Pagina 185 van 450 EersteEerste ... 85135175181182183184185186187188189195235285 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.601 tot 4.625 van 11232 worden weergegeven.
  1. #4601

    Standaard

    goregrind:

    Niet lullig bedoeld maar een pre-order vind ik op deze pagina net niet kunnen.Als je iets in bestelling hebt staan dan komt het ook echt naar je toe en met een pre-order kan het nog alle kanten op.

    Life en Kong zijn films die nu nog draaien.

  2. #4602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    goregrind:

    Niet lullig bedoeld maar een pre-order vind ik op deze pagina net niet kunnen.Als je iets in bestelling hebt staan dan komt het ook echt naar je toe en met een pre-order kan het nog alle kanten op.

    Life en Kong zijn films die nu nog draaien.
    Moet wel kunnen vind ik. Die films komen uit op schijf, en hij heeft ze alvast besteld. Wat is daar nou mis mee? Ik zou me er niet zo druk over maken.

  3. #4603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Moet wel kunnen vind ik. Die films komen uit op schijf, en hij heeft ze alvast besteld. Wat is daar nou mis mee? Ik zou me er niet zo druk over maken.
    Helemaal mee eens.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Moet wel kunnen vind ik. Die films komen uit op schijf, en hij heeft ze alvast besteld. Wat is daar nou mis mee? Ik zou me er niet zo druk over maken.
    Dat het een schijf is heeft er niets mee te maken.

    Met een pre-order heb je in wezen nog niets gekocht.Zal ik dan ook films in dit topic plaatsten die ik denk te kopen ?

  5. #4605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht

    Met een pre-order heb je in wezen nog niets gekocht...
    Als men een pre-order plaatst heb je inderdaad nog niets gekocht, maar het is wel een soort van ''bestelling''.

    Het topic heet ''Welke BD's heb je gekocht/besteld?'', dus ook bestellingen die men nog niet binnen heeft, of nog uit moeten komen mag men plaatsen.

    Die laatste zin is natuurlijk onzin van het plaatsen van wat je denkt te gaan kopen.

    Hij heeft deze pre-orders geplaatst, omdat hij deze films daadwerkelijk wil hebben/kopen, dus plaatst hij deze bestelling/pre-order hier.

    Pre-orders mochten, mogen & blijven hier geplaatst worden door de mensen.

    Als je daar moeite mee hebt, of het raar vindt, zou ik eens vragen aan bv Ludo of Claudio hoe ze er tegenaan kijken.

    Hij & anderen die pre-orders plaatsen doen niks fout lijkt me.

  6. #4606

  7. #4607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als men een pre-order plaatst heb je inderdaad nog niets gekocht, maar het is wel een soort van ''bestelling''.

    Het topic heet ''Welke BD's heb je gekocht/besteld?'', dus ook bestellingen die men nog niet binnen heeft, of nog uit moeten komen mag men plaatsen.

    Die laatste zin is natuurlijk onzin van het plaatsen van wat je denkt te gaan kopen.

    Hij heeft deze pre-orders geplaatst, omdat hij deze films daadwerkelijk wil hebben/kopen, dus plaatst hij deze bestelling/pre-order hier.

    Pre-orders mochten, mogen & blijven hier geplaatst worden door de mensen.

    Als je daar moeite mee hebt, of het raar vindt, zou ik eens vragen aan bv Ludo of Claudio hoe ze er tegenaan kijken.

    Hij & anderen die pre-orders plaatsen doen niks fout lijkt me.
    De hoesjes die men plaatst bij een pre-order zijn meestal ook nog niet eens definitief.

    Ik begin hier niet over om iemands plezier te vergallen ofzo hoor.Als het kan dan kan het en dan is het ook klaar voor mij.

    Claudio of Ludo: Kun je even uitleg geven zodat het voor mij duidelijk is ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-03-2017 om 12:03

  8. #4608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    goregrind:

    Niet lullig bedoeld maar een pre-order vind ik op deze pagina net niet kunnen.Als je iets in bestelling hebt staan dan komt het ook echt naar je toe en met een pre-order kan het nog alle kanten op.

    Life en Kong zijn films die nu nog draaien.
    Waar maak jij een probleem over? Dit topic is toch vooral bedoeld om te zien hoeveel iets ergens kost? Hij vermeldt duidelijk de prijs en de plaats, zodat als iemand interesse heeft, hij dit ook kan kopen.

  9. #4609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Waar maak jij een probleem over? Dit topic is toch vooral bedoeld om te zien hoeveel iets ergens kost? Hij vermeldt duidelijk de prijs en de plaats, zodat als iemand interesse heeft, hij dit ook kan kopen.
    Ik maak een opmerking over het ding pre-order meer niet.Daarbij is mijn opmerking totaal niet dramatische van toon.

    Ik zeg duidelijk dat als het kan dan toch goed is.

  10. #4610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik maak een opmerking over het ding pre-order meer niet.Daarbij is mijn opmerking totaal niet dramatische van toon.

    Ik zeg duidelijk dat als het kan dan toch goed is.
    Moet zeggen dat ik ook niet zoveel boodschap heb aan pre-orders van films die pas over maanden gaan uitkomen... ik kijk dit topic vooral of iemand iets nieuws al op de kop heeft kunnen tikken.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  11. #4611

    Standaard

    Mijn punt is dat het met een pre-order nog alle kanten op kan van zowel de koper als uitgever.Zo kan ik heel dit topic wel gaan vullen met pre-orders die ik misschien maar voor de helft na kom.

    Bij veel shops geld dat besteld ook gekocht is.Was iedere shop maar zo prettig als Bol.com.

    goregrind: De beste man zie ik niet als misdadiger of zo.

  12. #4612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Waar maak jij een probleem over? Dit topic is toch vooral bedoeld om te zien hoeveel iets ergens kost? Hij vermeldt duidelijk de prijs en de plaats, zodat als iemand interesse heeft, hij dit ook kan kopen.
    Nee, dat is weer de pricewatch .

    Hier gaat het, naast aankopen van titels die al uit zijn, inderdaad zoals DVDWatcher aangeeft ook om pre-orders, en of die nu al ver van te voren zijn gedaan maakt in principe niet uit. Sterker nog, bij limited editions (zoals bijvoorbeeld steelbooks soms zijn) is het (denk ik) fijn als een ander kan zien dat ze nu besteld kunnen worden; soms zijn ze op de releasedatum al uitverkocht. Als je dan zou posten bij verzending, dan ben je dus te laat.

  13. #4613

    Standaard

    Helemaal met Rogue eens.
    En als je bij Zavvi een steelbook preorder doet dan betaal je er ook al meteen voor.

    ik ben er vooral voor dat pre-orderen, net als bestellen, een onderdeel uitmaakt van dit topic.

  14. #4614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    En als je bij Zavvi een steelbook preorder doet dan betaal je er ook al meteen voor.
    Nooit hoeven doen. Wordt pas betaald als geshipped wordt

  15. #4615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Nooit hoeven doen. Wordt pas betaald als geshipped wordt
    Klopt, met creditcard zeker, maar kan ook meteen met ideal. En daar doelde ik op.

  16. #4616
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk niet dat we daar lang moeilijk over hoeven te doen. Een pre-order is een bestelling en zoals de topictitel luidt... "Welke BD's heb je gekocht/besteld?" Dus maar weer ontopic.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #4617

    Standaard

    Besteld bij Bol:

    - The walking dead: seizoen 6
    - Homeland: seizoen 5
    - Obsessed

    Series zijn in de 1+1 actie en ik had nog een bon van €40, dus dat komt goedkoop uit.

  18. #4618

    Standaard



    Zavvi [Disney Blu-ray: 2 voor €18]

  19. #4619

    Standaard

    Weet iemand toevallig of de 4K Ultra HD release van Arrival een slipcover heeft of niet?

  20. #4620

    Standaard

    Geen slipcover voor Arrival
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #4621

    Standaard


    €4,- bij MM Hoorn.
    Laatst aangepast door Davidshadow13 : 28-03-2017 om 08:53
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  22. #4622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zavvi - 3 voor 20 euro:


    Zijn jouw bestellingen al verzonden? Ik heb ook er drie besteld maar die staan nog altijd op verwerken.

  23. #4623

    Standaard

    Fantastic Beasts voor 17.99
    Hell on Wheels 5.2 voor 22.99

    Beiden bij MM Brussel.

  24. #4624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Fantastic Beasts voor 17.99
    Hell on Wheels 5.2 voor 22.99

    Beiden bij MM Brussel.
    Hoeveel kost die toverstaf editie ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #4625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zijn jouw bestellingen al verzonden? Ik heb ook er drie besteld maar die staan nog altijd op verwerken.
    Tot nu toe heb ik slechts van eentje het bericht gekregen dat hij is verzonden: Trumbo. De rest moet nog.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 185 van 450 EersteEerste ... 85135175181182183184185186187188189195235285 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •