Pagina 41 van 450 EersteEerste ... 313738394041424344455191141 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 11237 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Eindelijk dan toch eens Citizen Kane aangeschaft op BD
    € 7,50 bij Zavvi
    De uk versie is echt heel slecht! Beter stuur je hem terug of annuleer je!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #1002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Zo raar vind ik deze prijzen niet, wat ik mij serieus afvraag is waarom twee keer dezelfde film?

    Ook ik heb € 12,50 betaalt voor TMNT 3D en € 11,50 voor Mr. Peabody & Sherman 3D.

    Er is namelijk 50% opruimingskorting op alle films, muziek en spellen bij Media Markt Westerhaven in Groningen.
    Mooie deal! Tis alleen zo ver rijden naar groningen voor me zeer veel intresse in de 3D turtles!

  3. #1003

    Standaard

    Via een ander forum €3,- per stuk.

    * Percy Jackson and the Lightning Thief
    * Percy Jackson Sea of Monsters.




    En bij Bol.com met de 3 voor €25,- actie.

    * A Million Ways To Die In The West.
    * Bad Neighbours.
    * The Railway man.


  4. #1004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Zo raar vind ik deze prijzen niet, wat ik mij serieus afvraag is waarom twee keer dezelfde film?
    Waarom niet, er bestaat ook nog zoiets als voor vrienden of familie films kopen ? Cadeaus, zomaar ect. ect.

    Overigens is 1 aankoop enkel de 2D en 1 aankoop 3D / 2D.

  5. #1005

    Standaard

    Misschien is Jan Tran nu actief op Marktplaats...

  6. #1006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Waarom niet, er bestaat ook nog zoiets als voor vrienden of familie films kopen ? Cadeaus, zomaar ect. ect.

    Overigens is 1 aankoop enkel de 2D en 1 aankoop 3D / 2D.
    Elk zijn ding natuurlijk maar aankopen voor vrienden, familie, ... zou ik hier dan toch niet posten.
    Denk dat het topic bedoeld is voor eigen aankopen? Of ben ik mis?
    BD (1243) What i Watch

  7. #1007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Zo raar vind ik deze prijzen niet, wat ik mij serieus afvraag is waarom twee keer dezelfde film?

    Ook ik heb € 12,50 betaalt voor TMNT 3D en € 11,50 voor Mr. Peabody & Sherman 3D.

    Er is namelijk 50% opruimingskorting op alle films, muziek en spellen bij Media Markt Westerhaven in Groningen.
    Hoezo dat, stopt die winkel daar?

  8. #1008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Misschien is Jan Tran nu actief op Marktplaats...
    Ja die is weer actief onder dezelfde naam en hij bied weer zeer goedkoop zijn films aan.. nee daar heb ik niet gekocht want ik en misschien meerdere weten wat de reden is geweest dat hij is opgepakt en ga daar geen zaken meer mee doen !

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Elk zijn ding natuurlijk maar aankopen voor vrienden, familie, ... zou ik hier dan toch niet posten.
    Denk dat het topic bedoeld is voor eigen aankopen? Of ben ik mis?
    Hoe weet jij als iemand zijn aankoop hier post of dat voor zijn eigen is wel of niet ?
    Volgens mij gaat het erover welke aankopen en / of bestellingen jijzelf als persoon hebt gedaan.. voor wie of wat doet er niet toe denk ik !?

  9. #1009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht


    Hoe weet jij als iemand zijn aankoop hier post of dat voor zijn eigen is wel of niet ?
    Volgens mij gaat het erover welke aankopen en / of bestellingen jijzelf als persoon hebt gedaan.. voor wie of wat doet er niet toe denk ik !?
    Dat lijkt me toch wel logisch... Verder zal ik daarover niet discussiëren want ik merk dat je vlug aangebrand bent.
    BD (1243) What i Watch

  10. #1010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Dat lijkt me toch wel logisch... Verder zal ik daarover niet discussiëren want ik merk dat je vlug aangebrand bent.
    Blijkbaar is het voor mij niet logisch ? Waarom lok je dan een discussie uit vraag ik me af..
    Je komt nogal provocerend over namelijk.

    Alle redenen zijn aanwezig om te zeggen dat ik aangebrand ben inderdaad vraag me af wat je vindt als iemand echt aangebrand is.

    Laten we het hierbij houden toch ? Ik heb een aankoop gedaan en ik denk dat het vrij nutteloos is om je af te vragen of het nou voor mij of voor een ander is of beide.. het is zoals het is en dit waren mijn aankopen. .

  11. #1011

    Standaard

    Besteld bij Amazon US:



    The Life Aquatic With Steve Zissou (2004) (Criterion Collection)

    Regio A
    Engelse SDH-ondertitels
    Blu-ray recensie

    Prijs: $ 19.99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #1012

    Standaard

    Besteld bij Bol.com:

    -Fury (2-Disc Limited Edition SteelBook) [€ 22,99]

    Gekregen voor mijn verjaardag:

    -Training Day
    "Bond. James Bond."

  13. #1013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Gekregen voor mijn verjaardag:
    Proficiat
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #1014

    Standaard

    A Most Wanted Man (marktplaats)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #1015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Besteld bij Amazon US:



    The Life Aquatic With Steve Zissou (2004) (Criterion Collection)

    Regio A
    Engelse SDH-ondertitels
    Blu-ray recensie

    Prijs: $ 19.99
    Ik ook. Wanneer is de nieuwe B&N sale, weet iemand dat?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #1016

    Standaard

    Is altijd in mei en november
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #1017

    Standaard

    Allen gekocht MM Roeselare, Oostakker, Zwijnaarde

    € 5 p/stuk.




    € 2



    € 3.90



    € 7.90 & € 8.90



    € 13.90



    € 15.90



    € 16.90 Fury Steelbook



    BD (1243) What i Watch

  18. #1018

    Standaard

    Bij BOL:




    Mirror Crack'D Angela Lansbury, Richard Pearson & Margaret Courtenay
    Blu-ray € 10,99








    Evil Under The Sun (Blu-ray) Peter Ustinov, James Mason & Maggie Smith
    Blu-ray € 10,99

  19. #1019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Bij BOL:




    Mirror Crack'D Angela Lansbury, Richard Pearson & Margaret Courtenay
    Blu-ray € 10,99




    Evil Under The Sun (Blu-ray) Peter Ustinov, James Mason & Maggie Smith
    Blu-ray € 10,99
    Wou je specifiek alleen deze twee titels? Er is namelijk ook een box verkrijgbaar bij bol.com, The Agatha Christie Mystery Collection, voor € 29,99 met vier films:
    - Murder On The Orient Express
    - The Mirror Crack'd
    - Evil Under The Sun
    - Death On The Nile

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #1020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wou je specifiek alleen deze twee titels? Er is namelijk ook een box verkrijgbaar bij bol.com, The Agatha Christie Mystery Collection, voor € 29,99 met vier films:
    - Murder On The Orient Express
    - The Mirror Crack'd
    - Evil Under The Sun
    - Death On The Nile
    Ik weet van deze box af, maar ik had de andere 2 al op Blu en de box is ook ver van compleet.
    O.a. Endless Night ontbreekt nog en ik hoop dat deze ook nog op blu gaat verschijnen, al ziet het er niet naar uit.

  21. #1021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Waarom niet, er bestaat ook nog zoiets als voor vrienden of familie films kopen ? Cadeaus, zomaar ect. ect.

    Overigens is 1 aankoop enkel de 2D en 1 aankoop 3D / 2D.
    Goed punt, daarom heb ik onderstaande ook dubbel gekocht. Voor dat geld, leuk cadeau voor m'n ouders die sinds kort ook 'n 3D TV hebben.
    Alleen zou ikzelf van 'n 3D-film altijd de 3D-versie kopen. 2D-versie zit er altijd wel bij, op 'n aparte disk of op dezelfde schijf. Handig voor als men in de toekomst wel overgaat op 3D.

    TS3D3E.jpg
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  22. #1022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Proficiat
    Thanks! Volgend jaar weer écht een hele dag jarig.
    "Bond. James Bond."

  23. #1023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is altijd in mei en november
    Een kleine correctie, de volgende sale is in Juli. Ik weet niet beter of dat is elk jaar zo. November is dan inderdaad de volgende.

  24. #1024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Een kleine correctie, de volgende sale is in Juli. Ik weet niet beter of dat is elk jaar zo. November is dan inderdaad de volgende.
    Je hebt gelijk en dan weet ik dat er in hetzelfde jaar minder dan 6 maanden tussen zitten...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #1025

    Standaard

    Amazon.co.uk:

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 41 van 450 EersteEerste ... 313738394041424344455191141 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •