Pagina 147 van 451 EersteEerste ... 4797137143144145146147148149150151157197247 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.651 tot 3.675 van 11261 worden weergegeven.
  1. #3651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Het complete seizoen nog wel en met NL ondertiteling, bedankt voor de tip!

    Jullie durven wel...met de audio issues die het met zich meebrengt...


    https://www.amazon.co.uk/Deadwood-Co...words=DEADWOOD

    http://forum.blu-ray.com/showthread....239386&page=22

  2. #3652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Jullie durven wel...met de audio issues die het met zich meebrengt...


    https://www.amazon.co.uk/Deadwood-Co...words=DEADWOOD

    http://forum.blu-ray.com/showthread....239386&page=22
    Daarom dat ik deze ook niet durf te bestellen. Audio out of sync en die toestanden en het wordt maar niet verholpen door paramount. Waarschijnlijk ook de reden dat deze in UK overal vrij goedkoop is.
    BD (1243) What i Watch

  3. #3653

    Standaard

    Ik was niet op de hoogte van deze issues, maar we zullen zien...hopelijk heb ik geluk. Bij de Twin Peaks box, waar anderen zo'n zelfde soort probleem mee hadden, had ik ook nergens last van.

    Living on the edge!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #3654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Daarom dat ik deze ook niet durf te bestellen. Audio out of sync en die toestanden en het wordt maar niet verholpen door paramount. Waarschijnlijk ook de reden dat deze in UK overal vrij goedkoop is.
    Oei nou ja we zien wel! Zavvi heeft het al verzonden. Als het niet goed is kan ik het vast ruilen of geld terug krijgen?
    Nu kan ik audiosync wel regelen met mijn bose set, maar dat is uiteraard niet de bedoeling!

    Audio out of sync, daar wordt toch mee bedoeld dat de ondertiteling niet gelijk loopt met de audio?

  5. #3655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Oei nou ja we zien wel! Zavvi heeft het al verzonden. Als het niet goed is kan ik het vast ruilen of geld terug krijgen?
    Nu kan ik audiosync wel regelen met mijn bose set, maar dat is uiteraard niet de bedoeling!

    Audio out of sync, daar wordt toch mee bedoeld dat de ondertiteling niet gelijk loopt met de audio?
    Geluid die niet gelijk loopt met de mond.
    BD (1243) What i Watch

  6. #3656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Geluid die niet gelijk loopt met de mond.
    Ja dat bedoelde ik ook, nou met mijn set kan ik de ondertiteling synchroniseren, alleen bij instelbare ondertiteling en dat is hier wel het geval.
    Ik hoop dat het gewoon erg gaat meevallen. Ik laat het hier in ieder geval nog wel even weten.

  7. #3657

    Standaard

    Zavvi.nl:

    -Indiana Jones - The Complete Adventures [€ 13,65 na gebruik van kortingscode BLU3 à € 4,50]
    "Bond. James Bond."

  8. #3658

    Standaard



    Allen nieuw via AmazonUK Market Place:
    A Blade in the Dark (La casa con la scala nel buio) £8,62 inc.
    Live Like a Cop, Die Like a Man (Uomini si nasce poliziotti si muore) £8,62 inc.
    SS Experiment Camp £8,61 inc.
    Zombi Holocaust £8,44 inc.

  9. #3659

    Standaard

    Vandaag de Witch gekocht... Beter niet gedaan, er staan namelijk geen extra's op. Engelse heeft er wss wel gezien daar geen ned subs op staan en er op het internet extra's vermeld worden.

  10. #3660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vandaag de Witch gekocht... Beter niet gedaan, er staan namelijk geen extra's op. Engelse heeft er wss wel gezien daar geen ned subs op staan en er op het internet extra's vermeld worden.
    Kun je hem altijd nog aan je schoonmoeder geven

  11. #3661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vandaag de Witch gekocht... Beter niet gedaan, er staan namelijk geen extra's op. Engelse heeft er wss wel gezien daar geen ned subs op staan en er op het internet extra's vermeld worden.
    De Engelse versie heeft ook geen extra's, alleen de Amerikaanse uitgave van Lionsgate. Die is echter alleen regio A gecodeerd.

  12. #3662

    Standaard

    discshop.se - €10 excl verzending - NL subtitles


  13. #3663

    Standaard

    nieuw op blu-ray

    London Has Fallen € 17,99 (bol)
    The Witch € 17,99 (bol)
    The Brothers Grimsby € 14,99 (bol)

    The Divergent Series - Allegiant € 18,99 (bol)
    Concussion € 17,99 (bol)
    House Of Cards - Seizoen 4 (USA) €36,99 (bol)
    Person Of Interest - Seizoen 4 € 46,52 (bol)

    gereserveerd bij zavvi

    Midnight Special € 18,15
    Risen € 18,15

    Batman v Superman: Dawn of Justice € 18,15

    Outlander - Season 2 € 36,29

    Musketeers - Series 3 € 26,65

    Blindspot - Season 1 € 35,99


    The Divergent Series - Allegiant (Blu-ray)

  14. #3664

    Standaard

    Via AmazonUK Market Place:



    The Bogey Man £8.34 inc.
    Dolls £6.25 inc.
    Nightmares in a Damaged Brain £8.55

  15. #3665

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven:




    ''London has Fallen'' € 17,99
    ''The Divergent Series: Allegiant (Blu-ray + DVD Combo Edition)'' € 19,99
    ''Concussion'' € 16,99
    ''Secret in their Eyes'' € 17,99
    ''The Witch'' € 16,99
    ''Code of Honor'' € 9,99
    ''The Brothers Grimsby (Steelbook Edition)'' € 14,99

  16. #3666

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon.co.uk:



    Cocoon £ 14,11
    Jaws 2 £ 9,06

  17. #3667

    Standaard

    Besteld:

    Highlander 30th anniversary £ 15 bij amazon.co.uk


    Starship Troopers 2 ¥ 1,286 bij amazon.co.jp

  18. #3668

    Standaard

    Zavvi pre-order:



    13,35 euro

    dvd en blu ray lijken verkeerd om geprijsd te zijn, want de dvd staat voor 21,80 euro
    Is dit wel te vertrouwen? Annuleren kan altijd nog. Even in de gaten houden
    Laatst aangepast door BigLebowski : 22-07-2016 om 19:18
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #3669

    Standaard

    Zeeeer verleidelijk om deze ook te bestellen maar ik houd het toch maar bij m'n regio A Blu-Ray. Maar een mooie prijs!

  20. #3670

    Standaard

    Ja, maar ik ben er nog niet helemaal gerust op dat het ook klopt. Straks krijg ik gewoon de dvd op de mat

    P.S. ik heb ze maar even een bericht gestuurd om zeker te weten of het klopt en te laten weten dat ik wel de blu-ray wil en niet de dvd Hopelijk leidt dit er niet toe dat ik moet annuleren, maar ik wil de kans niet lopen dat ik straks met een verkeerd product zit. Zoiets heb ik ook al eens met ze meegemaakt met Re-animator. Best kans van dus dat de prijs straks weer gecorrigeerd wordt.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 22-07-2016 om 19:52
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #3671

    Standaard

    Ik zou geen slapende honden wakker maken.....er staat toch duidelijk blu-ray....

  22. #3672

    Standaard

    Als ze er zelf achter komen en het weer aanpassen, dan kan ik niets bewijzen en heb ik geen poot om op te staan. Nu wel (hoop ik).
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #3673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Als ze er zelf achter komen en het weer aanpassen, dan kan ik niets bewijzen en heb ik geen poot om op te staan. Nu wel (hoop ik).
    Maak je toch effe een screenshot

  24. #3674

    Standaard

    bericht verwijderd
    Laatst aangepast door BigLebowski : 22-07-2016 om 20:46
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #3675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Deze westernsoap heeft nooit erg hoog op mijn wenslijstje gestaan omdat de serie niet echt lekker is afgerond. Maar voor zo'n prijsje kan ik hem niet laten liggen; iets meer dan 5 euro per seizoen
    Dat is inderdaad wel een geweldige deal! heb voor de R1 dvd boxsets (waar ik nog steeds heel happy mee ben!) destijds iets van € 30,- per seizoen betaald
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 147 van 451 EersteEerste ... 4797137143144145146147148149150151157197247 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •