De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Top Gun - kwaliteit blu ray?

    Weet iemand hoe deze film qua print eruit ziet. Ik lees op Blu ray.com dat hij er vrij goed uitziet. 4 sterren. Echter minimaal wel wat vlekjes en vuiltjes. Aangezien ik daar een broertje aan dood heb, vroeg ik me af hoe erg is het. Minimaal of toch regelmatig in beeld? Het gaat om de normale 2 d versie.

    Top Gun.JPG
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    Heb de gewone 2D bluray en de kwaliteit (zowel beeld als geluid) is geweldig voor een film van 1986:

    Top Gun

    Ik zou niet teveel zorgen maken voor de vlekjes en vuiltjes, heb ik niet veel van gemerkt maar ik ben wel meer vergevingsgezind als het over oude films gaat...

  3. #3

    Standaard

    De ene oude film is de ander natuurlijk niet. Zag laatst High Plains Drifter van Clint Eastwood. Echt een plaatje zo mooi. Maar Cop land is echt een drama. En Monsterball mogen ze van mij geen blu ray noemen. Maar goed ga een poging wagen met Top Gun
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #4

    Standaard

    Het is lastig om andermans mening te vragen over dit onderwerp omdat iedereen er anders over denkt. "Goed" betekent voor iedereen iets anders. De films die je ook opnoemt zijn ook uit uiteenlopende jaren dus daar kan je ook niet echt iets uit afleiden. Top Gun heeft een grof uiterlijk en er zit best wat grain in en vooral in net begin zie je wel wat spikkeltjes. Ik vind het wel prima, het geeft de film wat extra karakter. En alles is natuurlijk geschoten op film en dan ben je afhankelijk van hoe men met de negatieven om is gegaan ed.
    Als je daar een "broertje dood" aan hebt dan zou ik deze niet gaan proberen. Cop Land (de US versie) vond ik bijvoorbeeld ook prima.

  5. #5

    Standaard

    Okay bedankt Rogier. Teveel spikkels vind ik storend. Maar het is opvallend dat een oude film als High plains er zo goed uit kan zien. Grain vind ik niet echt storend. Witte stippen heb ik wel een broertje aan dood.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •