Pagina 193 van 451 EersteEerste ... 93143183189190191192193194195196197203243293 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.801 tot 4.825 van 11262 worden weergegeven.
  1. #4801

    Standaard

    Besteld bij Amazon.co.uk :


    John Wick : Chapter 2 UltraHD £ 22.00
    The Lego Batman Movie UltraHD £ 23.00


    via Ebay :

    Enders Game / Gods Of Egypt / The Last Witch Hunter UltraHD Wallmart exclusive pack € 42,00
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #4802

    Standaard

    Besteld bij amazon.com
    The Expanse - season 2 - $36,30 excl verzendkosten en importkosten


    I Love My Sci-Fi

  3. #4803

    Standaard

    Vandaag binnen van amazon (die levertijden worden daar langer en langer!)

    14.99 EUR

    14.99 GBP (onbegrijpelijk dat Paradiso deze film niet uitbrengt op blu-ray. Deze was zelf genomineerd voor beste cinematografie.)
    29.99 GBP
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 13-05-2017 om 13:59
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #4804

    Standaard

    Ik ging bij MM Antwerpen op zoek naar Passengers (steelbook). Enkel de UHD en 3D versie lag er. Bij navraag naar de steelbook kreeg ik als antwoord, ligt nog in de stock, kom straks maar terug. Nee bedankt jongens.
    Aanstaande woensdag gaat MM Deurne open (in Makro) ik hoop dat ze daar iets klantvriendelijker zijn dan in Antwerpen.

    Dus gekocht in ...

    Fnac Antwerpen:

    - Passengers (steelbook + bonus DVD) 20,99 Euro (normale prijs 24,99) (met 4 Euro korting door inlevering oude boeken)

  5. #4805

    Standaard

    Raar, bij Media Markt Germanië lag 'ie gewoon al in de winkel.

  6. #4806
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    6 stuks 88 Films besteld bij Amazon UK


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #4807

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.co.uk:



    A Monster Calls € 21,98

    Extra's: Feature Commentary by Writer Patrick Ness, 7 Deleted Scenes (6:31), The Making of A Monster Calls (20:40), Making of the Tales (8:13). Het audiocommentaar van de regisseur (in het Spaans) die op andere uitgaves beschikbaar is staat niet op deze uitgave.

  8. #4808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ontvangen van Amazon.co.uk:



    A Monster Calls € 21,98

    Extra's: Feature Commentary by Writer Patrick Ness, 7 Deleted Scenes (6:31), The Making of A Monster Calls (20:40), Making of the Tales (8:13). Het audiocommentaar van de regisseur (in het Spaans) die op andere uitgaves beschikbaar is staat niet op deze uitgave.
    Met slipcover Frank?

  9. #4809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Met slipcover Frank?
    Ja, met slipcover.


  10. #4810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, met slipcover.

    Dank je wel Frank voor het beantwoorden van mijn vraag
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 14-05-2017 om 00:41

  11. #4811

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven:



    ''Soof 2'' € 12,99

  12. #4812

  13. #4813

    Standaard



    € 14,99 bij de Media Markt Heerhugowaard



    Brimstone voor €15,99 bij de Bol en helaas by far mijn meest dure steelbook ooit met €34,99. Maar ik wilde hem toch graag matchen naast die van The Force Awakens. Wel schofterig duur overigens. Ik vond €27,99 toen der tijd voor de steelbook van True Grit al veel. :P
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  14. #4814

    Standaard

    De Rogue One steelbook lag in Duitsland bij de Media Markt Nordhorn voor €23,-. Gek hoe die prijzen zo kunnen verschillen.

    Ik zou trouwens nooit zoveel betalen voor een steelbook/blu-ray. Ik wacht altijd tot ze lekker goedkoop zijn.

  15. #4815

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon UK.

    Marvel's Daredevil season 2
    Rogue One: A Star Wars Story
    Pete's Dragon Live Action and Animation Box Set
    Fantastic Beasts and Where to Find Them
    Kubo and the Two Strings
    The BFG
    A Monster Calls
    Metropolis
    The Imitation Game

    Knipsel.jpg

  16. #4816

    Standaard

    discshop.se

    €30 - Allemaal NL subs buiten 1ste film



    €20 - Allemaal NL subs buiten Amazing spider-Man 1


  17. #4817

    Standaard

    Besteld via Ebay :

    Logan UltraHD US-Version (Incl. Noir Versie) € 37,00 incl. verzenden.

    logan.jpg
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #4818

    Standaard

    Heeft Daredevil season 2 een slipcover?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen van Amazon UK.

    Marvel's Daredevil season 2
    Rogue One: A Star Wars Story
    Pete's Dragon Live Action and Animation Box Set
    Fantastic Beasts and Where to Find Them
    Kubo and the Two Strings
    The BFG
    A Monster Calls
    Metropolis
    The Imitation Game

    Knipsel.jpg

  19. #4819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Heeft Daredevil season 2 een slipcover?
    Zal ik straks even voor je kijken. Ik heb op andere fora gelezen dat de één deze wel en de ander 'em zonder slipcover ontvangen heeft.

  20. #4820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik zou trouwens nooit zoveel betalen voor een steelbook/blu-ray. Ik wacht altijd tot ze lekker goedkoop zijn.
    Dat zou je inderdaad kunnen doen, maar wel met de kans dat ze uitverkocht zijn/raken.

  21. #4821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Hoe is de verpakking van deze set?

  22. #4822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hoe is de verpakking van deze set?
    Netjes. De zes Blu-rays zitten ieder in een eigen CD-houder met bijpassend artwork, de zilveren "sphere of death" (verwacht daar niet teveel van, het is een vrij goedkoop aanvoelende plastic bol) zit in beschermend schuimrubber, het 150 pagina tellend fraaie boekje zit daar veilig achter genesteld en het geheel zit in een elegant vorm gegeven kartonnen doos. Enige negatieve eraan is een papieren wikkel die over de bodem en gedeeltelijk voorkant en achterkant van de doos loopt en vastgeplakt is met tape. Die laat ik zitten omdat ik niet zeker weet hoe stevig die tape is. Beetje zonde en onnodig, dat soort dingen.

    Afmeting van de doos wanneer gesloten is d14 x b14,5 x h17.

  23. #4823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Netjes. De zes Blu-rays zitten ieder in een eigen CD-houder met bijpassend artwork, de zilveren "sphere of death" (verwacht daar niet teveel van, het is een vrij goedkoop aanvoelende plastic bol) zit in beschermend schuimrubber, het 150 pagina tellend fraaie boekje zit daar veilig achter genesteld en het geheel zit in een elegant vorm gegeven kartonnen doos. Enige negatieve eraan is een papieren wikkel die over de bodem en gedeeltelijk voorkant en achterkant van de doos loopt en vastgeplakt is met tape. Die laat ik zitten omdat ik niet zeker weet hoe stevig die tape is. Beetje zonde en onnodig, dat soort dingen.

    Afmeting van de doos wanneer gesloten is d14 x b14,5 x h17.
    Bedankt voor je reactie .
    Ik zit er ook aan te denken om de box aan te schaffen, alhoewel ik deze DVD set al heb:


  24. #4824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie .
    Ik zit er ook aan te denken om de box aan te schaffen, alhoewel ik deze DVD set al heb:
    Een beetje verzamelaar dubbeldipt

    Ik zie dat de sphere in die oude set op een houder kan staan. Dat is wel een beetje een gemis bij deze nieuwe set; er zit geen houder bij.

    Wel logisch dat die houder er destijds bij zat natuurlijk, aangezien de discs in de bol zaten.

  25. #4825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Heeft Daredevil season 2 een slipcover?
    Daredevil heeft bij mij een slipcover. A Monster Calls en Rogue One dan weer niet.

Pagina 193 van 451 EersteEerste ... 93143183189190191192193194195196197203243293 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •