Pagina 65 van 451 EersteEerste ... 155561626364656667686975115165 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 11268 worden weergegeven.
  1. #1601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Media Markt Oostakker :

    Bijlage 623611.90 eur
    Staat hier nog wat leuks op aan extra features, of is 't weer een kale bedoening?

  2. #1602

    Standaard

    In Duitsland lijkt EINDELIJK Rush Hour 2 uit te komen, alsmede een Rush Hour 1-3 box. Weet iemand (zoals Wedlock) iets van een release van de Rush Hour films in Nederland?

    Bij mijn weten lagen de rechten hiervoor eerst bij Paradiso, die nagenoeg niets uitbrengt op Blu-ray, maar heeft de UK versie van Warner NL ondertitels, dus misschien liggen de rechten voor Nederland nu gewoon bij Warner.

    Bron:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...4-quartal-2015
    The future is Blu

  3. #1603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    In Duitsland lijkt EINDELIJK Rush Hour 2 uit te komen, alsmede een Rush Hour 1-3 box. Weet iemand (zoals Wedlock) iets van een release van de Rush Hour films in Nederland?

    Bij mijn weten lagen de rechten hiervoor eerst bij Paradiso, die nagenoeg niets uitbrengt op Blu-ray, maar heeft de UK versie van Warner NL ondertitels, dus misschien liggen de rechten voor Nederland nu gewoon bij Warner.

    Bron:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...4-quartal-2015
    Rush Hour en Rush Hour 3 hebben in de UK geen Nederlandse ondertitels. De cover van Rush Hour zegt van wel, maar dat is niet zo.

  4. #1604

    Standaard

    Ik denk dat bijna alle rechten inmiddels bij Warner liggen maar in Nederland zijn voorlopig nog geen plannen voor Rush Hour blu-ray's.......
    Als dat veranderd zal ik dat zeker op mijn lijst vermelden
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #1605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Staat hier nog wat leuks op aan extra features, of is 't weer een kale bedoening?
    Zo kaal als maar kan. Wel zeer goeie beeldkwaliteit, dat moet wel gezegd worden.

  6. #1606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Staat hier nog wat leuks op aan extra features, of is 't weer een kale bedoening?
    inderdaad geen extra's wel een menu. Wel zeer goeie beeldkwaliteit, dat moet wel gezegd worden.

  7. #1607

    Standaard

    Film Arena (CZ):

    Robocop (uncensored/ director's cut - steelbook - NL subs!): EUR 22,73

    image.jpg

    Drive (Digibook - geen NL subs): EUR 17,04
    image.jpg

    + EUR 13,00 verzendkosten


    Mediamarkt Cruquius:

    The Butler (metalcase): 7,99

    image.jpg

    American Sniper (steelbook): 19,00

    image.jpg
    Laatst aangepast door DJM : 07-07-2015 om 15:15

  8. #1608

  9. #1609

    Standaard

    Media Markt Oostende

    15.90 EUR (je kan de hoes omdraaien met een andere poster zonder leeftijdslogo's en digital copy hoekje bovenaan, wel geen baakcover tekst of titel op de spine.)

    34.90 EUR

  10. #1610

    Standaard

    Ontvangen vanaf Marktplaats:

    - Seventh Son € 13,50
    - Dracula Untold € 12,-

    Deze prijzen waren incl. verzendkosten ​! Beide originele NL uitgaven, nieuw in seal.

  11. #1611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik blijf me erover verbazen dat TV-series bij Amazon US steeds maar zo duur blijven, in tegenstelling tot gewone speelfilms die al snel in prijs dalen. Zo kost "Once Upon a Time" - Seizoen 3 nog steeds maar liefst $ 45!

    Overigens: € 55,00 inclusief is op basis van Standard Shipping; je loopt dus gerede kans dat daar nog douanekosten bovenop komen.
    Als je een tip hebt waar ik hem elders kan kopen, mag je die altijd geven

  12. #1612

    Standaard

    Spring Breakers
    Lucy
    The Bill Morrison collection (BFI-box)
    Aguirre wrath of God (BFI steelbook Blu-Ray)
    Pale Flower (Criterion)
    Stagecoach (Criterion)
    The Music Room (Criterion)
    In The Fog
    Blue is the Warmest Colour
    Le Quattro Volte
    Godzilla (3D plus 2D)
    Captain Philips
    Laura
    Breaking Bad (Complete series boxset)
    Pinocchio

  13. #1613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eli05 Bekijk bericht
    Als je een tip hebt waar ik hem elders kan kopen, mag je die altijd geven
    Ik hou het in de gaten, maar de seizoenen 3 en 4 van "Once Upon A Time" zijn nergens beneden de 45 euro te koop. Wellicht gewoon een kwestie van geduld hebben, want seizoen 1 en 2 zijn in de UK inmiddels wel redelijk betaalbaar.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #1614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik hou het in de gaten, maar de seizoenen 3 en 4 van "Once Upon A Time" zijn nergens beneden de 45 euro te koop. Wellicht gewoon een kwestie van geduld hebben, want seizoen 1 en 2 zijn in de UK inmiddels wel redelijk betaalbaar.
    Bedankt! Het probleem is dat ik nogal OCD ben over de lenticular slipcover die bij de eerste print bij de US versie zit. De slipcover naderhand importeren kost bijna evenveel als een gloednieuwe pre-order

  15. #1615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Spring Breakers
    Lucy
    The Bill Morrison collection (BFI-box)
    Aguirre wrath of God (BFI steelbook Blu-Ray)
    Pale Flower (Criterion)
    Stagecoach (Criterion)
    The Music Room (Criterion)
    In The Fog
    Blue is the Warmest Colour
    Le Quattro Volte
    Godzilla (3D plus 2D)
    Captain Philips
    Laura
    Breaking Bad (Complete series boxset)
    Pinocchio
    Waar als ik mag vragen en dan vooral de Criterion's?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #1616

    Standaard

    De Criterions hier op het forum. De rest bij Zavvi, plus Laura, Godzilla, Breaking Bad en Captain Philips voor 66euro via Amazon.fr.

  17. #1617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    De Criterions hier op het forum. De rest bij Zavvi, plus Laura, Godzilla, Breaking Bad en Captain Philips voor 66euro via Amazon.fr.
    Thanks, ook geen B&N meer voor jou dus
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #1618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Thanks, ook geen B&N meer voor jou dus
    Helaas niet. Ik vind de prijzen nu wel erg hoog, plus de pakkans douane wat het uiteindelijk nog duurder kan maken.
    Hopelijk passen ze die verzendkosten nog aan want ze verliezen veel klanten op deze manier.

    Nu nog een andere manier vinden om aan Criterions te komen tegen een redelijke prijs.....

  19. #1619

    Standaard

    Besteld bij Amazon.com (golden box deal):

    ESPN Films 30 for 30: Five-Year Anniversary Collection BD

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #1620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Helaas niet. Ik vind de prijzen nu wel erg hoog, plus de pakkans douane wat het uiteindelijk nog duurder kan maken.
    Hopelijk passen ze die verzendkosten nog aan want ze verliezen veel klanten op deze manier.

    Nu nog een andere manier vinden om aan Criterions te komen tegen een redelijke prijs.....
    Bill Morrison voor een leuk prijsje gevonden?

  21. #1621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Helaas niet. Ik vind de prijzen nu wel erg hoog, plus de pakkans douane wat het uiteindelijk nog duurder kan maken.
    Hopelijk passen ze die verzendkosten nog aan want ze verliezen veel klanten op deze manier.

    Nu nog een andere manier vinden om aan Criterions te komen tegen een redelijke prijs.....
    vervelende is ook dat die euro erg laag staat, bijna 1 op 1.... Zal ook niet beter worden bij een evt Grexit.....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #1622

    Standaard

    Amazon DE, €9,99 excl verzending

    What Dreams May Come (Hinter Dem Horizont) - met Wendecover - Nederlands ondertiteld


  23. #1623

    Standaard

    Gisteren gekocht bij Boekenvoordeel Meir Antwerpen:

    - Wild card (€ 9,99)

    Vandaag bij MM Wilrijk:

    - American sniper (steelbook) (€ 17,99)
    - Transporter: The series (€ 4,99)
    - Little Fockers (€ 4,99)

    Daarnet in de bus via Bol:

    - Meet the Fockers (€ 10,99 maar nog met € 2,50 korting)

  24. #1624

    Standaard

    MM Mechelen:

    14,99 €

    Bol.com:

    12,99 €
    8,99 €

    Movie Fanatic Putte:

    30 €
    20 €
    12 €
    10 €
    10 €
    8 €
    4 €
    4 €
    4 €
    4 €
    4 €
    4 €
    4 €
    4 €
    4 €
    4 €

  25. #1625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Bill Morrison voor een leuk prijsje gevonden?
    Helaas niet echt goedkoop, 38 euro bij Zavvi. Maar het is een fantastische set. Voor mij de ontdekking van het jaar.

Pagina 65 van 451 EersteEerste ... 155561626364656667686975115165 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •