Pagina 149 van 452 EersteEerste ... 4999139145146147148149150151152153159199249 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.701 tot 3.725 van 11279 worden weergegeven.
  1. #3701

    Standaard

    Vandaag gekocht bij Boekenvoordeel / Free Record Shop:



    10 Cloverfield Lane € 15,99

  2. #3702

  3. #3703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht


    ECI.be - €119,99
    Ik zie die nergens terug op de website. Hoe kan dat?
    The future is Blu

  4. #3704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik zie die nergens terug op de website. Hoe kan dat?
    http://www.eci.be/film/harry-potter-...-5051888171578

  5. #3705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ben van plan gebruik te maken van de BN Criterion Sale. The Godfather, je had het over het vermijden van de douane boete doordat alles apart verstuurd is, maar het meeste was wel onderdeel van een bestelling? Hoe krijg je dit voor elkaar als ik vragen mag?
    Zie je vraag nu pas, sorry voor het late antwoord. Ik heb 4 of 5 bestellingen gedaan, allemaal bestaande uit meerdere titels. Had verwacht dat ze al die orders samen zouden verzenden, dus 4 of 5 verschillende shipments. Maar kreeg mailtjes dat zo goed als alle titels door hen automatisch apart zijn verzonden . De zendingen die ik gisteren en vandaag heb binnen gekregen bevatte respectievelijk 3 en 2 titels en hebben de douane vermeden
    Dus ik heb er zelf niets aan gedaan om ze apart verzonden te krijgen, pure service van BN.com
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #3706

    Standaard

    Fnac Brussel:

    Batman v Superman - Dawn of justice (digibook) 22,99 Euro

    MM Brussel, nog niet te vinden

  7. #3707

    Standaard

    Gekocht bij MM voor 13 euro (2 euro goedkoper dan de standaard versie)


  8. #3708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Gekocht bij MM voor 13 euro (2 euro goedkoper dan de standaard versie)

    Is deze versie enkel uit in NL?
    Nog niet gezien in een Belgische MM, de gewone versie lag wel in Boekenvoordeel in Wijnegem shopping.

  9. #3709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Is deze versie enkel uit in NL?
    Nog niet gezien in een Belgische MM, de gewone versie lag wel in Boekenvoordeel in Wijnegem shopping.
    Enkel NL.

  10. #3710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Zie je vraag nu pas, sorry voor het late antwoord. Ik heb 4 of 5 bestellingen gedaan, allemaal bestaande uit meerdere titels. Had verwacht dat ze al die orders samen zouden verzenden, dus 4 of 5 verschillende shipments. Maar kreeg mailtjes dat zo goed als alle titels door hen automatisch apart zijn verzonden . De zendingen die ik gisteren en vandaag heb binnen gekregen bevatte respectievelijk 3 en 2 titels en hebben de douane vermeden
    Dus ik heb er zelf niets aan gedaan om ze apart verzonden te krijgen, pure service van BN.com
    Bedankt voor de opheldering .

    Ik heb gewoon ''verzend zodra het beschikbaar is'' geselecteerd, ik dacht dat het daar iets mee te maken had. Ook geen hogere verzendkosten, terwijl dat wel aangegeven stond.

    Ik heb net een bestelling geplaatst op Amazon.com, maar geen ''import deposit fees'' hoeven te betalen (standaard verzending). Een tijd geleden werd dit geforceerd, ongeacht de verzendwijze. Is dit recent veranderd, of hoef ik echt geen belasting te betalen? Zou fijn zijn .

    In ieder geval een mooi begin gemaakt met mijn criterion collectie. Ik had er al een paar liggen, maar nooit geopend en weet niet meer wanneer ik ze gekocht heb (lagen in een doos met andere films, films die ik zelfs op mijn wenslijst had staan :P). Binnenkort mijn collectie even purgen en steelbooks e.d. eruit gooien. Heb te veel onzin films voor de verpakking aangeschaft.
    --

  11. #3711

    Standaard

    Gisteren gekocht & ontvangen.

    Bol.com samen € 30 (
    -€5 cadeaubon)



    MM € 21.90

    BD (1243) What i Watch

  12. #3712

    Standaard

    Pre-order bij Zavvi.nl:



    ''Jason Bourne (Limited Edition Steelbook)'' € 27,85

  13. #3713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Barnes & Noble:



    23,- euro incl. verz.
    Door Barnes & Nobles op 13 juli verzonden en nog niet binnen (een andere titel heb ik al een dag of 10 geleden ontvangen). Wat zijn de ervaringen met levertijden van B&N? Duurt het wel vaker zo lang, of is dit reden om aan de bel te trekken?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #3714

    Standaard

    Mary Shelley's Frankenstein gekocht bij Zavvi.nl voor 7,25 (ik heb de regio 1 dvd versie nog over, mag weg voor 1,50 voor geïnteresseerden).

  15. #3715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Door Barnes & Nobles op 13 juli verzonden en nog niet binnen (een andere titel heb ik al een dag of 10 geleden ontvangen). Wat zijn de ervaringen met levertijden van B&N? Duurt het wel vaker zo lang, of is dit reden om aan de bel te trekken?
    Duurt altijd vrij lang bij die toko....mijn ervaring is tussen de 3 en 6 weken. Vaak komen pakketjes eerfer aan die bv later zijn verstuurd dan een ander pakketje. Geen peil op te trekken.

  16. #3716

    Standaard

    Oke, dank je, dan wacht ik het nog even af verder
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #3717

  18. #3718

    Standaard

    Besteld bij ECI.nl:



    ''Rokjesdag'' € 14,99
    ''Fruitvale Station'' € 11,99

    Besteld bij Bol.com:



    ''De Helleveeg'' € 16,99
    ''Knielen Op Een Bed Violen'' € 13,99

  19. #3719

    Standaard

    Weet even niet waar ik deze vraag moet plaatsen, dus plaats ik het maar hier aangezien dit het meest actieve topic schijnt te zijn:

    Hebben jullie een ''oplossing'' voor het mooi naar voren brengen van DVD's/Blu-Ray's in de Billy boekenkasten van IKEA?
    --

  20. #3720

  21. #3721

    Standaard

    Voor ongeveer 10 euro totaal, binnen van Amazon.de:

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  22. #3722

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Weet even niet waar ik deze vraag moet plaatsen, dus plaats ik het maar hier aangezien dit het meest actieve topic schijnt te zijn:

    Hebben jullie een ''oplossing'' voor het mooi naar voren brengen van DVD's/Blu-Ray's in de Billy boekenkasten van IKEA?
    Je had een nieuw topic kunnen aanmaken.. ��

    Maar het makkelijkst en goedkoopst is een simpel dun latje te kopen bij de gamma. Die schilderen in de kleur van de kast en op maatzagen naar de breedte van de kast. Die lat leg je op de plank tot je rij DVD's/BR's past. Dan meet je de afstand tussen de achterkant van die lat en de achterkant van de kast. Zaag 2 latjes van die lengte en leg die tegen de zijkanten. Zo hoef je niets te lijmen etc., want die latjes zorgen er voor dat de grote lat niet naar achtere schuift

    Van boven gezien krijg je dan dit (rood zijn de 3 latjes):
    Laatst aangepast door lockedfor : 02-08-2016 om 19:06
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  23. #3723

    Standaard

    Batman V Superman (Extended Edition).

    €19,99 MM Arnhem (prijsje zei €24,99 maar na verwijzing naar de site is de prijs aangepast)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #3724

    Standaard

    Batman vs Superman 3-disc UE uit Engeland
    26 euro

  25. #3725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Duurt altijd vrij lang bij die toko....mijn ervaring is tussen de 3 en 6 weken. Vaak komen pakketjes eerfer aan die bv later zijn verstuurd dan een ander pakketje. Geen peil op te trekken.
    Gister twee losse pakjes ontvangen die 22-7 verstuurd zijn. De eerder verzonden films van 20-7 zijn nog spoorloos. Altijd een avontuur bestellen bij B&N
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 149 van 452 EersteEerste ... 4999139145146147148149150151152153159199249 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •