Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Breaking Bad - Complete Series Barrel edition (16 discs) in oktober verkrijgbaar

    Breaking Bad - Complete Series Barrel edition (16 discs) in oktober verkrijgbaar op DVD en BD

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 03-11-2014 om 09:35

  2. #2

    Standaard

    Dit gaat een héél duur grapje worden, maar ik weet niet of ik aan de verleiding ga kunnen weerstaan...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de blu ray versie van deze een tijdje geleden al gereserveerd bij Bol.com voor € 129,99.

    Staat nu € 149,99.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Ik heb de blu ray versie van deze een tijdje geleden al gereserveerd bij Bol.com voor € 129,99.

    Staat nu € 149,99.
    Dan hoop ik dat je 'm gaat krijgen, want voor zover ik berichten heb is de Blu-ray release van deze uitgave komen te vervallen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Dat zou nou jammer zijn want ik had begrepen dat de BR versie wel zeer goed was en dan in zo'n uitgave.
    Ik ben helemaal niet van speciale uitgaves maar deze is wel interessant, jammer dat het DVD betreft.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dan hoop ik dat je 'm gaat krijgen, want voor zover ik berichten heb is de Blu-ray release van deze uitgave komen te vervallen.
    Dat hoop ik dan ook.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  7. #7

    Standaard

    LE verschijnt alleen exclusief bij bol.com op BD.
    Exclusief verkrijgbaar bij bol.com: de complete serie verpakt in een 'Barrel', met onderzetters, boekje en een schort!
    Ik neem aan dat dit persbericht gaat over andere winkels.

    Op 19 November verschijnt er ook een 15 discs BD set en 21 dvd set in een tinnen blik.

    DVD http://www.bol.com/nl/p/breaking-bad...0000032462179/
    BD http://www.bol.com/nl/p/breaking-bad...0000032462157/

  8. #8

    Standaard

    Oei, alleen op dvd? Verkeerd gelezen dan; dan mogen ze'm houden...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Ik werk bij het bedrijf dat de distributie van de artikelen van Bol verzorgt en ik heb vandaag twee volle pallets met de barrel binnen zien komen, zo ook de Blu-ray. We hoeven ons dus geen zorgen te maken!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish Bekijk bericht
    Ik werk bij het bedrijf dat de distributie van de artikelen van Bol verzorgt en ik heb vandaag twee volle pallets met de barrel binnen zien komen, zo ook de Blu-ray. We hoeven ons dus geen zorgen te maken!
    En is er een barrel-versie van de Blu-ray eigenlijk?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En is er een barrel-versie van de Blu-ray eigenlijk?
    Ja.
    http://www.bol.com/nl/p/breaking-bad...0000031357632/
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish Bekijk bericht
    Ik werk bij het bedrijf dat de distributie van de artikelen van Bol verzorgt en ik heb vandaag twee volle pallets met de barrel binnen zien komen, zo ook de Blu-ray. We hoeven ons dus geen zorgen te maken!
    Dat is dan toch mooi nieuws voor de fans. Het zou zomaar kunnen dat Bol.com het alleenrecht heeft op deze release, want voor de rest is deze release komen te vervallen:

    breakingbad_barrel_vervallen.png
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    Ik heb vandaag de barrel versie zien liggen in Fnac Antwerpen, prijs was €149,90.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik heb vandaag de barrel versie zien liggen in Fnac Antwerpen, prijs was €149,90.
    BR?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    BR?
    Het was een blitz bezoek want ik had enorme haast en ik was achteraf me ook de bedenking aan het maken was dit nu BLU of DVD.
    Ik vermoed BLU want op de Fnac site staat de BLU versie voor ongeveer dezelfde prijs.
    Er stonden een stuk of 6 exemplaren tegen de grond!
    Dus mensen bij eventuele aankoop goed opletten dat er geen beschadiging is.
    Dit was de prijs bij Fnac dus dit moet elders zeker goedkoper kunnen.

  16. #16

    Standaard

    Ik heb hem net ontvangen van bol.com, en het is de blu-ray versie

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire75 Bekijk bericht
    Ik heb hem net ontvangen van bol.com, en het is de blu-ray versie
    Mijn exemplaar is onderweg.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire75 Bekijk bericht
    Ik heb hem net ontvangen van bol.com, en het is de blu-ray versie
    Zit er een Better Call Saul usb stick bij?

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Jammer, in de Verenigde Staten is er een re-release 28 oktober met een USB stick bij. Dus dan zitten we hier met de eerste release die eigenlijk uitverkocht is..

    http://in.ign.com/breaking-bad/63309...barrel-returns

  21. #21

    Standaard

    Bij de Media Markt in Zwolle ligt de Blu-ray (barrel versie) in de schappen.

  22. #22

    Standaard

    Zijn bij jullie die 'onderzetters' waar de blu ray schijven inzitten ook zo bekrast?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barto789 Bekijk bericht
    Zijn bij jullie die 'onderzetters' waar de blu ray schijven inzitten ook zo bekrast?
    Helemaal niet hoor.

    Er is me overigens nog iets opgevallen: de losse disks van seizoen 4 die ik vroeger had gekocht bevatten maar een fractie van de extra's die je op de Amerikaanse versie terugvindt. Maar de disks die in de barrel zitten zijn er duidelijk andere en de bevatten wél al het bonusmateriaal!!! Can't complain... ik heb overigens gisteren (eindelijk) de laatste aflevering gezien...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    image1.jpgJa, de extra's zijn geweldig. Het zijn precies gebruikers krassen (zie bv. rechtsboven hoofd), maar het was nog niet gebruikt. Dat heb jij niet?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barto789 Bekijk bericht
    Dat heb jij niet?
    Euh... neen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •