Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 129 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Waarom niet meteen de DC erop zetten. De verwijderde scenes zullen er vast los opstaan, dus zouden makkelijk via seamless branching in de film gestopt kunnen worden. Nou moet ik nog langer wachten want twee keer kopen begin ik niet aan.

  3. #28

    Standaard

    10 minuten langer?, zo dat is veel zeg

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    10 minuten langer?, zo dat is veel zeg
    Ja daar gaan we dus niet op wachten. Het is nu of niks.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    10 minuten langer?, zo dat is veel zeg
    Ja daar gaan we dus niet op wachten. Het is nu of niks. De film deed het prima zonder in de bioscoop.

  6. #31

    Standaard

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Zoals verwacht gooit de 3D hoge ogen....wel jammer dat er redelijk weinig extra's zijn.

  9. #34

    Standaard

    klopt ik bijvoorbeeld, maar eerlijk ik tuin er niet in. ik vind het gewoon leuk om van alles allemaal verschillende uitgaves te hebben. Days of future past heb ik maanden geleden al gepreorder via amazone met de helm van Magneto.
    Maar deze zietr er ook wel gaaf uit. miss koop ik die ook wel van cerebro ..

  10. #35

    Standaard

    Ik wacht wel gewoon tot de "Rogue Cut" uitkomt...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ik wacht wel gewoon tot de "Rogue Cut" uitkomt...
    Je bedoelt mijn 'cut' ? Ik koop 'm wel alvast, ook vanwege de extra's. Doubledip...

  12. #37

    Standaard

    heb de Amerikaanse 3D variant en eergisteren de 2D gekeken, helaas liep ie halverwege even vast (scene waarbij Magneto op de trein zit, speler Oppo 93EU), geen krassen; dacht even te checken op m'n "oude" Oppo 83 blijkt ie de disc niet te herkennen.... heeft blijkbaar iets met disc beveiliging te maken en aangezien er geen firmware update meer komt voor de bdp83 heb je dus pech.
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #38

    Standaard

    Komt er eigenlijk geen gewone boxset uit ipv altijd die hoofd- & klauwuitvoeringen? Zou graag de boxset kopen maar liefst één gewoon om op de shelf te zetten...

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Komt er eigenlijk geen gewone boxset uit ipv altijd die hoofd- & klauwuitvoeringen? Zou graag de boxset kopen maar liefst één gewoon om op de shelf te zetten...
    In de "klauw-versie" zitten twee kartonnen digipacks die je op de shelf kan zetten

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    In de "klauw-versie" zitten twee kartonnen digipacks die je op de shelf kan zetten
    Ben eens benieuwd hoe het in de nieuwe Cerebro Collection zit... Maar die gadget betaal je er wel bij natuurlijk & ik ben daar niks mee.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ben eens benieuwd hoe het in de nieuwe Cerebro Collection zit... Maar die gadget betaal je er wel bij natuurlijk & ik ben daar niks mee.
    Heb dat ding eens bij Media Markt zien staan. Was echt heel groot.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Komt er eigenlijk geen gewone boxset uit ipv altijd die hoofd- & klauwuitvoeringen? Zou graag de boxset kopen maar liefst één gewoon om op de shelf te zetten...
    Tuurlijk, moet je gewoon wat verder zoeken. Ik heb zelf de Adamantium Collection, zonder klauw. Ik weet niet meer voor hoeveel, maar het was dacht ik rond de 35 pond. Voor 6 films was dat dan. Kwam daarop door bluray.com. Die hebben een vrij goed overzicht van wat voor uitgaven er zijn.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Tuurlijk, moet je gewoon wat verder zoeken. Ik heb zelf de Adamantium Collection, zonder klauw. Ik weet niet meer voor hoeveel, maar het was dacht ik rond de 35 pond. Voor 6 films was dat dan. Kwam daarop door bluray.com. Die hebben een vrij goed overzicht van wat voor uitgaven er zijn.
    Die is nu zelfs maar 16.50 pond (exclusief verzenden).

    Daar zit natuurlijk DOFP nog niet bij, maar toch een mooie prijs.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die is nu zelfs maar 16.50 pond (exclusief verzenden).

    Daar zit natuurlijk DOFP nog niet bij, maar toch een mooie prijs.
    Mocht er iemand voor willen gaan:
    er staan geen nld ondertitels op. Plus de Engelse subs zijn voor doven en slechthorenden verschuiven in beeld. Dus als iemand links in beeld staat staan de zinnen ook daar uitgelijnd en als iemand rechts staat rechts. You get the picture. En ik weet het niet meer zeker maar volgens mij waren de ondertitels geel van kleur. Dus kijk je met engelse subs: bedenk je even of je je hierniet rot aan zult irriteren. Ik wel in het begin: kostte me tijd om er langs heen te kijken (kijk trouwens alleen met eng. subs als ik geen fut heb om me ietsje meer in te spannen. Qua articulatie enz. is het voor de rest prima te volgen zonder als je niet te moe bent oid.)

  20. #45

    Standaard

    Ik heb er in het BluRay player subforum al een berichtje over gezet, maar wou het hier toch ook even melden:

    Deze bluray speelt niet af op een LG BD370 (met de "laatste" firmware, die wel al dateert van 2011)!!!. En ook op andere, oudere bluray spelers, blijkt het een probleem te zijn (zie: http://www.amazon.co.uk/product-revi...DateDescending).

    Wat de Cerebro Collection betreft: deze ziet er wel héél erg goedkoop uit! Die helm is gewoon in grijs plastic gegoten, and that's it! Er zit zelfs geen likje verf op om het er toch iets beter te laten uitzien. Het meest speelgoed van mijn zoontje van vier, ziet er beter uit, inclusief de rommel die hij wint bij het eendjes vissen op de kermis.

    Ik heb zelf ook de Adamantium Collection, en di ziet er toch beter uit: de claws zitten gemonteerd op een hand met een zwart (nep-)lederen handshoen rond en alles staat op een base die best mooi presenteert. Die Cerebro helm ziet er echt ongelofelijk slecht uit. Ik zou beschaamd zijn om deze op mijn kast te zetten...

    Anyway, het doel van mijn post was eigenlijk dit: nog mensen die de bluray niet kunnen afspelen op hun iets oudere bluray speler? (Er zijn ook oudere spelers die hem WEL goed afspelen, uiteraard.)

  21. #46

    Standaard

    Nergens last van op mijn Panasonic BDT-120, die overigens geen enkele firmware update heeft gehad.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Nergens last van op mijn Panasonic BDT-120, die overigens geen enkele firmware update heeft gehad.
    Deze is uitgekomen half 2012 als ik me niet vergis? Is nu niet meteen stok-oud. De BD370 van LG is van half 2009. Laatste firmware update die beschikbaar is, is er eentje van 2011.

    Ik zou echt wel eens willen weten wat de ervaringen van andere BD370 eigenaars zijn? Moest er ééntje bij zitten waar de disc wel afspeelt, wil ik wel eens weten met welke firmware dit is...

  23. #48

    Standaard

    Had het al in een ander topic aangeven maar ook mijn oude pioneer BDP-320 wil deze bluray niet spelen, laatste firmware van de pioneer is van 26-8-2013.
    Heb m'n bdp-320 maar vervangen door een nieuwe pioneer bluray speler en die heeft er geen moeite mee iig.
    Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there....

  24. #49

    Standaard

    'k Heb veel zin om een klacht naar Fox te sturen, maar vind geen e-mail adres van hen in de Benelux. Het is ver gekomen dat mensen die de Bluray netjes in de winkel kopen, deze niet kunnen afspelen omdat Fox beslist er zo'n copy protection op te zetten dat vele oude spelers er moeite mee hebben. Het is een beetje kort door de bocht om dat te zeggen "koop een betere / recentere speler". Moest ik nu met pakweg 3 op de 10 schijfjes problemen hebben, OK, maar voor mij is dit een prodcutfout in de bluray...

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    'k Heb veel zin om een klacht naar Fox te sturen, maar vind geen e-mail adres van hen in de Benelux. Het is ver gekomen dat mensen die de Bluray netjes in de winkel kopen, deze niet kunnen afspelen omdat Fox beslist er zo'n copy protection op te zetten dat vele oude spelers er moeite mee hebben. Het is een beetje kort door de bocht om dat te zeggen "koop een betere / recentere speler". Moest ik nu met pakweg 3 op de 10 schijfjes problemen hebben, OK, maar voor mij is dit een prodcutfout in de bluray...
    Ik denk niet dat een protest veel gaat helpen. Voor rond de 100 euro heb je al een hele goede Panasonic (3D) Blu-ray speler waarmee je weer jaren vooruit kunt. Ik zou het wel weten...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •