Pagina 440 van 452 EersteEerste ... 340390430436437438439440441442443444450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.976 tot 11.000 van 11282 worden weergegeven.
  1. #10976

    Standaard

    Vandaag binnen gekomen via Amazon UK :

    IMG_0918.jpg


    John Wick : Chapter 4 4k UK (Amazon Exclusive Slipcover) € 27,50
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #10977

    Standaard

    Ik ben aan het kijken welke series ik toch maar op blu-ray ga aanschaffen, omdat sommige steeds schaarser en duurder worden.....begonnen met deze waarvan ik wel het eerste seizoen had maar het 2e en 3e niet. Complete box was goedkoper dan 2e en 3e seizoen los...


  3. #10978

    Standaard Corsage (2022)

    Besteld bij bol.com:

    Corsage.jpg

    Corsage (2022)

    De keizerin Elizabeth van Oostenrijk wordt voor haar schoonheid aanbeden en is befaamd om haar kledingstijl. In het jaar 1877 viert ze haar 40ste verjaardag, een mijlpaal die ook een keerzijde heeft. Terwijl haar rol steeds minder impact heeft, poogt Elizabeth haar imago hoog te houden. Ze hunkert naar meer wijsheid en reist naar het buitenland waar ze op visite gaat bij politieke bondgenoten en voormalige geliefden. Ze beraamt een plan om haar nalatenschap veilig te stellen.

    Prijs: € 8,99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #10979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Prey 4k voor 60 euro via amazon US
    Ik weet niet of amazon.com ook een pre-order garantie heeft, maar deze is flink gedaald (van $40 naar $31), dus anders misschien de moeite om opnieuw te bestellen.

  5. #10980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik weet niet of amazon.com ook een pre-order garantie heeft, maar deze is flink gedaald (van $40 naar $31), dus anders misschien de moeite om opnieuw te bestellen.
    Ja, Amazon.com heeft uiteraard een pre-order price guarantee. NL is de enige die ik ken waar dat niet zo is.

  6. #10981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik weet niet of amazon.com ook een pre-order garantie heeft, maar deze is flink gedaald (van $40 naar $31), dus anders misschien de moeite om opnieuw te bestellen.
    Ik heb de prijsverlaging gezien. Wordt automatisch verrekend bij amazon, je hoeft de bestelling niet opnieuw te maken. Toch bedankt!

  7. #10982

    Standaard Nebraska (2013) / The Dressmaker (2015) / August: Osage Country (2013) / LBJ (2016) / Hinterland - Seizoen 1 (2014)

    De volgende 'pareltjes' meegenomen bij de locale kringloopwinkel voor 3 euro per stuk:

    Nebraska (A).jpgDressmaker, The (A).jpgAugust Osage Country (A).jpgLBJ (A).jpgHinterland - Seizoen 1 (A).jpg

    Nebraska (2013)
    The Dressmaker (2015)
    August: Osage Country (2013)
    LBJ (2016)
    Hinterland - Seizoen 1 (2014)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #10983

    Standaard



    Flash Gordon, Mulholland Drive (4K Remastered) - Amazon.de - €30,-

  9. #10984

    Standaard

    Van amazon.fr:

    Preacher seizoen 1 en 2


    Van amazon USA:

    Preacher seizoen 3 en 4


    The Expanse seizoen 4 (helaas zijn 5 en 6 niet uitgekomen)


    12 Monkeys complete series. Alleen seizoen 1 gezien, dus ik ben benieuwd.


    Wandavision UHD


    Loki UHD

  10. #10985

    Standaard

    Ik heb deze zomer 12 Monkeys helemaal opnieuw gekeken, ik vind het echt een geweldige serie, die eigenlijk met het seizoen beter wordt!
    Preacher vond ik ook vermakelijk.

  11. #10986

    Standaard

    Aangezien nog maar 1 item van mijn eerdere amazon.com order was verzonden, heb ik de andere items gecanceld en opnieuw besteld met deze erbij.
    Dan lever ik de kale Nederlandse uitgave die 5x was uitgesteld weer in en heb ik nu wel een versie met extra's... Nog een opmerking over de Nederlandse versie: de (prachtige) cover op bol klopt dus niet, ik heb een hele andere ontvangen.


  12. #10987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Van amazon USA:

    The Expanse seizoen 4 (helaas zijn 5 en 6 niet uitgekomen)
    Wellicht is dit dan wat voor jou om aan te schaffen?:



    Bron: https://www.benl.ebay.be/itm/314800755882

  13. #10988

    Standaard

    "Seasxon 6". Als dat geen bootleg is dan weet ik het niet meer.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #10989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    "Seasxon 6". Als dat geen bootleg is dan weet ik het niet meer.
    Ik denk dat dit de XXX versie is. Expanded.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #10990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    "Seasxon 6". Als dat geen bootleg is dan weet ik het niet meer.
    Dit zijn gebrande discs, want ik heb uit China de volgende blu-ray's : Samaritan (Sylvester Stallone film), Monster: The Jeffrey Dahmer Story, Heartstopper season 1 & Heartstopper season 2.

    Deze discs zijn bedrukt in kleur, zijn regiovrij & bevatten o.a Engelse ondertitels. Bovengenoemde titels zijn niet uitgebracht, maar omdat ik ze wel wilde hebben om de collectie te vervolledigen, heb ik ze aangeschaft. Zijn top van kwaliteit & bevatten slipcover met klaphoes.

    Als rogue de seizoenen toch op blu-ray wil hebben, is dit misschien toch de enigste oplossing?

    Tekstueel gezien kloppen de teksten misschien niet (In het menu van de disc's staat er bv niet ''Setup'', maar er staat ''Sutep''), maar belangrijkste is dat ze wel op blu-ray staan!

  16. #10991

    Standaard

    Voor €24,99 bij Bol.com:
    The future is Blu

  17. #10992

    Standaard

    Amazon.de:
    -Reservoir Dogs (SteelBook) (4K+BD) [€ 25,41 + verzendkosten]

    Amazon.it:
    -Ex Machina (SteelBook) (4K+BD) [€ 21,45 inclusief verzendkosten: € 22,55 min een bon van € 5,00, plus € 3,90 verzendkosten]
    "Bond. James Bond."

  18. #10993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dit zijn gebrande discs, want ik heb uit China de volgende blu-ray's : Samaritan (Sylvester Stallone film), Monster: The Jeffrey Dahmer Story, Heartstopper season 1 & Heartstopper season 2.

    Deze discs zijn bedrukt in kleur, zijn regiovrij & bevatten o.a Engelse ondertitels. Bovengenoemde titels zijn niet uitgebracht, maar omdat ik ze wel wilde hebben om de collectie te vervolledigen, heb ik ze aangeschaft. Zijn top van kwaliteit & bevatten slipcover met klaphoes.

    Als rogue de seizoenen toch op blu-ray wil hebben, is dit misschien toch de enigste oplossing?

    Tekstueel gezien kloppen de teksten misschien niet (In het menu van de disc's staat er bv niet ''Setup'', maar er staat ''Sutep''), maar belangrijkste is dat ze wel op blu-ray staan!
    Bedankt voor de tip, die had ik al gezien.

    Het is lastig.

    Aan de ene kant: de titels die jij opnoemt zijn natuurlijk allemaal wel gewoon op een streamingdienst te zien, dus je zou ze ook daar kunnen kijken; Samaritan (Prime), Monster: The Jeffrey Dahmer Story en Heartstopper (Netflix). Degene die ik wil op disc (The Expanse seizoen 5 en 6) zijn op Prime te zien, waar ik netjes elke maand voor betaal en ik kan daar ook kijken (wat ik ook gedaan heb).

    Aan de andere kant: net als jij wil ik deze ook fysiek op disc hebben. Maar eigenlijk wel een legale uitgave. Ik heb er moeite mee om die gasten die de illegale discs maken dan te belonen door ze te kopen (ik kan ze nog beter zelf downloaden). In mijn gedachtekronkels is het wel minder erg om een uitgave die niet uitgebracht is op een andere manier te verkrijgen, als ik ook betaal voor de streamingdiensten waar ze op staan en die ze niet uitbrengt.

    Ik weet dat anderen hier ook de Spaanse blu-ray uitgaves van True Lies en The Beach hebben gekocht, die vallen onder dezelfde catagorie. Dit zijn ook films waarop mensen al vele jaren wachten en die maar niet legaal uitkomen.

    Het is lastig....

  19. #10994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Ik weet dat anderen hier ook de Spaanse blu-ray uitgaves van True Lies en The Beach hebben gekocht, die vallen onder dezelfde catagorie. Dit zijn ook films waarop mensen al vele jaren wachten en die maar niet legaal uitkomen.

    Het is lastig....

    Heee.....hier wist ik bestaan niet vanaf! Bedankt voor het opmerken, gelijk deze even aangeschaft. Ik heb True Lies en ook Panic Room gekocht en beiden zijn echt een upgrade (vooral Panic Room) ten opzichte van hun DVD lotgenoten. Ik maak voor titels die alleen nog een DVD uitgave wel een uitzondering hoor. Ga dan niet voor de volledig illegale bootlegs, maar deze legale exemplaren die gewoon beschikbaar zijn via Amazon koop ik gewoon.

  20. #10995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heee.....hier wist ik bestaan niet vanaf! Bedankt voor het opmerken, gelijk deze even aangeschaft. Ik heb True Lies en ook Panic Room gekocht en beiden zijn echt een upgrade (vooral Panic Room) ten opzichte van hun DVD lotgenoten. Ik maak voor titels die alleen nog een DVD uitgave wel een uitzondering hoor. Ga dan niet voor de volledig illegale bootlegs, maar deze legale exemplaren die gewoon beschikbaar zijn via Amazon koop ik gewoon.
    'Legaal' tussen haakjes dus, omdat de aparte wetgeving in Spanje dit blijkbaar toelaat (neem ik aan, aangezien er vele op amazon staan), maar ik geloof niet dat de rechthebbenden hier een cent van ontvangen. Nogmaals, met zulke uitgaves (die nou niet bepaald obscure titels zijn) waar mensen al vele jaren op wachten: ik begrijp het ergens wel.

  21. #10996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    'Legaal' tussen haakjes dus, omdat de aparte wetgeving in Spanje dit blijkbaar toelaat (neem ik aan, aangezien er vele op amazon staan), maar ik geloof niet dat de rechthebbenden hier een cent van ontvangen. Nogmaals, met zulke uitgaves (die nou niet bepaald obscure titels zijn) waar mensen al vele jaren op wachten: ik begrijp het ergens wel.
    Tja, ergens hebben de distributeurs toch ergens de rechten vandaan gehaald, plus het technische bronmateriaal. Dus ergens zal er een loophole zitten, of in Spanje in ieder geval.

  22. #10997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, ergens hebben de distributeurs toch ergens de rechten vandaan gehaald, plus het technische bronmateriaal. Dus ergens zal er een loophole zitten, of in Spanje in ieder geval.
    Er is hier een heel draadje aan besteed als je het echt verder wilt uitzoeken .

  23. #10998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er is hier een heel draadje aan besteed als je het echt verder wilt uitzoeken .
    Draadje doorgelezen. Wordt verder niet heel veel info gegeven behalve wat ik al dacht:

    You have to remember, they're "bootlegs" in the sense that they aren't the rights holders, but copyright law in Spain is so ambiguous and filled with loopholes that companies get away with "legally" releasing someone else's content there if they haven't already released it under a certain time frame. It's why Amazon Spain openly carries the product. They aren't getting original elements for scans, but (at least in the case of TRUE LIES), they got their hands on a decent high quality HD master and fully sent it off to replication plants to be pressed.


    Verder worden er vooral titels besproken en nieuwe releases gedeeld. Valt me op dat er veel titels tussen zitten die in andere landen gewoon legaal (en vaak beter) zijn uitgebracht. En dat True Lies, Panic Room en The Beach toch wel drie van de beste releases zijn. Goed om te weten.

  24. #10999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip, die had ik al gezien.

    Het is lastig.

    Aan de ene kant: de titels die jij opnoemt zijn natuurlijk allemaal wel gewoon op een streamingdienst te zien, dus je zou ze ook daar kunnen kijken; Samaritan (Prime), Monster: The Jeffrey Dahmer Story en Heartstopper (Netflix). Degene die ik wil op disc (The Expanse seizoen 5 en 6) zijn op Prime te zien, waar ik netjes elke maand voor betaal en ik kan daar ook kijken (wat ik ook gedaan heb).

    Aan de andere kant: net als jij wil ik deze ook fysiek op disc hebben. Maar eigenlijk wel een legale uitgave. Ik heb er moeite mee om die gasten die de illegale discs maken dan te belonen door ze te kopen (ik kan ze nog beter zelf downloaden). In mijn gedachtekronkels is het wel minder erg om een uitgave die niet uitgebracht is op een andere manier te verkrijgen, als ik ook betaal voor de streamingdiensten waar ze op staan en die ze niet uitbrengt.

    Ik weet dat anderen hier ook de Spaanse blu-ray uitgaves van True Lies en The Beach hebben gekocht, die vallen onder dezelfde catagorie. Dit zijn ook films waarop mensen al vele jaren wachten en die maar niet legaal uitkomen.

    Het is lastig....
    Voor mij absoluut niet lastig: Ik heb van Sylvester Stallone bv elke film op blu-ray & deze was nog niet uit, alleen op stream inderdaad. Maar aangezien ik de blu-ray collectie van hem wel compleet wil(de) hebben, heb ik deze aangeschaft.

    Monster vond ik een goede serie & Heartstopper vind ik ook erg mooi. Nu kan ik ze op een stream kijken, maar voor hetzelfde geld worden ze over een tijd verwijderd (Zie bv Netflix, die regelmatig films en series verwijdert) en dan heb je niks meer. Met een fysieke schijf kun je hem tenminste altijd kijken & ook als ze het ooit verwijderen. Dan heb je het tenminste nog!!!

    Dat ze ''niet helemaal'' legaal zijn, kun je over twisten. Het hebben op schijf prefereer ik dan toch boven streaming.

  25. #11000

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Coolshop voor 30 euro, vrijdag verstuurd vanuit Denemarken. De NL uitgave van Across the Spider-verse.

    IMG_4382.jpgIMG_4383.jpg

Pagina 440 van 452 EersteEerste ... 340390430436437438439440441442443444450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •