Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 129 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard X-Men: Days of Future Past blu-ray

    Op 15-10-2014 komen de 3D en 2D blu-ray's uit.

    De 3D versie:



    De 2D versie:


    En voor degene die het niet zonde van het geld vindt, is hier nog een versie met alle films: X-Men: The Cerebro Collection (bevat (X-men, X-men 2, X-men The Last Stand, X-men Origins: Wolverine, X-men: First Class, The Wolverine en X-Men: Days of Future Past PLUS een Bonus disc)



    Ik ga voor de 3D versie (die ook een mooiere cover heeft).

    Overigens komt er volgens de discussiedraad op blu-ray.com over deze titel nog een verlengde versie uit, maar dat zal ergens volgend jaar zijn.

  2. #2

    Standaard

    Deze komt er hier ook sowieso in. Wel nog niet gezien in de bioscoop. Is de 3D versie een aanrader? Of is het voor deze film niet echt een meerwaarde?

  3. #3

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    En voor degene die het niet zonde van het geld vindt, is hier nog een versie met alle films: X-Men: The Cerebro Collection (bevat (X-men, X-men 2, X-men The Last Stand, X-men Origins: Wolverine, X-men: First Class, The Wolverine en X-Men: Days of Future Past PLUS een Bonus disc)

    Dit soort collections snap ik niet.
    Het is niet de 1e keer dat ze het doen. Een paar voorbeelden. http://www.blu-ray.com/movies/X-Men-...Blu-ray/78665/ & http://www.blu-ray.com/movies/X-Men-...lu-ray/101396/

    Kijk, als er mee stoppen met deze film serie, dan heb je een complete collectie. Maar in het geval van X-men was het al bekend dat na X-Men: Days of Future Past nog 2 X-men films komen. Of moet ik eigenlijk zeggen. 1 solo Wolverine film en 1 X-men film. Dan heb ik het ook nog niet eens gehad over de extended van X-Men: Days of Future Past.
    Het zou niet eens verbazen als er nog meer X-men films komen, want Fox zou wel X-men films moeten produceren. Anders zouden de filmrechten wellicht naar Disney Marvel kunnen gaan.

    Ze klagen steen en been over het downloaden, maar ondertussen stoken ze de consument wel met dit soort overzadige collections. Nou is iedereen vrij om spullen te kopen, maar men gaat toch wat te ver in deze wereld. In sommige delen van de wereld is men blij dat ze wat te vreten hebben. Men zit steen en been te klagen over het milieu, maar ondertussen staat wel een fabriek met dit soort maffe prullia extra te produceren.

    Voor de rest is het een geweldige film hoor. Ik wacht wel op een extended versie die ik gewoon los koop.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Deze komt er hier ook sowieso in. Wel nog niet gezien in de bioscoop. Is de 3D versie een aanrader? Of is het voor deze film niet echt een meerwaarde?
    Ik vond het 3D in deze film erg goed gedaan. Ik heb de film natuurlijk niet in 2D gezien, maar in 3D was het smullen. Of het van meerwaarde is valt bij bijna elke film te betwijfelen overigens, want het is echt smaakgevoelig. Dat kun je alleen zelf beoordelen
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Waarom krijgen die 3D-releases tegenwoordig allemaal mooiere hoezen? Grrr...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Dit soort collections snap ik niet.
    Het is niet de 1e keer dat ze het doen. Een paar voorbeelden. http://www.blu-ray.com/movies/X-Men-...Blu-ray/78665/ & http://www.blu-ray.com/movies/X-Men-...lu-ray/101396/

    Kijk, als er mee stoppen met deze film serie, dan heb je een complete collectie. Maar in het geval van X-men was het al bekend dat na X-Men: Days of Future Past nog 2 X-men films komen. Of moet ik eigenlijk zeggen. 1 solo Wolverine film en 1 X-men film. Dan heb ik het ook nog niet eens gehad over de extended van X-Men: Days of Future Past.
    Het zou niet eens verbazen als er nog meer X-men films komen, want Fox zou wel X-men films moeten produceren. Anders zouden de filmrechten wellicht naar Disney Marvel kunnen gaan.

    Ze klagen steen en been over het downloaden, maar ondertussen stoken ze de consument wel met dit soort overzadige collections. Nou is iedereen vrij om spullen te kopen, maar men gaat toch wat te ver in deze wereld. In sommige delen van de wereld is men blij dat ze wat te vreten hebben. Men zit steen en been te klagen over het milieu, maar ondertussen staat wel een fabriek met dit soort maffe prullia extra te produceren.

    Voor de rest is het een geweldige film hoor. Ik wacht wel op een extended versie die ik gewoon los koop.
    Jij redeneert vanuit een filmliefhebber. "Zij" willen alleen maar zoveel mogelijk geld verdienen. Er zijn zat mensen die er altijd weer intuinen. Hebben dan 1 of 2 losse films en gaan dan een box kopen om alles compleet te hebben oid. Zelf verkopen ze dan die losse films. En ondertussen heeft de uitgever weer meer aan je verdiend dan wanneer je gewacht had tot de box van de filmserie uitkomt.
    En dan komt het grootste deel van de kopers er pas achter dat er nog een paar films aankomen (wij als filmvolgers die dat al weten zijn echt uitzonderingen).

  7. #7

    Standaard

    In de adamantium claw edition is een ruimte gereserveerd voor days of future past. Dus die is best voorbereid zodat de collectie een tijdje mee kan gaan.

  8. #8

    Standaard

    Mooie digibook, exclusief bij amazon.uk:

    X-men.jpg

  9. #9

    Standaard

    Will there be a director`s cut ?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Will there be a director`s cut ?
    Die opmerking staat ook in de beginpost, maar liefhebbers zijn nu eenmaal ongeduldig .

  11. #11

    Standaard

    Fox heeft laten weten dat de Director’s Cut halverwege 2015 op DVD en Blu-ray uitgegeven zal worden De versie staat bekend als de Rogue Cut en zal zo’n tien minuten aan ander materiaal krijgen dan de bioscoopversie van de film. Er zitten uitgebreide scènes met Rogue in de toekomst in en ook nog scènes waarin de door Patrick Stewart en Ian McKellen gespeelde Professor X en Magneto op een missie gaan.

    ”Het is een grote brok, een substantieel deel van de film,” vertelde Kinberg over de nieuwe release.”We wilden de fans het volledige beeld van de film geven, van achter de camera en ervoor. Elke film heeft scènes die eruit gehaald worden, maar niet elke film heeft scènes van zo’n geliefd personage die eruit gehaald worden.”

    We moeten dus nog even wachten op de uitgave van de Director’s Cut. Ondertussen werken Simon Kinberg en regisseur Bryan Singer aan het vervolg, X-Men: Apocalypse. De opnames van die film beginnen in april en de film moet in mei 2016 in première gaan.

  12. #12

    Standaard

    Netjes dat ze het definitief laten weten voordat de TC uitkome, dan kun je je eigen keus maken. Overigens is het nog onduidelijk of de Director's Cut ook in 3D uitkomt.

  13. #13

    Standaard

    Dat is netjes ja, maar ik vraag me af of ik me alsnog kan beheersen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #14

    Standaard

    Ik niet . Ik betwijfel ten zeerste dat de 3D ook in de Director's Cut beschikbaar zal zijn. Gewoon 2x kopen .

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Waarom krijgen die 3D-releases tegenwoordig allemaal mooiere hoezen? Grrr...
    Ben ik toch niet met je eens, maar smaken verschillen. Ik vind juist de 2D-hoes mooier dan de 3D. Ik begrijp ook niet helemaal waarom er aparte hoesontwerpen gemaakt worden voor verschillende dragers. Neem gewoon de originele filmposter en gebruik die ook als hoes voor de DVD, Blu-ray etc. Bespaart een hoop kosten en is wel zo duidelijk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Waarom krijgen die 3D-releases tegenwoordig allemaal mooiere hoezen? Grrr...

    Mee eens GRRR. Ik ga voor de 3D versie.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ben ik toch niet met je eens, maar smaken verschillen. Ik vind juist de 2D-hoes mooier dan de 3D. Ik begrijp ook niet helemaal waarom er aparte hoesontwerpen gemaakt worden voor verschillende dragers. Neem gewoon de originele filmposter en gebruik die ook als hoes voor de DVD, Blu-ray etc. Bespaart een hoop kosten en is wel zo duidelijk.
    Heb dat nooit een goeie poster gevonden voor de 2D cover. Veel te druk.

  18. #18

    Standaard

    Wie is Hugh Jackman ? Vliegen de dvd/blurays de winkels uit als zijn naam erop staat? Jennifer Lawrence, Ian Mckellen, Patrick Steward, Michael Fassbender, Ellen Page, Peter Dinklage, ik denk dat die namen inmiddels groter zijn dan Hugh Jackman.

  19. #19

    Standaard

    Ach, Wolverine is gewoon een heel populair karakter...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #20

    Standaard

    Is die populariteit vanuit de comics gecopy-paste naar de films ofzo? Ik vond em in de films nou niet echt uitblinken en andere karakters veel interessanter. Ook de spin-offs van Wolverine vond ik nou niet je-van-het.

  21. #21

    Standaard

    Geen idee, mijn favoriet is het ook niet. Ik heb veel meer met Mystique en Magneto.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Wie is Hugh Jackman ? Vliegen de dvd/blurays de winkels uit als zijn naam erop staat? Jennifer Lawrence, Ian Mckellen, Patrick Steward, Michael Fassbender, Ellen Page, Peter Dinklage, ik denk dat die namen inmiddels groter zijn dan Hugh Jackman.
    Geloof het of niet, ik denk zelf dat van dat hele rijtje Hugh Jackman en Jennifer Lawrence het meest bekend zijn bij de "standaard"consument. Als je zelf al Patrick Stewart niet goed spelt, hoe bekend kan hij zijn?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Geloof het of niet, ik denk zelf dat van dat hele rijtje Hugh Jackman en Jennifer Lawrence het meest bekend zijn bij de "standaard"consument. Als je zelf al Patrick Stewart niet goed spelt, hoe bekend kan hij zijn?
    Van de 14 letters heb ik er 13 goed. Zeikerd.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Van de 14 letters heb ik er 13 goed. Zeikerd.
    Mijn grapje is blijkbaar verkeerd overgekomen omdat ik er geen smiley bijgezet had. Alsnog !

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mijn grapje is blijkbaar verkeerd overgekomen omdat ik er geen smiley bijgezet had. Alsnog !
    zand erover

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •