Pagina 47 van 452 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 11279 worden weergegeven.
  1. #1151

    Standaard

    Hmmm ok daar heb je een punt. Niet aan gedacht daar te kijken...

    -edit- even gekeken: omgerekend via xe.com kom ik voor het totaal bedrag van de order bij arrow aan net geen € 78, bij zavvi.nl aan iets meer dan €105,-. Dat is nogal een verschil.
    Laatst aangepast door TheGodfather : 27-03-2015 om 20:53
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #1152

    Standaard

    Die Shivers is helaas wel de gecensureerde versie.

  3. #1153

    Standaard

    Dat is dan weer minder. Is er ook een ongecensureerde versie uitgebracht dan?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #1154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Hmmm ok daar heb je een punt. Niet aan gedacht daar te kijken...

    -edit- even gekeken: omgerekend via xe.com kom ik voor het totaal bedrag van de order bij arrow aan net geen € 78, bij zavvi.nl aan iets meer dan €105,-. Dat is nogal een verschil.
    Ze zijn nu inderdaad erg duur bij Zavvi. Maar ze zitten ook vaak bij de 2 voor 12 pond actie. Niet allemaal, de nieuwste titels niet. Echter rond 10,- is vaak wel gelukt maar dan moet je denk ik geduld hebben.

    Maar de euro blijft onvoordelig en dat speelt helaas ook wel mee dat je nu wat meer betaald.

  5. #1155

    Standaard

    Oh.....The Fury zit nu bv in de 5 voor 25 pond actie bij amazon.co.uk en los is hij daar 5,- pond excl verzenden. Dressed to Kill is daar 6 pond. Soms wel via third sellers maar dat zal mij niet uitmaken.

  6. #1156

    Standaard


    Samen met de Queen - Live At The Rainbow '74 2-Cd voor 79,96 bij V&D online

  7. #1157

    Standaard

    Vandaag gekocht in MM Wilrijk:

    - John Wick (metalcase) 16,99 Euro
    - Asterix: De Romeinse lusthof 14,99 Euro

    Penguins of Madagascar lag er ook al (18,99 Euro), Interstellar helaas nog niet.

    Besteld bij Bol:

    - 47 Ronin 3D (4,99 Euro inclusief verzendkosten)

  8. #1158

    Standaard

    Die 47 Ronin 3D bevat toch ook een gewone blu-ray met de 2D versie zeker?

  9. #1159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat is dan weer minder. Is er ook een ongecensureerde versie uitgebracht dan?
    Ja, maar niet op blu-ray.

    http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=819977

  10. #1160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Die 47 Ronin 3D bevat toch ook een gewone blu-ray met de 2D versie zeker?
    Op de hoes staat duidelijk bluray 3D + bluray dus ik veronderstel van wel.

  11. #1161

    Standaard

    Ok bedankt, ook besteld!

  12. #1162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Besteld bij Bol:

    - 47 Ronin 3D (4,99 Euro inclusief verzendkosten)
    Ik ook, was echter 3,99 kwijt. 2,- voor de film en 1,99 verzendkosten.

  13. #1163

    Standaard

    Ik wil geld toe als ik die film nog een keer moet kijken.

  14. #1164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ook, was echter 3,99 kwijt. 2,- voor de film en 1,99 verzendkosten.
    Heb hem ook maar besteld. Stond niet direct op m'n wishlist, maar voor € 4,- kan ik me er geen buil aan vallen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #1165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Heb hem ook maar besteld. Stond niet direct op m'n wishlist, maar voor € 4,- kan ik me er geen buil aan vallen...
    Dank voor de tip.

    47 Ronin
    Interstellar

    17,49 met kortingsbon.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  16. #1166

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven :



    ''The League of Extraordinary Gentlemen'' € 5,00
    ''The Longest Day (2 Discs)'' € 5,00
    ''John Wick'' € 12,99

  17. #1167

    Standaard

    Media Markt Zwijnaarde:

    Penguins of Madagascar: 3D - 22.90 EUR

    Bol.com

    Jessabelle

  18. #1168

    Standaard

    Media Markt Zwolle: The Complete Metropolis (€ 2,99) / G.I. Joe - The Rise of Cobra (€ 6,99)

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  19. #1169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Media Markt Zwolle: The Complete Metropolis (€ 2,99) / G.I. Joe - The Rise of Cobra (€ 6,99)
    Schandalige prijs voor zo'n klassieker als "Metropolis"! Voor zo'n B-film als "GI Joe" kan ik nog begrijpen dat die in de grabbelbak terechtkomt, maar "Metropolis"? Enfin, veel kijkplezier gewenst met deze kwalitatief en inhoudelijk totaal verschillende films.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #1170

    Standaard

    gisteren shopping kuurne9200000035235300.jpg22.90 euro

    vandaag mediamarkt oostende 9200000036487291.jpg 22.90 euro

    9200000037810509.jpg 13 euro

  21. #1171

  22. #1172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JeroenS Bekijk bericht
    Was Metropolis de laatste?
    Volgens mij wel, maar mocht je in de buurt wonen dan kan het misschien lonen om te graaien in de enorme bak van € 2,99.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Schandalige prijs voor zo'n klassieker als "Metropolis"! Voor zo'n B-film als "GI Joe" kan ik nog begrijpen dat die in de grabbelbak terechtkomt, maar "Metropolis"? Enfin, veel kijkplezier gewenst met deze kwalitatief en inhoudelijk totaal verschillende films.
    Tja, van mij mochten de prijzen ook worden omgedraaid. Maar uiteindelijk had ik toch hetzelfde totaalbedrag moeten betalen.
    Laatst aangepast door HBx2000 : 29-03-2015 om 23:55
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  23. #1173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Schandalige prijs voor zo'n klassieker als "Metropolis"!
    Maar begrijpelijk. Veel auteursrechten zullen er niet meer op betaald moeten worden. Ik denk niet dat Fritz Lang gaat komen zeuren...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #1174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Maar begrijpelijk. Veel auteursrechten zullen er niet meer op betaald moeten worden. Ik denk niet dat Fritz Lang gaat komen zeuren...
    Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Of was het een grapje? Dat zou betekenen dat alle klassiekers zoals uitgegeven door Criterion, bfi of MoC voor een habbekrats verkocht kunnen worden omdat veel regisseurs niet meer in leven zijn?

    Alle Blu-Rays van Hitchcock, Kubrick, Murnau, Lang, Ford....allemaal in de grabbelbakken....want er hoeft toch geen auteursrechten betaald te worden.

    Als je dat door zou trekken....alle cd's van Jimmy Hendrix, the Doors, Nirvana, Miles Davis, Joe Cocker etc etc.....allemaal goedkoop weg doen!

  25. #1175

    Standaard

    Helemaal geen grapje. In de jaren 20 stond er naast de filmset geen batterij advocaten om de rechten op de productie te vrijwaren. Het is niet voor alle films zo maar veel van de films uit die tijd vallen onder de regel dat het copyright 75 jaar na de creatie is komen te vervallen. Voor enkele franchises/films/titels werd een batterij truken van de foor gebruikt om dit alsnog te kunnen vrijwaren, o.a. voor Mickey Mouse, maar voor andere films of personages is dat minder geregeld - de erven van Segar zijn nog altijd pissed dat ze buiten de US de rechten op Popeye kwijt zijn, én Segar was onder een dubieus wurgcontract van King Features zijn rechten al een keer kwijtgespeeld - en Metropolis is zo een film die tussen de plooien gevallen en de facto public domain geworden. Je moet bedenken dat in de jaren 20 ook niemand had gedacht dat sommige films een dergelijke levensspan zouden hebben, langer dan laten we zeggen de plaatjes uit de toverlantaarn. Men is wel geslaagd om in veel van dergelijke gevallen het copyright op de film los te koppelen van de fysieke transfer; met andere woorden je mag de film vrijelijk kopiëren mocht je over een oude bron beschikken maar de scan is dan weer wél beschermd door copyrightwetgeving.

    Meer bepaald in het geval van Metropolis is het copyright vervallen in 1953 maar weer opgepikt in 1996 en dan nog alleen voor de Verenigde Staten. Dat wil zeggen dat elke print van buiten de US én binnen de US tussen 1953 en 1996 in principe vrij distribueerbaar is, en tja, dan ben je er vet mee als je een dure licentie hebt betaald voor de distributie. (het copyright op Metropolis vervalt overigens opnieuw in 2023)

    EDIT: Ik weet niet wat de status is van de editie uit de MM die hierboven genoemd werd. Ik durf er echter voor wedden dat het géén US-versie is.

    In de grabbelbakken ligt er al redelijk wat Hitchcock, zij het niet de allernieuwst opgepoetste versies. Alle muziekartiesten die je noemt zijn nog geen 75 jaar dood.
    Laatst aangepast door Werner : 30-03-2015 om 12:45
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 47 van 452 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •