Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 111 worden weergegeven.

Discussie: Transformers 4 (BD)

  1. #26

    Standaard

    Normaal wordt die dan omgezet naar een True HD 7.1 track dacht ik.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  2. #27

    Standaard

    Ik denk dat er een 2de Engelse audiotrack is in dolby true hd zoals het geval is bij de Amerikaanse uitgave.

  3. #28
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard


  4. #29

    Standaard

    M.a.w. binnen Dolby Atmos zit een True HD track die naar alle waarschijnlijkheid altijd 7.1 is, maar die je dus ook gewoon voor je 5.1 opstelling kunt gebruiken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #30

    Standaard

    Bedankt voor de informatie allen!

  6. #31

    Standaard

    Wanneer gaat iemand Bay overtuigen dat overdaad schaadt? Wederom is een Transformers film veel te lang en te saai. Ik had echt hoop, aangezien de derde film mij wel beviel na de twee verschrikkingen ervoor.
    Er is maar 1 reden dat ik deze film toch nog een 5 geef: Stanley Tucci. Elke keer als hij in beeld komt, dan staat er tenminste iemand (dat stukje in de lift was geweldig). Wahlberg is nog redelijk, maar kom op, het hele verhaallijntje met Tessa en Shane, had er wat mij betreft uit gemogen. Dat had een hoop ergenis gescheeld....

    De transformaties, zeker die van Galvatron, zien er weer goed uit hoor, maar het gaat simpelweg vervelen. Hopelijk komt er iemand bij de volgende film die echt goed een film kan editten, maar dat zal wel valse hoop zijn....

  7. #32

    Standaard

    In de aankondiging voor de november releases staat dus ook 2.40:1, dus waarschijnlijk geen IMAX scenes in nederland.

  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Naar mijn zoektocht naar een eventuele nieuwe versterker las ik ook dat dit de eerste Dolby Atmos titel op BD wordt. wat ik er van begrijp is dit gewoon simpelweg backwards-compatible. Of het echt doorzet is ook maar de vraag, want wie wil er nu ook nog twee of vier speakers in zijn plafond boren, plakken of plaatsen inclusief ontsierende kabelgootjes?

    Dit vond ik daarover terug:

    Should I buy Dolby Atmos content even if I don’t have new equipment?

    The Dolby Atmos format was designed to be backward compatible, so it will play on both new and existing hardware platforms. With this in mind, you should purchase the Dolby Atmos® version of content (i.e.: movies, games, etc.) whenever that is available. If you upgrade your equipment in the future to Dolby Atmos-capable products, this will unlock the ultimate experience from Dolby Atmos content. In the meantime, you will still experience great surround from Dolby Atmos content through traditional channel-based systems.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    In de aankondiging voor de november releases staat dus ook 2.40:1, dus waarschijnlijk geen IMAX scenes in nederland.
    Gewoon deze (US versie) kopen, bevat de IMAX scenes, en is regiovrij (Ik heb hem in huis) :



    http://www.blu-ray.com/movies/Transf...Blu-ray/83887/

  10. #35

    Standaard

    2 Problemen

    1) Ik heb geen CreditCard
    2) Geen NL ondertiteling

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Bol.com heet ook een steelbook in pre-order staan.
    http://www.bol.com/nl/p/transformers...0000032768237/
    Niet (meer) leverbaar, en is geen 3D

  13. #38

    Standaard

    Toch ga ik hier ook wel weer van genieten hoor.
    De 3D weergave is top heb ik begrepen.

  14. #39
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Niet (meer) leverbaar, en is geen 3D
    Hoezo niet meer leverbaar. Ik kan dat niet zo snel terugvinden?

    Overigens snap ik niet dat het niet om de 3D-versie gaat. De andere Bol exclusive steelbook van Godzilla was wel 3D. En dan helemaal voor die prijs..! 32,99
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #40

    Standaard

    Tja, er staat aangegeven 2-disc en de 3D is 3-disc dus 3D gaat em niet worden. Overigens kan je em wel gewoon reserveren. Bol heeft nog en exclusive, namelijk een Bumblebee-head-verpakking van 35 euro, en die is wel 3-disc....

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bol heeft nog en exclusive, namelijk een Bumblebee-head-verpakking van 35 euro, en die is wel 3-disc....
    Maar ook geen 3D.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    2 Problemen

    1) Ik heb geen CreditCard
    2) Geen NL ondertiteling
    Probleem 1 opgelost : Er bestaat ook zoiets als een prepaid creditcard (http://www.creditcard-prepaid.eu/goe...id-creditcard/), kan je zelf opwaarderen via IDEAL.

    Probleem 2 : geen nederlands, maar is met engelse subs ook wel te volgen, bevat mega gave IMAX scenes en de beeldkwaliteit is echt subliem.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Probleem 1 opgelost : Er bestaat ook zoiets als een prepaid creditcard (http://www.creditcard-prepaid.eu/goe...id-creditcard/), kan je zelf opwaarderen via IDEAL.

    Probleem 2 : geen nederlands, maar is met engelse subs ook wel te volgen, bevat mega gave IMAX scenes en de beeldkwaliteit is echt subliem.
    Is het zeker dan dat de NL release geen IMAX krijgt ?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Is het zeker dan dat de NL release geen IMAX krijgt ?
    Zover ik weet staat het nergens vermeld op de hoezen, dus waarschijnlijk niet, maar deze regiovrije US uitgave bevat het 100% zeker.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zover ik weet staat het nergens vermeld op de hoezen, dus waarschijnlijk niet, maar deze regiovrije US uitgave bevat het 100% zeker.
    Als er een versie MET IMAX scenes EN NL ondertiteling te krijgen is zal ik zeker eens gaan importeren..

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Als er een versie MET IMAX scenes EN NL ondertiteling te krijgen is zal ik zeker eens gaan importeren..
    Dan mag je er ook prat op gaan dat wij hier dezelfde versie zullen krijgen.

  22. #47

    Standaard

    Heb een mailtje gestuurd naar universal met de vraag of deze hier ook de IMAX versie bevat. Afwachten of ze antwoorden...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #48

    Standaard

    Die reageren wel

    Heb ze gisteren gemaild met dezelfde vraag, en er zelfs de link bijgezet naar de amerikaanse IMAX versie.
    Kreeg na een paar uur antwoord terug, dat ze deze versie NIET in de Benelux uit gaan brengen.

    Normaal had ik hier een kopie van het mailtje neergezet, maar ik was zo pissig, dat ik het mailtje meteen weggegooid heb.

    Het lijkt wel of dat we hier in ons kleine landje niet meer meetellen
    Dit soort dingen gebeurd de laatste tijd wel vaker, bv de animatiefilm Tarzan die hier niet in 3D uitgekomen is, of Planes: Fire and Rescue die niet in 3D uitkomt.

    Je wordt op die manier door de maatschappijen zelf, de illegaliteit in geduwd
    Laatst aangepast door TifKag : 25-10-2014 om 11:15

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gewoon deze (US versie) kopen, bevat de IMAX scenes, en is regiovrij (Ik heb hem in huis) :



    http://www.blu-ray.com/movies/Transf...Blu-ray/83887/

    Hoe is deze naar je opgestuurd? In een envelop of in een doos?
    Wanneer ik van amazon blu-ray's in een envelop toekrijg zijn deze altijd beschadigd.
    Deze week voorgehad met The Nutty Professor: keepcase geheel gecrushed en inlaycover deels gescheurd.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Die reageren wel

    Heb ze gisteren gemaild met dezelfde vraag, en er zelfs de link bijgezet naar de amerikaanse IMAX versie.
    Kreeg na een paar uur antwoord terug, dat ze deze versie NIET in de Benelux uit gaan brengen.

    Normaal had ik hier een kopie van het mailtje neergezet, maar ik was zo pissig, dat ik het mailtje meteen weggegooid heb.

    Het lijkt wel of dat we hier in ons kleine landje niet meer meetellen
    Dit soort dingen gebeurd de laatste tijd wel vaker, bv de animatiefilm Tarzan die hier niet in 3D uitgekomen is, of Planes: Fire and Rescue die niet in 3D uitkomt.

    Je wordt op die manier door de maatschappijen zelf, de illegaliteit in geduwd
    Het is natuurlijk jammer maar de groep mensen zoals jij en ik die Bluray kopen in ons land is extreem klein.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •