelijk 42.35 en 65.95 euro. Dacht wel goede prijs om met de series eindelijk de overstap op blu-ray te maken

  20. #3695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Baardagaam Bekijk bericht
    star_trek_enterprise_the_complete_box_28_disc_tuonti.jpgstar_trek_the_next_generation_complete_box_kaudet_1_7_42_disc_blu_ray.jpg
    Bij zavvi.nl voor respectievelijk 42.35 en 65.95 euro. Dacht wel goede prijs om met de series eindelijk de overstap op blu-ray te maken
    Mooie aankopen! Ik zit nog steeds te twijfelen over Enterprise. Moet toch eens goed onderzoeken of er zoveel verschil is tussen de Dvd's en BR's.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  21. #3696

    Standaard



    Bij Barnes and Noble voor $58.47

  22. #3697

    Standaard

    Besteld bij Zavvi.nl:




    ''The Huntsman: Winter's War (3D + 2D, Zavvi Exclusive Steelbook - Limited to 2000 Copies)'' € 27,85 (Pre-order)
    ''Star Trek: Beyond (3D + 2D, Steelbook)'' € 29,05 (Pre-order)
    ''Independence Day: Resurgence (3D + 2D, Zavvi Exclusive Steelbook - Limited to 2000 Copies)'' € 29,05 (Pre-order)
    ''Stand by Me (2D, Zavvi Exclusive Steelbook - Limited to 2000 Copies)'' € 18,15 (Pre-order)
    ''London Has Fallen (2D, Zavvi Exclusive Steelbook - Limited to 2000 Copies)'' € 24,19
    ''Batman v Superman: Dawn of Justice (3D + 2D, Ultimate Edition)'' € 27,85 (Pre-order)

  23. #3698

    Standaard

    image.jpg

    Dagje Target/BestBuy hoppen tijdens weekje USA.
    Allemaal 5 dollar stuk.

    Was erg verbaasd over London has Fallen voor die prijs....misschien een foutje?

  24. #3699

    Standaard

    Ben van plan gebruik te maken van de BN Criterion Sale. The Godfather, je had het over het vermijden van de douane boete doordat alles apart verstuurd is, maar het meeste was wel onderdeel van een bestelling? Hoe krijg je dit voor elkaar als ik vragen mag?
    --

  25. #3700

    Standaard

    Besteld bij Amazon US:

    The 100: The Complete Third Season ($ 34,99)
    iZombie: The Complete First Season ($ 34,99)
    iZombie: The Complete Second Season ($ 34,99)
    The Expanse: Season 1 ($ 28,99)

    Allen met alleen English SDH subs en regiovrij.
    Voor de verzending heb ik voor AmazonGlobal Expedited Shipping gekozen, omdat de BTW dan van tevoren wordt betaald.

    the 100 3.jpgizombie 1.jpgizombie 2.jpgexpanse.jpg

Pagina 148 van 450 EersteEerste ... 4898138144145146147148149150151152158198248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •