Pagina 195 van 451 EersteEerste ... 95145185191192193194195196197198199205245295 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.851 tot 4.875 van 11262 worden weergegeven.
  1. #4851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Mooi prijsje, maar vind je de Amerikaanse release niet veel mooier?
    Nee hoor, zeker niet voor die prijs van 6,- Ik heb de Optimum dvd en de steelbook Blu-Ray bevat meer extra's dus ik ga er sowieso op vooruit.

  2. #4852

    Standaard



    Yessss.....de 25 delige filmserie van Zatoichi komt mijn kant op! Het is de re-release van Criterion met alleen de 9 blu-rays. De dvd's zitten er niet meer bij.
    De set is nu "slechts" 90 euro incl verzending. Ik heb echter wel voor de optie gekozen om invoerrechten vooraf te betalen. Dan komt de set incl alle kosten en verzending op 112,-

    Een mooie deal als je het mij vraagt. Deze set was een aantal gelden nog een paar honderd dollar. Het heeft voor mij dus geloond om even te wachten....

  3. #4853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Yessss.....de 25 delige filmserie van Zatoichi komt mijn kant op! Het is de re-release van Criterion met alleen de 9 blu-rays. De dvd's zitten er niet meer bij.
    De set is nu "slechts" 90 euro incl verzending. Ik heb echter wel voor de optie gekozen om invoerrechten vooraf te betalen. Dan komt de set incl alle kosten en verzending op 112,-

    Een mooie deal als je het mij vraagt. Deze set was een aantal gelden nog een paar honderd dollar. Het heeft voor mij dus geloond om even te wachten....

    Mooie set! Ga je vast lang plezier aan beleven . Je wil niet voor de 4K-versie van Henry gaan?

  4. #4854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Yessss.....de 25 delige filmserie van Zatoichi komt mijn kant op! Het is de re-release van Criterion met alleen de 9 blu-rays. De dvd's zitten er niet meer bij.
    De set is nu "slechts" 90 euro incl verzending. Ik heb echter wel voor de optie gekozen om invoerrechten vooraf te betalen. Dan komt de set incl alle kosten en verzending op 112,-

    Een mooie deal als je het mij vraagt. Deze set was een aantal gelden nog een paar honderd dollar. Het heeft voor mij dus geloond om even te wachten....
    Aha, dat is voor deze set. Fijne set hoor, ik had het geluk hem hier op het forum voor 80 euro over te kunnen nemen inclusief
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #4855

    Standaard

    Spectre
    bridget jones baby
    no plan - David Bowie 12"

    samen 24,99 3=2 actie.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #4856

    Standaard

    Amazon US:

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #4857

    Standaard

    Vandaag de First Pressing Arrow release van Ronin gepreordered. De release is pas in augustus maar omdat er alleen bij de First Pressings een interessante essay bijzit en dit één van mijn favoriete films is ben ik toch maar zo vroeg gaan preorderen.

  8. #4858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Mooie set! Ga je vast lang plezier aan beleven . Je wil niet voor de 4K-versie van Henry gaan?
    Thanx! Henry was een impulsaankoop. Ik zag hem voor 6 euro bij Zavvi en hij heeft meer extra's dan de dvd die ik heb. Dat was voor mij voldoende reden voor een upgrade. Is het verschil erg groot qua beeldkwaliteit tussen de reguliere blu-ray en de 4k? Die US uitgave is in ieder geval een stuk duurder dan die bij Zavvi.

  9. #4859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Aha, dat is voor deze set. Fijne set hoor, ik had het geluk hem hier op het forum voor 80 euro over te kunnen nemen inclusief
    Ohja....dat was ik alweer vergeten. Ik had toen ook contact gezocht met de verkoper maar hij was al weg. De koper bleek jij te zijn... Maar 80 euro is helemaal een mooie prijs. De nieuwe versie schijnt iets dunner te zijn qua verpakking. Vind ik eigenlijk wel prima want die 18 dvd's had ik toch nooit gekeken. Dat is eigenlijk met elke dual-format die ik bezit. Als ik eenmaal de blu-ray heb, ga ik niet meer terug naar de sd versie.

  10. #4860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Thanx! Henry was een impulsaankoop. Ik zag hem voor 6 euro bij Zavvi en hij heeft meer extra's dan de dvd die ik heb. Dat was voor mij voldoende reden voor een upgrade. Is het verschil erg groot qua beeldkwaliteit tussen de reguliere blu-ray en de 4k? Die US uitgave is in ieder geval een stuk duurder dan die bij Zavvi.
    De beeldkwaliteit verschilt wel sterk ja. Deze Studio Canal uitgave is bij mijn weten hetzelfde of tenminste vergelijkbaar met de oude Amerikaanse uitgave. Zie hier het verschil met de nieuwe Amerikaanse 4K versie.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #4861

    Standaard

    Hmmmm....die ziet er inderdaad beter uit. Ach ja, het is niet anders. Als troost heeft de UK versie een interessante docu over Henry Lee Lucas die niet op de US uitgave staat. En voor die 7,50 heb ik in ieder geval een upgrade van sd naar HD. Nu incl subs wat al een verbetering is...

  12. #4862

    Standaard

    Die exclusieve docu (in combinatie met de lage prijs) doet me nog wel ietsjes twijfelen, omdat ik wel een fascinatie heb voor het onderwerp, maar ik denk toch dat ik uiteindelijk het liefst die 4K versie wil hebben.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #4863

    Standaard

    Ben al aan het sparen voor de 30th Anniversary Edition van Henry: Portrait of a Serial Killer. Heb de eerdere US-uitgave, maar wil toch ook de betere versie. Kan ik weer huilend om mijn moeder, met een duim in mijn mond, wiegend in foetus-houding in een hoekje zitten. Althans, zo eindigde ik vorige keer na het kijken van de film...

  14. #4864

    Standaard

    En dat was toen je 6 jaar oud was?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #4865

    Standaard

    @BigLebowski: Nee, toen was ik pas 27. Heb daarna gelijk weer seizoen 1 & 2 van de 'Berenboot' gekeken om bij te komen en daarvan vind ik een aantal afleveringen al nagelbijtend-spannend.

  16. #4866

    Standaard

    Besteld bij Kimchidvd:

    A Moment of Romance Lenticular Limited Edition (700 copies Numbered)(B Type)
    City Hunter (8ea Photo Cards) (777 copies Numbered)
    Kung Fu Cult Master Fullslip Limited Edition (777 copies Numbered)
    Phantom Detective Digipack Limited Edition (2disc)








    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #4867

    Standaard

    via Amazon UK marketplace seller:

    Laatst aangepast door BigLebowski : 23-05-2017 om 23:06
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #4868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Deze ook besteld & bij het kijken moeten vaststellen dat er enkel Engelse ondertiteling aanwezig is. Heb een vriend die soms komt meekijken naar films maar slechthorend is, zijn Engels is ook niet spectaculair.

    Dit is toch een vreemde gang van zaken dat eOne Engelse ondertiteling kan voorzien voor een NL film maar geen eigen NL ondertiteling voor slechthorenden?

  19. #4869

    Standaard

    MM Oostakker:

    14.99 EUR (slipcase)

    MM Zwijnaarde:

    26.99 EUR
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  20. #4870

    Standaard

    Zavvi:


    Read Heat 11,99


    Matinee 19,99


    The Burning 19,99

  21. #4871

    Standaard

    Bij Mediamarkt Den Haag in de 3 voor 2 actie:

    Passengers 4K
    Sing 4K
    Harry Potter 5,6,7.1&7.2 4K

    In totaal 120 EUR.

  22. #4872

    Standaard

    Amazon.it voor 18,50 incl.

    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  23. #4873

    Standaard

    Arrival
    The Accountant
    Hell or High Water
    Sicario
    Hail, Caesar!

    Samen 45€ bij Bol.com

  24. #4874

    Standaard

    Arrival
    The Accountant
    Sully
    Inferno

    alle in 2 voor 20 euro actie bij bol.com
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #4875

    Standaard

    In de 2 voor €20 actie bij Bol.

    - Underworld: Blood wars
    - Sully

Pagina 195 van 451 EersteEerste ... 95145185191192193194195196197198199205245295 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •