Pagina 110 van 452 EersteEerste ... 1060100106107108109110111112113114120160210 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.726 tot 2.750 van 11282 worden weergegeven.
  1. #2726

    Standaard

    Star Wars Episode 4 - A New Hope Blu-ray


    Star Wars Episode 5 - The Empire Strikes Back Blu-ray


    Star Wars Episode 6 - Return of the Jedi Blu-ray



    alle SW-Steelbooks aan 8.50 € MM (online)
    DVD & Blu-Ray collectie

  2. #2727

    Standaard

    Mooie prijsjes, maar ik keek net even, en ze zijn nu 12,99 p.s. Dus ik denk dat je mazzel hebt gehad
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #2728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Mooie prijsjes, maar ik keek net even, en ze zijn nu 12,99 p.s. Dus ik denk dat je mazzel hebt gehad
    Op de Belgische website zijn ze inderdaad €8,50 .

  4. #2729

    Standaard

    Ah, dat stond er niet bij...hebben de buren mazzel
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #2730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Even voor berichtje voor mensen die overwegen deze aan te schaffen, dankzij Werner ben ik erachter gekomen dat de laatste aflevering niet op de discs staat!
    Alleen de eerste 12 afleveringen staan erop, ik heb amazon gecontacteerd en hoewel heel vriendelijk, snappen ze er niet veel van volgens mij, heb iig een refund gevraagd en gekregen en zal mijn aanschaf terugsturen.
    Dus wacht iig nog ff met deze aan te kopen indien je dat misschien van plan was. Nogmaals dank aan Werner.
    Zonder dank maar ik had ook liever de 13 afleveringen gezien... I hate to be the bearer of bad news...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #2731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zonder dank maar ik had ook liever de 13 afleveringen gezien... I hate to be the bearer of bad news...
    Ja ik ook! Bij amazon begrepen ze me volgens mij niet, ik heb iig e set teruggestuurd en amazon heeft de centen alweer teruggestort maar ondertussen heb ik geen seizoen 3 en weet eigenlijk niet wanneer Universal did zal corrigeren. UK release wil ik niet, dikke doos en de Amerikaanse is nog te duur. Toch maar ff afwachten helaas.
    I Love My Sci-Fi

  7. #2732

    Standaard

    Vreemd genoeg maakt de covershot op amazon.co.uk ook gewag van slechts 12 afleveringen:


    Was het aflevering 13 die ontbrak?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #2733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Vreemd genoeg maakt de covershot op amazon.co.uk ook gewag van slechts 12 afleveringen:


    Was het aflevering 13 die ontbrak?
    Is de eerste aflevering of laatste aflevering niet in de 80 minuten? Dan zou het kunnen kloppen.
    Misschien 2 episodes aan elkaar gezet als intro of finale.
    BD (1243) What i Watch

  9. #2734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Is de eerste aflevering of laatste aflevering niet in de 80 minuten? Dan zou het kunnen kloppen.
    Misschien 2 episodes aan elkaar gezet als intro of finale.
    Ships! Da's een dikke kans, kan het echter nu niet meer controleren, heb um gisteren teruggestuurd. Grrrrr, te snel gereageerd misschien. Zat zo'n flyer bij, met alle afleveringen, daar hadden ze het over 4 discs en met een 13de aflevering op die 4de disc, daar klopte al sowieso geen r**t van. Nou ja, één voordeel, kan um straks weer aanschaffen wanneer die goedkoper is geworden.

    Edit:
    Dit staat er nu wel op bij amazon.fr (maar even via Google translate vertaald):

    This article is currently available from Marketplace sellers, however, the sale of this item directly by Amazon.fr is currently suspended because one of our clients recently informed us that the product received did not conform to its description. We do our best to solve this problem quickly. Meanwhile, it may be that this article is available from a third party seller on this page.

    Misschien wel nav mijn mailtje! Maar ff afwachten.
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 03-01-2016 om 13:20
    I Love My Sci-Fi

  10. #2735

    Standaard

    Misschien eens navraag doen op bluray.com, Marcel?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #2736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Misschien eens navraag doen op bluray.com, Marcel?
    Ik kan eens kijken of er een topic is over de FR release.
    I Love My Sci-Fi

  12. #2737

    Standaard

    Slow West
    CD-kiosk Oss € 18
    Ruim te veel films, muziek en docu's. Verslaafd sinds 1964.

  13. #2738

    Standaard

    Vandaag gekocht in MM Korenmarkt voor €46:


    Mooie box. Wat een verassing dat zelf de soundtrack er bij zit. Zowel deel 1 als deel 2. Mooie digibook ook. Hopelijk komt later S2 ook uit in een soortgelijke editie hier.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #2739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Vreemd genoeg maakt de covershot op amazon.co.uk ook gewag van slechts 12 afleveringen:


    Was het aflevering 13 die ontbrak?
    Net zoals season 1 dat ook 13 afleveringen telt en op de BR hoes staat all 12 episodes... Ik denk niet dat Universal zo'n grote flaters zou begaan dat ze nu al reeds twee aflveringen hebben gemist op hun schijfjes.

  15. #2740

    Standaard

    @Marcel:
    http://www.imdb.com/title/tt2189221/...f_=tt_eps_sn_3

    Blijkbaar zijn afl. 1 en 2 op dezelfde dag uitgezonden. Misschien wordt die aanzien als dubbelaflevering? (zoals ze bij Extant ook een paar keer hebben gedaan...)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #2741

    Standaard

    Laatste aankoop van 2015 binnen voor € 20,22 via Zavvi:
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  17. #2742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Op de Belgische website zijn ze inderdaad €8,50 .
    1-2-3 dan tevens ook besteld
    DVD & Blu-Ray collectie

  18. #2743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Vandaag gekocht in MM Korenmarkt voor €46:


    Mooie box. Wat een verassing dat zelf de soundtrack er bij zit. Zowel deel 1 als deel 2. Mooie digibook ook. Hopelijk komt later S2 ook uit in een soortgelijke editie hier.
    Dat is wel heel weinig geld voor zo'n mooie giftset. Bij bol.com kost deze maar liefst € 145,00 (!). De Media Markten in België zijn toch al velen malen goedkoper dan in Nederland, valt mij op.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #2744

    Standaard

    Vandaag gekocht bij Media Markt Eindhoven Centrum voor € 39,97:





    Beowulf 3D € 9,99 (3=2-actie)
    Edge of Tomorrow 3D € 10,- (3=2-actie)
    Madagascar: The Complete Collection € 9,99 (3=2-actie)
    Rio 2 € 9,99

  20. #2745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is wel heel weinig geld voor zo'n mooie giftset. Bij bol.com kost deze maar liefst € 145,00 (!). De Media Markten in België zijn toch al velen malen goedkoper dan in Nederland, valt mij op.
    Ik weet niet hoe het bij de buren is, maar deze was nu in een actie van -50%. En ik denk niet dat dit enkel voor België is. Was een Sony/Warner actie. Daarom deze meegenomen. Apart zijn ze ook al minimum €20 geprijsd en hier heb je het volledige seizoen + de 2 soundtrack cd's.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #2746

    Standaard

    besteld bij Amazon.com voor $ 19.99 ex verzendkosten: al een tijdje zijn veel Criterion titels sterk afgeprijsd bij Amazon, jammer dat die euro zo zwak staat tov de dollar.....

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #2747

    Standaard

    Besteld bij Amazon US:



    The 10th Kingdom (2000)

    TV-serie
    447 min.
    2 discs
    Regio A
    Engelse ondertitels

    Prijs: $ 11.49




    Mao's Last Dancer (2009)

    Regio A
    Engelse SDH-ondertitels

    Prijs: $ 5.89
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #2748

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven in de actie 3 = 2 :



    ''Self/Less (Metalcase)'' € 14,99
    ''Survivor'' € 12,99
    ''The Theory of Everything'' € 9,99 (Was eigenlijk € 14,99, maar omdat ik de verkoopchef ken & de mensen, en zij de prijzen meestal aanhouden van Bol, hebben ze deze voor me aangepast naar € 9,99, omdat deze daar voor die prijs stond vermeld)




    ''Golden Earring - 50 Years Anniversary Album (4 CD + 1 DVD)'' € 21,99
    ''We are your Friends'' € 12,99
    ''ZZ & De Maskers - A & B Sides (The Golden Years of Dutch Pop Music, 2 CD)'' € 9,99




    ''Bus 657'' € 9,99
    ''Home Sweet Hell'' € 8,99
    ''The Wedding Ringer'' € 8,99
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 05-01-2016 om 20:48

  24. #2749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ah, dat stond er niet bij...hebben de buren mazzel
    Maar bij de Nederlandse MM is het weer 3=2 deze week, dus dan heb je drie Star Wars SteelBooks voor € 25,98, dat scheelt nog maar 48 cent met onze zuiderburen.

    Zelf net gekocht bij MM Maastricht (prijzen zoals op de bon na aftrek van de korting):

    -American Sniper [€ 5,81]
    -Dumb & Dumber To [€ 4,36]
    -Gravity [€ 5,81]
    "Bond. James Bond."

  25. #2750

    Standaard

    Besteld bij JB Hi Fi voor 10,70 euro incl shipping

    I Love My Sci-Fi

Pagina 110 van 452 EersteEerste ... 1060100106107108109110111112113114120160210 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •