Pagina 135 van 452 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145185235 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.351 tot 3.375 van 11282 worden weergegeven.
  1. #3351

    Standaard

    Besteld bij Amazon UK:



    Alfred Hitchcock: Strangers On A Train (1951)

    US import
    Regiovrij
    Geen Nederlandse ondertitels

    Blu-ray recensie

    Prijs: £ 8.29
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #3352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Welke speler heb je besteld ??
    Heb de Samsung UBD-K8500 besteld. Vind de panasonic wel heel grof geld. Kan de Samsung speler sowieso nog nergens in NL vinden om te bestellen..

  3. #3353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Heb de Samsung UBD-K8500 besteld. Vind de panasonic wel heel grof geld. Kan de Samsung speler sowieso nog nergens in NL vinden om te bestellen..

    Oke ik ga wel de Panasonic bestellen.....zal mooi passen bij mijn nieuwe Samsung tv
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #3354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Oke ik ga wel de Panasonic bestellen.....zal mooi passen bij mijn nieuwe Samsung tv
    Haha oke, ik heb die van mij geannuleerd bij amazon. Bol krijgt ze over 1/2weken online en kan eind mei leveren. Komt blijkbaar ook een model van Sony uit deze maand. Zal toch geen storm lopen met deze spelers. Wacht nog wel even en bestel ergens deze maand.

  5. #3355

    Standaard

    Nog de Afilm uitgaves kunnen vinden. (Nu enkel nog METROPOLIS ergens zien te vinden )

    €7.50

    BD (1243) What i Watch

  6. #3356

    Standaard

    Afgelopen week binnen gekregen, gekocht via ebay:




    Daarmee is de set van Target Exclusive Hunger Games digibooks compleet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #3357

    Standaard

    Via Bol.com net in de brievenbus gevonden:

    Point break (14,99 Euro)
    Scream 3 (9,99 Euro)

  8. #3358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Via Bol.com net in de brievenbus gevonden:

    Point break (14,99 Euro)
    Scream 3 (9,99 Euro)
    Vandaag ook Point Break in 3D ontvangen. Spijtig genoeg is zijn de subs niet in 3D. Onmogelijk te bekijken met subs

  9. #3359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vandaag ook Point Break in 3D ontvangen. Spijtig genoeg is zijn de subs niet in 3D. Onmogelijk te bekijken met subs
    Hahaha, die Dutch Filmworks ook. Wel netjes op een aparte disc en ook nog eens een BD50 als ik het goed heb gezien en dan dit...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #3360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vandaag ook Point Break in 3D ontvangen. Spijtig genoeg is zijn de subs niet in 3D. Onmogelijk te bekijken met subs
    Geldt dat dan alleen voor NL subs, of ook voor bijvoorbeeld Engelse subs bij de 3D versie?.

  11. #3361

    Standaard

    Vraagje (sorry hoort eigenlijk niet echt bij dit topic maar kan het nergens anders kwijt dat ik weet)

    Ik zoek al tijden naar de bluray van Watchmen: de ULTIMATE versie, of anders de Director's cut, met nld ondertitels. Waar is die ergens te krijgen? IS die wel ergens te krijgen?

  12. #3362

    Standaard

    Jaws 2
    Jaws 3(D)
    independence Day 20th anniversary

    alle drie 10 dollar per stuk op amazon.com

  13. #3363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Vraagje (sorry hoort eigenlijk niet echt bij dit topic maar kan het nergens anders kwijt dat ik weet)

    Ik zoek al tijden naar de bluray van Watchmen: de ULTIMATE versie, of anders de Director's cut, met nld ondertitels. Waar is die ergens te krijgen? IS die wel ergens te krijgen?
    Voor zover ik kon vinden heeft alleen de bioscoop versie van de EU blu-rays Nederlandse ondertitels.

  14. #3364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Voor zover ik kon vinden heeft alleen de bioscoop versie van de EU blu-rays Nederlandse ondertitels.
    Ja weet ik (toch bedankt). Misschien dat ik dan toch maar die director's cut koop (snap helemaal niets van dat black freightener gedoe).

  15. #3365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Geldt dat dan alleen voor NL subs, of ook voor bijvoorbeeld Engelse subs bij de 3D versie?.
    Die staan er niet op.

  16. #3366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Die staan er niet op.
    Dan laat ik mijn verpakking dicht die ik gisteren gekocht heb, en ga ik morgen eens bellen met DFW & Mediamarkt Eindhoven, want dit moet niet kunnen.

    Hadden we eigenlijk moeten weten, want meerendeel van DFW is gewoon grote rotzooi kwa kwaliteit..

  17. #3367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Heb de Samsung UBD-K8500 besteld. Vind de panasonic wel heel grof geld. Kan de Samsung speler sowieso nog nergens in NL vinden om te bestellen..

    Bij media markt zowel hier in NL als Duitsland staat de SAMSUNG UBD-K8500 te koop. Wel voor een behoorlijke prijs van bijna €500,-

  18. #3368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vandaag ook Point Break in 3D ontvangen. Spijtig genoeg is zijn de subs niet in 3D. Onmogelijk te bekijken met subs
    Wat ga jij er aan doen als ik vragen mag? Ook contact opnemen met DFW ofzo? Want je wil als klant natuurlijk wel de film in 3D kunnen kijken, waarbij de letters ook in 3D zijn. Misschien dat ze een omwisselactie kunnen starten, of anders maar geld terug lijkt me. Ik zelf ga ze in ieder geval bellen zoals ik al zei.

  19. #3369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ga jij er aan doen als ik vragen mag? Ook contact opnemen met DFW ofzo? Want je wil als klant natuurlijk wel de film in 3D kunnen kijken, waarbij de letters ook in 3D zijn. Misschien dat ze een omwisselactie kunnen starten, of anders maar geld terug lijkt me. Ik zelf ga ze in ieder geval bellen zoals ik al zei.
    Niks eigenlijk. Zal niet veel uithalen, buiten het feit dat je je beklag eens hebt kunnen doen. Ik kijk 3D meestal zonder subs, maar voor mensen die dit met doen is het enorm vervelend. Spijtig want verder is de beeldkwaliteit en 3D versie dik in orde.

  20. #3370

    Standaard

    Ontvangen van amazon.it - geen ned subs, wel gewoon engels (geen sdh)

    image.jpeg- Steelbook 19.99 eur

    extra(s) zijn wel pover zeg. Een vlakke docu die bijna niet eens over het maken van de film gaat. Spijtig.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 09-05-2016 om 15:37

  21. #3371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Ja weet ik (toch bedankt). Misschien dat ik dan toch maar die director's cut koop (snap helemaal niets van dat black freightener gedoe).
    Ik weet dat de Ultimate Cut set van Amerika een van de weinige versies is die helemaal compleet is (geen nl subs..), dus met dat black freightener gedoe
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  22. #3372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Niks eigenlijk. Zal niet veel uithalen, buiten het feit dat je je beklag eens hebt kunnen doen. Ik kijk 3D meestal zonder subs, maar voor mensen die dit met doen is het enorm vervelend. Spijtig want verder is de beeldkwaliteit en 3D versie dik in orde.
    Ik heb zojuist DFW gebeld, en ze zouden het uitzoeken. En dan zouden ze me terug mailen. Ik ben benieuwd.

  23. #3373

    Standaard

    Zavvi:


    steelbook 10,- euro
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #3374

  25. #3375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vandaag ook Point Break in 3D ontvangen. Spijtig genoeg is zijn de subs niet in 3D. Onmogelijk te bekijken met subs
    Zoals gezegd zou ik contact opnemen met DFW over deze kwestie, en dit is hun reactie nadat ze het onderzocht hadden:

    Goedemorgen,
    Naar aanleiding van ons telefonisch contact gisteren heb ik gesproken met mijn collega die de Bluray van Point Break gecheckt heeft.
    Hij geeft aan dat er geen problemen zijn met de leesbaarheid van de ondertitels. We hebben deze versie namelijk extra goed gecheckt om problemen met ondertitels te voorkomen.
    Mijn advies is daarom om de Bluray wel gewoon te openen en de film te kijken. Mochten er nou wel fouten zitten in de film, laat het mij dan weten en dan is het mogelijk om met het product terug te gaan naar de winkel en te retouneren.
    Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geholpen en als er nog vragen zijn laat het me gerust weten.
    Met vriendelijke groet,

Pagina 135 van 452 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145185235 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •