Pagina 444 van 452 EersteEerste ... 344394434440441442443444445446447448 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.076 tot 11.100 van 11282 worden weergegeven.
  1. #11076

    Standaard

    Wederom wat 4K remastered films aangeschaft:



    Delicatessen, Ghost Dog: Way of the Samurai (4K Remastered) - Amazon DE - €30,-

  2. #11077

    Standaard

    Waarom staat dit topic opeens onder 'UHD Discussies' en niet meer bij 'Blu-Ray Disc Discussies'?

  3. #11078

    Standaard

    Gekocht bij Boekenvoordeel Eindhoven:



    ''A Good Person'' € 9,99
    ''The Son'' € 9,99
    ''Kandahar'' € 16,99

  4. #11079
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Vandaag bij amazon.co.uk besteld Pearl € 11,55

  5. #11080

    Standaard

    Binnen:

    Van Eureka:


    Van amazon uk:

  6. #11081

    Standaard

    Laatste dag van Arrow sale toch nog wat gekocht.

    US:


    UK:


  7. #11082

    Standaard

    Ben dan toch gegaan voor de The Conan 4K Limited Edition van Arrow, voor iets meer dan 83 euro via Amazon US.
    Had dolgraag ook de Chucky UK 4K boxset gekocht, maar dat zou me financieel iets teveel worden

  8. #11083
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Bij Amazon.it besteld:
    The Witch 8,99
    Pet Sematary 2 8,99

  9. #11084

    Standaard

    Bij amazon japan (enige land waar ze uitgekomen zijn). Prijs was 4200 yen gedaald en is ooit maar 1 dag iets goedkoper geweest......ik wilde ze al een hele tijd dus maar een keer toegeslagen. Nog duur, maar goed, dat is allemaal relatief .

    Agents of Shield seizoen 6 en 7



  10. #11085

    Standaard

    Pre-order bij Bol:



    ''Back on the Strip'' € 10,99

  11. #11086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Binnen:

    Van Eureka:


    Van amazon uk:
    Jammer dat ik klaarblijkelijk de box van Andrzej Zulawski gemist heb. Had niet gedacht dat er zo'n run op zou komen. Hopelijk komt er nog een standaard release uit. Messiah of Evil LE is me gister gelukt om te bestellen Dat was ook meteen het laatste exemplaar, want hij staat nu weer als onverkrijgbaar. Leverdatum is pas 26 november. Benieuwd waar hij dan helemaal vandaan moet komen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #11087

    Standaard

    20231108_162602.jpg

    Uit de Arrow sale:

    Cold War Creatures, four films from Sam Katzman
    Met de films Creature With The Atom Brain, The Werewolf, Zombies of Moratu en The Giant Claw
    The Dunwich Horror
    The Last House On The Left
    Beyond The Door
    Island Of Death
    Shock
    The Funhouse
    Deadly Games
    The Prey
    Arrow Video
    Met de films Dolls, Arena, Robot Jox, Cellar Dweller en The Dungeon Master
    Beyond Re-animator
    Edge Of Sanity
    Phantom Of The Mall
    Tremors
    The Mangler
    Enter The Void
    The Woman
    We Are The Flesh
    Climax
    Sleep

  13. #11088

    Standaard

    Zomaar even een vraag: waar ken jij al die films van? Ik ken geen één titel uit het bovenstaande lijstje terwijl ik toch wel redelijk op de hoogte ben van films die tegenwoordig verschijnen of in het verleden zijn uitgebracht. Zijn dit cultfilms voor een zeer beperkt publiek? Is het een specifiek genre? Hoe moet ik dat zien?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #11089

    Standaard

    Beyond Re-animator is het tweede vervolg op het geweldige H.P. Lovecraft’s Re-animator uit de jaren ‘80, een horror die iedere (wat oudere…) horror liefhebber wel kent.
    Van Tremors lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat je die niet kent. Vrij bekende film. Maar als je hem echt niet kent, dan is het een dikke aanrader.
    The Mangler is een trashy Stephen King verfilming met Robert Englund. Geen Oscar materiaal, maar wel grappig voor de liefhebber.
    The Dunwich Horror is ook gebaseerd op een verhaal van H.P. Lovecraft. Nog nooit gezien, maar ik ben er nieuwsgierig naar.
    The Last House On The Left is 1 van de eerste films van Wes Craven, en die wilde ik zeker nog eens op schijf hebben.
    Voor de rest zijn het films waarvan ik de titel ken, maar of nog nooit gezien heb of vergeten ben (Dolls, b.v.), films van bekende regisseurs (The Funhouse van Tobe Hooper, Shock van Mario Bava, b.v.) en films die ik niet ken, maar die ik op de gok koop omdat ze interessant klinken (Enter The Void) of omdat het jaren ‘80 slashers zijn, wat wel een favoriet genre is.

    Ik heb als jonge tiener menig uur in de videotheek in de horror afdeling de videohoezen zitten bekijken om dan uiteindelijk 1 film mee te nemen om te huren. Ik ben nu gewoon een iets oudere tiener

  15. #11090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zomaar even een vraag: waar ken jij al die films van? Ik ken geen één titel uit het bovenstaande lijstje terwijl ik toch wel redelijk op de hoogte ben van films die tegenwoordig verschijnen of in het verleden zijn uitgebracht. Zijn dit cultfilms voor een zeer beperkt publiek? Is het een specifiek genre? Hoe moet ik dat zien?
    Ik denk dat je voornamelijk op de hoogte bent van mainstream films en minder van films die daar buiten liggen. Tenminste, als ik afga of je kijklijsten.

    Misschien is het eens de moeite om buiten het gangbare te kijken? Dan ontdek je wellicht nog wat juweeltjes die je niet kent. Kijk eens bij zo'n Arrow sale welke titels er zijn, lees de synopsis, kijk misschien een trailer ervan, je zal misschien nog wat verrassingen tegenkomen.

  16. #11091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    (...) Ik heb als jonge tiener menig uur in de videotheek in de horror afdeling de videohoezen zitten bekijken om dan uiteindelijk 1 film mee te nemen om te huren. Ik ben nu gewoon een iets oudere tiener
    Dat verklaart een hoop, denk ik. Ik heb helemaal niets met horrorfilms, een uitzondering daargelaten, en net zo min met zombiefilms, met uitzondering van die films die de draak steken met het genre.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #11092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat verklaart een hoop, denk ik. Ik heb helemaal niets met horrorfilms, een uitzondering daargelaten, en net zo min met zombiefilms, met uitzondering van die films die de draak steken met het genre.
    Ik kan je alsnog Tremors aanraden, een horror komedie uit 1990, met Kevin Bacon.

  18. #11093

    Standaard

    Black Friday tot nu toe, waarschijnlijk blijft het hierbij.

    Amazon.fr




    Amazon.nl



  19. #11094

    Standaard

    De Brian de Palma collectie wat aangevuld.



    Carlito's Way (4K Remastered), Mission to Mars - Amazon.de - €25,-

  20. #11095

    Standaard

    Amazon.com

    Toch maar gekocht, is de serie eindelijk compleet!



  21. #11096

    Standaard

    via amazon.de :
    fantomas trilogy
    amsterdam
    buster

  22. #11097

    Standaard

    boekenvoordeel : asteroid city voor 9.99 euro

  23. #11098

    Standaard

    Gekocht bij boekenvoordeel in Vlaardingen.

    3 voor 25 euro







    2 voor 12.50 euro



    2 voor 20 euro



    Nieuwe release.


  24. #11099

    Standaard

    Waarschijnlijk de laatste bestelling van 2023:

    Amazon UK

    Door & Door 2 (Director's Company Edition)


    Typhoon Club (Director's Company Edition)

  25. #11100

    Standaard

    Nu 'ie eindelijk weer onder de 80 $ is gedoken:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 444 van 452 EersteEerste ... 344394434440441442443444445446447448 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •