Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 90 van 90 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Maar het klopt wel. De 3D modus van de TV zorgt voor de aangepaste helderheid en contrast niet het schijfje.
    Bij de Sony staat geloof ik het contrast dan wel vast maar je kunt nog wel andere instellingen in de 3D modus wijzigen.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ben ik wel verbaast over om eerlijk te zijn.
    Zou er misschien een verschil zijn tussen actieve en passieve 3D ?

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Maar het klopt wel. De 3D modus van de TV zorgt voor de aangepaste helderheid en contrast niet het schijfje.
    Bij de Sony staat geloof ik het contrast dan wel vast maar je kunt nog wel andere instellingen in de 3D modus wijzigen.
    Ok, ik dacht wel eens gelezen te hebben dat één van de 2 streams die op een 3D staat altijd(en die evt voor 2D gebruikt kan worden) een hogere helderheid/contrast heeft en dat het daarom de voorkeur geniet om 2 schijven te hebben, een 2D en een 3D. Waarom zouden ze dat anders doen dan, lijkt me goedkoper om maar 1 schijf in de verpakking te doen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zou er misschien een verschil zijn tussen actieve en passieve 3D ?
    Of TV merken of iets anders, maar misschien zit ik wel helemaal mis hoor.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zou er misschien een verschil zijn tussen actieve en passieve 3D ?
    Daar zal het niet aan liggen lijkt me, het enige verschil is dat passieve 3D geen 1080P FULL HD aankan, actief wel.
    Ook moet ik hierin peptalk volgen, wanneer je een 3D schijf bekijkt en de 3D deactiveert is de helderheid en contrast anders dan bedoelt.
    Ofwel wil je dit niet toegeven of zie je het niet bewust, maar ik durf mijn hand voor in het vuur steken wanneer je de 3D & 2D zou vergelijken met screenshots dat het verschil zichtbaar zal zijn.

    Mocht er geen verschil te zien zijn zouden alle studio's van die Eone cheap taferelen uitvoeren.
    En dan zou in principe ook geen 3D schijfjes meer nodig zijn hé, want als er geen verschil is steken we toch een gewone 2D film op uit de kast en converteren we die naar 3D? want dat is ook mogelijk...
    BD (1243) What i Watch

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ok, ik dacht wel eens gelezen te hebben dat één van de 2 streams die op een 3D staat altijd(en die evt voor 2D gebruikt kan worden) een hogere helderheid/contrast heeft en dat het daarom de voorkeur geniet om 2 schijven te hebben, een 2D en een 3D. Waarom zouden ze dat anders doen dan, lijkt me goedkoper om maar 1 schijf in de verpakking te doen.
    Mee eens pep; de instellingen moeten (als het goed is) wel helderder staan aangezien de film op de 3D-schijf donkerder is.

  6. #81

    Standaard

    Ik heb de 2d versie (via Bol.com) en kan deze niet afspelen met de wat oudere Panasonic DMP-BD35.
    (Laatste firmware voor de BD35 van Panasonic was in augustus 2011)
    Ook geprobeerd met de Panasonic DMP-BD85, deze kan de schijf wel afspelen.
    Het zal wel aan de wat oudere BD35 speler liggen of zijn er meer personen die deze klacht herkennen?

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Blauw-gehalte is erg hoog bij deze scans.
    2D-versie vind ik net iets mooier, maar ga voor de 3D-versie.
    Heb ook de 3D versie maar baal wel van erg blauw hoesje.

  8. #83
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zal helaas voor deze (net als de andere Marvel titels) Nederlandse ondertiteling nodig hebben; het oudste kind vindt de Marvel Universe ook erg leuk worden .

    Ik zit me hetzelfde 'probleem', mijn oplossing is de UK versie kopen (mooier-goedkoper) en de NL ondertitelde versie van usenet afplukken ...

  9. #84

    Standaard

    En ook hier:

    We zijn Disney en we willen nog meer geld, dus we bedenken een nieuw concept: de Big Sleeve.
    Een soort LP formaat lijkt het.



    En deze ziet er wel erg mooi uit .

  10. #85

    Standaard

    Besteld!

    Hopelijk toch ietsjes kleiner dan een LP hoes...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  11. #86
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Natuurlijk willen ze geld verdienen, dat is ook mijn zakelijke insteek. Je kan het ook zien als dat ze je de keus bieden en nog mooie uitgaves aanbieden. Ze zeggen nog net niet, kopen of we pakken je terug.
    Ik hoef hem niet, maar vind hem best mooi.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #87

    Standaard

    Vind er niks aan eerlijk gezegd, lijkt wel een luisterboek met cd voor 4 jarigen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #88
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    "En toen kwam de grote boomman en die sloeg wild om zich heen..."
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #89

    Standaard

    Ik moet wymanndirector toch gelijk geven, en vindt het ook niet mooi.

    waar plaats je dit trouwens, moet op een apart tafeltje of in een nieuw rek komen

    nee niks voor mij
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  15. #90

    Standaard

    Keer wat anders dan die tsunami aan steelbooks tegenwoordig...

    Maar goed eerst zien dan geloven
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •