Pagina 442 van 452 EersteEerste ... 342392432438439440441442443444445446 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.026 tot 11.050 van 11282 worden weergegeven.
  1. #11026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vraagje: Ik zit er aan te denken om onderstaande box te bestellen, welke nu te pre-orderen is bij Amazon UK:

    https://www.amazon.co.uk/The-Exorcis...A3P5ROKL5A1OLE

    Deze is gewoon te pre-orderen, dus ik doe hem in mijn mandje, selecteer betaalwijze en vervolgens krijg ik dit te zien:

    [FONT="]We're sorry. This item is no longer available from the seller you selected. When applicable, we'll move it to the Saved Items section of your [/FONT]Shopping Basket. From there, you can click the item to return to its product information page and try another seller.

    Wel erg raar toch, aangezien hij gewoon te bestellen is?

    Hoe krijg ik deze toch besteld?
    Ik heb exact hetzelfde. Is al een paar dagen zo. Ik vermoed dat het niet goed gaat komen en de exemplaren allemaal al verkocht zijn.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #11027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb exact hetzelfde. Is al een paar dagen zo. Ik vermoed dat het niet goed gaat komen en de exemplaren allemaal al verkocht zijn.
    Dat ze dat dan op de website zetten van ''Not Available'' of zoiets, hier word je pissig van!

  3. #11028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb exact hetzelfde. Is al een paar dagen zo. Ik vermoed dat het niet goed gaat komen en de exemplaren allemaal al verkocht zijn.
    Je kunt proberen contact op te nemen met de klantenservice. Misschien kunnen zij zien wat er aan de hand is.

  4. #11029

    Standaard

    Zojuist 3 kwartier aan de telefoon gehangen met een zeer engels sprekende dame, welke me doodleuk vertelde dat ik maar moest wachten tot 23 oktober tot de release, of het moest proberen op een ander adres. Toen ik zei dat lang wachten niet kan ivm de zeer gelimiteerde versie, zei ze dat ze verder niks kon doen

  5. #11030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zojuist 3 kwartier aan de telefoon gehangen met een zeer engels sprekende dame, welke me doodleuk vertelde dat ik maar moest wachten tot 23 oktober tot de release, of het moest proberen op een ander adres. Toen ik zei dat lang wachten niet kan ivm de zeer gelimiteerde versie, zei ze dat ze verder niks kon doen
    Dit is al een week zo. Niet leuk, maar toch ook niets om je erg druk over te maken? Eerst stond hij een heel tijd als helemaal niet te bestellen (was meteen uitverkocht) en eigenlijk is dat nog zo.

  6. #11031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dit is al een week zo. Niet leuk, maar toch ook niets om je erg druk over te maken? Eerst stond hij een heel tijd als helemaal niet te bestellen (was meteen uitverkocht) en eigenlijk is dat nog zo.
    Als hij niet leverbaar is, moeten ze dat op de website zetten & niet vermelden dat hij te pre-orderen is. Want bij het willen afsluiten, krijg je dan te zien dat ie niet leverbaar is. Doe dat dan gelijk vermelden op de pagina & niet pas op het einde. Gewoon duidelijk zijn!

  7. #11032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als hij niet leverbaar is, moeten ze dat op de website zetten & niet vermelden dat hij te pre-orderen is. Want bij het willen afsluiten, krijg je dan te zien dat ie niet leverbaar is. Doe dat dan gelijk vermelden op de pagina & niet pas op het einde. Gewoon duidelijk zijn!
    Dat snap ik en dat is wel zo, maar als je eenmaal weet dat het niet werkt, dan weet je zelf toch al genoeg? Je moet het zelf weten hoor, het is jouw tijd, maar om dan nog 3 kwartier aan de telefoon te hangen over 1 foutief product van de miljoenen producten die amazon verkoopt: ik zou het zonde van mijn tijd vinden. Je hebt dan ook nog iemand aan de lijn die hoogstens iets kan doorgeven en niets zelf kan aanpassen....

  8. #11033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zojuist 3 kwartier aan de telefoon gehangen met een zeer engels sprekende dame, welke me doodleuk vertelde dat ik maar moest wachten tot 23 oktober tot de release, of het moest proberen op een ander adres. Toen ik zei dat lang wachten niet kan ivm de zeer gelimiteerde versie, zei ze dat ze verder niks kon doen
    Serieus, heb je dit echt gedaan? Sorry Raymond, maar dit is echt verspilde tijd geweest. Amazon interesseert het ze echt geen REET of een titeltje van de miljarden producten die ze hebben even niet op voorraad is. Je had je tijd beter kunnen besteden om een webshop (of Ebay) te zoeken waar die wel te verkrijgen is.

  9. #11034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Serieus, heb je dit echt gedaan? Sorry Raymond, maar dit is echt verspilde tijd geweest. Amazon interesseert het ze echt geen REET of een titeltje van de miljarden producten die ze hebben even niet op voorraad is. Je had je tijd beter kunnen besteden om een webshop (of Ebay) te zoeken waar die wel te verkrijgen is.
    Op EBAY is hij te verkrijgen ja, maar dan niet voor leuke bedragen ... : https://www.ebay.nl/sch/i.html?_from...n&_sacat=11232, dus aan EBAY heb je niks.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 20-09-2023 om 08:38

  10. #11035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Op EBAY is hij te verkrijgen ja, maar dan niet voor leuke bedragen ... : https://www.ebay.nl/sch/i.html?_from...n&_sacat=11232, dus aan EBAY heb je niks.

    Rogier: Als ze iets aanbieden om te pre-orderen, wat overduidelijk nog gewoon kan via de desbetreffende pagina, dan vind ik het raar dat als je bij ''Checkout'' bent, je dan een melding krijgt dat hij no longer available is. Zet dat dan gelijk op de pagina neer, hoef je niet voor jan l.l alles te doorlopen.
    Tja, de bekende scalpers. Je hebt er inderdaad niet zoveel aan, maar aan de andere kant is er wel aanbod. En in dit geval drijft de vraag de prijs nu eenmaal op. Ik heb zelf de versie nog op Amazon.com kunnen bestellen.
    Tja, op zichzelf heb je gelijk maar dit is gewoon een systeem glitch. Je moet je voorstellen dat echt alles bij Amazon is geautomatiseerd en daarin zit gewoon een foutmarge. En hieraan gaan ze echt niks doen, zeker niet bij preorders. Dan is het antwoord gewoon: "afwachten" en eerlijk gezegd geef ik ze daar gelijk in. Ze gaan nu echt niet in een systeem lopen wroeten om voor één iemand van hun miljarden klanten een klein ongemak te verhelpen, waar ze vervolgens misschien veel schade aan hun systeem aan toebrengen. Je weet namelijk niet wat voor links met voorradden of leveranciers er achter zitten, dus ze gaan hier nu echt niks aan doen. Das dan even jammer voor de klanten die twee extra clicks hebben moeten maken in de app, maar dat is dan maar zo.

  11. #11036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, de bekende scalpers. Je hebt er inderdaad niet zoveel aan, maar aan de andere kant is er wel aanbod. En in dit geval drijft de vraag de prijs nu eenmaal op. Ik heb zelf de versie nog op Amazon.com kunnen bestellen.
    Tja, op zichzelf heb je gelijk maar dit is gewoon een systeem glitch. Je moet je voorstellen dat echt alles bij Amazon is geautomatiseerd en daarin zit gewoon een foutmarge. En hieraan gaan ze echt niks doen, zeker niet bij preorders. Dan is het antwoord gewoon: "afwachten" en eerlijk gezegd geef ik ze daar gelijk in. Ze gaan nu echt niet in een systeem lopen wroeten om voor één iemand van hun miljarden klanten een klein ongemak te verhelpen, waar ze vervolgens misschien veel schade aan hun systeem aan toebrengen. Je weet namelijk niet wat voor links met voorradden of leveranciers er achter zitten, dus ze gaan hier nu echt niks aan doen. Das dan even jammer voor de klanten die twee extra clicks hebben moeten maken in de app, maar dat is dan maar zo.
    Dan maar de gewone steelbook, die was wel te bestellen (Amazon.it).

  12. #11037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dan maar de gewone steelbook, die was wel te bestellen (Amazon.it).
    Die is toch ook prima, heb je ook alle discs en geen prullaria en het is veel goedkoper!

  13. #11038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die is toch ook prima, heb je ook alle discs en geen prullaria en het is veel goedkoper!
    Alleen een afzichtelijk lelijke steelbook. Ik zou alleen al meer betalen voor een andere

  14. #11039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Alleen een afzichtelijk lelijke steelbook. Ik zou alleen al meer betalen voor een andere
    Dat is allemaal smaak natuurlijk . Ik ben niet van de steelbooks, maar deze vind ik wel mooi, hoewel ik liever ook de originele filmposter had gehad zoals in die sets.

  15. #11040

    Standaard

    Is ook niet te leveren op een UK adres, krijg je precies dezelfde melding.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #11041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is allemaal smaak natuurlijk . Ik ben niet van de steelbooks, maar deze vind ik wel mooi, hoewel ik liever ook de originele filmposter had gehad zoals in die sets.
    Waarom dan niet voor de Franse steelbook gegaan?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #11042

    Standaard

    Marvel 4k:
    Avengers, Age of Ultron, Civil War en Guardians of the Galaxy voor 30 euro.
    Actie: 4 voor de prijs van 2 bij amazon.fr
    Ook disney titels.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #11043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Serieus, heb je dit echt gedaan? Sorry Raymond, maar dit is echt verspilde tijd geweest. Amazon interesseert het ze echt geen REET of een titeltje van de miljarden producten die ze hebben even niet op voorraad is. Je had je tijd beter kunnen besteden om een webshop (of Ebay) te zoeken waar die wel te verkrijgen is.
    Wanneer een hobby een obsessie wordt, is het tijd om na te gaan denken waar je nou helemaal mee bezig bent.

  19. #11044

    Standaard

    Gekocht/Besteld (Nog niet binnen, Pre-order's) bij Amazon.com:




    ''Night of the Demons (4K Ultra HD + Blu-ray, 1 Movie: 2 Cuts, Collector's Edition)'' € 30,97
    ''Night of the Demons 2 (Blu-ray, 1 Movie: 2 Cuts, Collector's Edition)'' € 26,27
    ''Night of the Demons 3 (Blu-ray, 1 Movie: 3 Cuts, Collector's Edition)'' € 26,27
    ''Superman & Lois: The Complete Second Season'' € 20,36
    ''The Exorcist III (4K Ultra HD: Theatrical Version + Blu-ray: Director's Cut, 1 Movie: 2 Cuts, Collector's Edition)'' € 22,52

  20. #11045

    Standaard



    The Banshees of Inisherin, Under the Silver Lake - Amazon UK - €25,-

  21. #11046

    Standaard

    Criterion's Guillermo del Toro's Pinocchio via Amazon UK voor iets meer dan 38 euro.

  22. #11047

    Standaard

    Mijn Amazon gift card maar eens gebruikt:



    Salem's Lot, Suicide Kings - Amazon DE - €25,-

  23. #11048

    Standaard

    Bij amazon uk zijn de Doctor Who sets wat voordeliger, seizoen 8 t/m 12 opgepikt (seizoen 11 en 12 nog niet gezien).






  24. #11049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij amazon uk zijn de Doctor Who sets wat voordeliger, seizoen 8 t/m 12 opgepikt (seizoen 11 en 12 nog niet gezien).
    Ik zie af en toe wat scenes langs komen van Matt Smith (b.v. met Van Gogh) en dan denk ik 'die wil ik toch wel eens zien'. Maar moet je echt bij 1 beginnen of kan je ook selectiever aan de gang gaan qua seizoenen?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #11050

    Standaard Coraline (4K) / Kubo and the Two Strings (4K)

    Onderweg van Amazon US:

    Coraline (4K).jpg

    Coraline (2009)

    Limited Edition steelbook-uitgave
    2 discs: 4K Ultra HD + Blu-ray
    Dolby Vision / HDR10
    Audio (o.a.): Engels Dolby Atmos / Dolby TrueHD 7.1
    Ondertitels (o.a.): Engels SDH
    Extra's (o.a.): Boekje

    Prijs: $ 24,49


    Kubo and the Two Strings.jpg

    Kubo and the Two Strings (2016)

    Limited Edition steelbook-uitgave
    2 discs: 4K Ultra HD + Blu-ray
    Dolby Vision / HDR10
    Audio (o.a.): Engels Dolby Atmos / Dolby TrueHD 7.1
    Ondertitels (o.a.): Engels SDH
    Extra's (o.a.): Boekje

    Prijs: $ 20.66
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 442 van 452 EersteEerste ... 342392432438439440441442443444445446 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •