Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 129 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Tja, ik heb nu noodgedwongen de HD versie van deze film met nederlandse subs gedownload. Waarom zou ik volgende keer nog een bluray van fox kopen, als ik het risico loop dat deze niet afspeelt op mijn bluray speler, terwijl de illegaal gedownloade versie via USB-stick perfect afspeelt op mijn bluray speler? Fox schiet hier een beetje in hun eigen voet en gaat het tegenovergestelde effect creëren als je het mij vraagt...

  2. #52

    Standaard

    Dit probleem komt vaker voor, ook bij andere films. Je moet juist klagen, als genoeg mensen dit doen, komt er vanzelf een firmware update. Download is leuk maar daar zit je altijd met compressie en je wilt toch genieten van al dat moois in perfecte beeldkwaliteit lijkt me. Probeer de schijf op andere spelers of een Playstation, zo kan je uitsluiten of het aan de speler of schijf ligt. En anders terug naar de winkel ermee, terugbrengen en wachten op de Extended Cut

  3. #53

    Standaard

    http://www.foxfilm.nl/news/

    Staan een paar emailadressen in. Vraag daar om het juiste mailadres en je bent binnen.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    http://www.foxfilm.nl/news/

    Staan een paar emailadressen in. Vraag daar om het juiste mailadres en je bent binnen.
    Het proberen waard, thanks. 'k Ga eens een mailtje sturen en zien wat ze antwoorden. 'k Ga eveneens LG nog eens mailen.

  5. #55

    Standaard

    Ik heb een mailtje naar één van die adressen gestuurd met de vraag mijn klacht door te sturen. Vandaag kreeg ik volgende mail van Fox:

    Mag ik van u uw adres. Wij gaan een vervangende disc naar u toesturen. We sturen namelijk een nieuwe productie sample. Het zou dan opgelost moeten zijn.
    Ze zijn zich dus zeker van het probleem bewust en er is blijkbaar een oplossing in de maak. Als er dus nog mensen dit probleem hebben, kijk uit naar een inruilactie, want die zit er blijkbaar aan te komen! Ik laat het hier weten als ik de nieuwe disc binnen heb.

  6. #56

    Standaard

    Een major als Fox kan zich dergelijke negatieve publiciteit niet permitteren. Het duurt soms even maar meestal komt het wel in orde.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #57

    Standaard

    Eerlijk gezegd had ik er weinig van verwacht. Fox verrast me toch op een positieve manier, hier. Nu wachten op de nieuwe disc...

  8. #58

    Standaard

    Het is bevestigd dat de Rogue cut meer dan 17 minuten is.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is bevestigd dat de Rogue cut meer dan 17 minuten is.
    En trots dat jij daarop bent!
    The future is Blu

  10. #60

    Standaard

    Ik ben benieuwd of het echt meer toevoegd, voorheen was gezegd dat de extended cut korter zou zijn imo beste x-men film tot op heden

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    En trots dat jij daarop bent!
    Hoe meer Rogue hoe beter. Maar ik ben inderdaad bevooroordeeld .

  12. #62

    Standaard

    Zit al tijdje te wachten op deze. De andere uitgave heb ik niet gekocht, maar ik had wel gelezen dat op deze alleen de Extended staat en niet ook de bioscoopversie. Ook zijn de extra's anders dus misschien moet ik ze toch allebei halen uiteindelijk.

  13. #63

    Standaard

    Hier de eerste afbeeldingen van de rogue cut.
    Ik ben niet onder de indruk van de hoes, maar het is wel een zekerheid dat deze in huis komt .

    xmendofp.jpg

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Zit al tijdje te wachten op deze. De andere uitgave heb ik niet gekocht, maar ik had wel gelezen dat op deze alleen de Extended staat en niet ook de bioscoopversie. Ook zijn de extra's anders dus misschien moet ik ze toch allebei halen uiteindelijk.
    Dat is inderdaad nu bevestigd, zie hier. Dan moet je ze toch allebei halen . Bij bol staat de 3D versie nu voor €17,99 te koop, dat valt toch mee?

  15. #65

    Standaard

    Bedankt voor de tip, rogue.
    Bij 2 media markten kon ik de 3D versie niet vinden en bij bol is ie 17,99 inderdaad.
    Voor de steelbook liefhebbers kun je bij amazon.fr de Rogue Cut Steelbook vinden voor een bedrag van 17,99 mét Nederlandse ondertitels.
    Zou het zo zijn dat deze steelbook ook gewoon straks in Nederland te koop is?

  16. #66

    Standaard

    Eergisteren is het bericht dat de Rogue cut toch ook de theatrical cut bevat, zie hier.
    En blijkbaar zou, op basis van dit, zouden er 90 minuten aan nieuwe extra's bijzitten.

    Jammer van die ongelooflijk lelijke hoes, maar qua inhoud zit het wel snor .

    De oude versie hou ik voor de 3D film en de extra's, die waarschijnlijk niet op de Rogue cut zitten. Een beetje verwarrend voor degene die alles willen hebben, maar goed.

    Ik ben ook wel benieuwd of deze ook uitkomt in Nederland trouwens.

  17. #67

    Standaard

    Persbericht van de Amerikaanse uitgave van de Rogue Cut:

    Twentieth Century Fox Home Entertainment has detailed its upcoming Blu-ray release of X-Men Days of Future Past. The release will be available for purchase on July 14.

    Synopsis: With a never-before-seen, alternate cut of the film—plus 90 minutes of all-new, immersive special features—the X-Men: Days of Future Past Rogue Cut takes you deeper into the X-Men universe than ever before. Rogue makes her return as the all-star characters from the original X-Men film trilogy join forces with their younger selves and unite to battle armies of murderous Sentinel robots who are hunting down mutants and humans alike!

    CONTENT AND SPECIAL FEATURES:

    Disc 1

    Both the Theatrical Cut of the Film and the Rogue Cut of the Film
    Commentaries
    - Director Bryan Singer and Composer/Film Editor John Ottman (Rogue Cut)
    - Director Bryan Singer and Producer/Writer Simon Kinberg (Theatrical Version)
    Second Screen App

    Disc 2

    Mutant vs. Machine (A 9-part making-of documentary)
    X-Men: Unguarded
    Gallery: Storyboards, Costumes & Concept Art
    Fantastic Four Sneak Peek
    Digital HD
    Bron: www.blu-ray.com.

  18. #68

    Standaard

    Die komt er zeker in. Nog steeds geen Nederlandse release te bekennen.....zal die van de UK worden denk ik.

  19. #69

    Standaard

    Fox Benelux is niet zo actief in NL, maar veel buitenlandse uitgaven, vooral backcatalogus hebben wel NL subs.
    Terwijl nieuw product die juist ontbreken bij DE en UK, zodat je die dure Benelux/Fr uitgaven moet kopen voor de NL subs

    Zo heeft de nieuwe BD uitgave van Commando de Theatrica en DC versie in DE met NL subs ...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Persbericht van de Amerikaanse uitgave van de Rogue Cut:



    Bron: www.blu-ray.com.
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #70

    Standaard

    De Rogue Cut zal in Spanje alleen worden uitgebracht als digitale download, dus niet op Blu-ray. Het zal me niet verbazen als dit voor meer landen gaat gelden.

    http://www.mubis.es/noticias/rogue-c...lo-en-descarga

  21. #71

    Standaard

    F*ck digitale downloads!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #72

    Standaard

    27€ bij WowHd. Beetje overprized!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    27€ bij WowHd. Beetje overprized!
    Tsja, dat ga ik er ook niet voor uitgeven. Ik heb geduld hoor. Ergens rond de €15 lijkt me een mooie prijs, aangezien ik de 3D ook al heb gekocht.

  24. #74

    Standaard

    Bij Zavvi 25€ Er komt ook een steelbook versie uit. Vind het wel jammer dat de prijs hoog is van een release van een bestaande titel met 15 min extra footage.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Rogue Cut zal in Spanje alleen worden uitgebracht als digitale download, dus niet op Blu-ray. Het zal me niet verbazen als dit voor meer landen gaat gelden.

    http://www.mubis.es/noticias/rogue-c...lo-en-descarga

    In Nederland wordt deze ook alleen als digitale download uitgebracht
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •