Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 90 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Guardians of the Galaxy blu-ray

    Op 17-12-2014 komt de blu-ray uit, met een 3D en een 2D versie. Hopelijk zit er een slipcase bij, maar zeer waarschijnlijk niet, afgaande op de laatste release van Captain America.

    De 3D versie:


    De 2D versie:


    Zelf vind ik die cheesy 2D cover iets leuker, maar ik koop zeker de 3D.

  2. #2

    Standaard

    Saturatie staat wel een beetje hoog. Vond de film zelf niet zo bijzonder eerder tegenvallen.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    zucht, denk dat ik toch maar wacht omdat er misschien later een "director's cut" kan komen: vind dit eigenlijk wel een kwalijke zaak worden, eerst een gewone versie uitbrengen om later met een 2e, vaak beter versie op de markt te komen. Zie bv dat ook voor de laatste X-Men film er een director's cut aan kan komen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #5

    Standaard

    Komt er hier ook in. Heb hiervan ontzettend genoten in de bioscoop. Ik heb toen wel de 2D versie gezien. Is de 3D versie een aanrader? Dan ga ik eventueel voor deze versie gaan.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Komt er hier ook in. Heb hiervan ontzettend genoten in de bioscoop. Ik heb toen wel de 2D versie gezien. Is de 3D versie een aanrader? Dan ga ik eventueel voor deze versie gaan.
    Ik heb Guardians of the galaxy in Imax 3D gezien, ik vond hem goed in 3D en wel een aanrader, hopelijk kan ik nog de 3D/2D steelbook versie bij zavvi bestellen als deze nog niet helemaal uitverkocht is

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    zucht, denk dat ik toch maar wacht omdat er misschien later een "director's cut" kan komen: vind dit eigenlijk wel een kwalijke zaak worden, eerst een gewone versie uitbrengen om later met een 2e, vaak beter versie op de markt te komen. Zie bv dat ook voor de laatste X-Men film er een director's cut aan kan komen
    Er is in de MCU nog nooit een extended cut uitgebracht, verwacht dat hier ook niet.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Komt er hier ook in. Heb hiervan ontzettend genoten in de bioscoop. Ik heb toen wel de 2D versie gezien. Is de 3D versie een aanrader? Dan ga ik eventueel voor deze versie gaan.
    Ja, 3D was in de bios goed. Heb je toevallig de 3D van Captain America Winter Soldier? Daar staat de trailer van GOTG op (in 3D), dan heb je een voorproefje .

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, 3D was in de bios goed. Heb je toevallig de 3D van Captain America Winter Soldier? Daar staat de trailer van GOTG op (in 3D), dan heb je een voorproefje .
    Nee die heb ik ook nog niet. Ik heb mezelf momenteel even een koop-stop opgelegd om eindelijk mijn kijkachterstand wat te laten verkleinen voor ik weer losbarst met volop aan te kopen . Toch alvast bedankt voor de tips hierover. Waarschijnlijk gaat het van deze dan toch de 3D versie worden. Hopelijk heeft MM (of een andere winkel) nog eens snel een 3 voor de prijs van 2 actie

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Hopelijk heeft MM (of een andere winkel) nog eens snel een 3 voor de prijs van 2 actie
    V&D heeft momenteel een 3=2 actie.

  11. #11

    Standaard

    Ja, maar de V&D in Eindhoven heeft op een aantal Disney kindertitels na, alleen maar DVD's.

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Blauw-gehalte is erg hoog bij deze scans.
    2D-versie vind ik net iets mooier, maar ga voor de 3D-versie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Vond dat zo'n geweldige leuke film! Bij bol is de 3D wel erg duur, heb daarom de UK versie maar gepre-ordered, paar euro's goedkoper en komt een maandje eerder uit volgens blu-ray.com.
    I Love My Sci-Fi

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Meestal zakt de prijs bij Bol tegen de tijd dat de release nadert. Ik wacht nog wel ff af. Het is voor mij wel een film die een bijzondere uitgave verdient. Als dit de strijd moet winnen van VOD? Als collector word ik hier niet écht warm van...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15

    Standaard

    Ik zal helaas voor deze (net als de andere Marvel titels) Nederlandse ondertiteling nodig hebben; het oudste kind vindt de Marvel Universe ook erg leuk worden .

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Meestal zakt de prijs bij Bol tegen de tijd dat de release nadert. Ik wacht nog wel ff af. Het is voor mij wel een film die een bijzondere uitgave verdient. Als dit de strijd moet winnen van VOD? Als collector word ik hier niet écht warm van...
    Ik houd het in de gaten, mocht prijs bij BOL nog zakken, annuleer ik de pre-order bij amazon.
    I Love My Sci-Fi

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Als dit de strijd moet winnen van VOD? Als collector word ik hier niet écht warm van...
    Het zijn niet de verzamelaars die gaan bepalen hoezeer VOD de markt van BR zal beinvloeden. Dat zal de massa doen en die boeit het niet heel erg dat de BR-verpakking er (voor de verzamelaar) beter uit zou kunnen zien.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eens, maar ik neem aan dat blu-ray zo min mogelijk hun eigen graf willen gaan graven om te overleven in de VOD-wereld. Het argument dat vele toch nog wel iets fysiek in handen willen hebben als men harde euro's uitgeeft wordt dan steeds minder een voordeel. Maar eigenlijk was dat voor het VOD-tijdperk al zo en vooral in Europese landen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #19

    Standaard

    Blu-ray Trailer (Met wat korte beelden van Avengers: Age of Ultron) :


  20. #20

    Standaard

    Ik word zo nijdig dat een VOD versie zoveel eerder uitkomt. Alsof ze willen dat de fysieke drager eraan gaat.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik word zo nijdig dat een VOD versie zoveel eerder uitkomt. Alsof ze willen dat de fysieke drager eraan gaat.
    Dat willen ze ook.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat willen ze ook.
    Dat willen ze niet, want er zijn veel te veel mensen die iets in hun handen willen hebben en de extra's willen, de 3d etc..Ik denk dat de VOD aanbieders gewoon een zak geld bieden voor dat exclusieve recht voor een week of wat. Meer is het niet. Ik snap het probleem ook niet: in nld is al een tijdje bekend dat ie de 17e, 5 dec dacht ik in de US, uitkomt. En nu er een VOD-versie eerder uitkomt zijn sommige mensen ineens 'boos'. Wat is er gebeurd met gewoon een paar weekjes geduld hebben? Ik heb het gevoel dat tegenwoordig de mensen de BR al in huis willen hebben voor de film in de bios gedraaid heeft .

    Misschien, op termijn, willen ze WEL de fysieke dragers weg hebben als mensen meer aan VOD gewend zijn en de internetproviders er meer op berekend zijn. Bijv dat je 3d films kunt streamen (wat veel meer data is en daardoor nu denk ik niet haalbaar is). Maar of dat allemaal lukt?

    Denk aan boeken. Tuurlijk heeft de boekverkoop een dreun gekregen door digitale boeken. Maar de papieren versies worden nog steeds bij de vleet gekocht: mensen willen iets in handen hebben.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik word zo nijdig dat een VOD versie zoveel eerder uitkomt. Alsof ze willen dat de fysieke drager eraan gaat.
    Gewoon schandalig.

  24. #24

    Standaard

    Ik weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt Pieter, maar ze willen dat echt wel, alleen weten ze dat het nog niet kan en dus proberen ze steeds vaker dit soort dingen uit. Ik geloof ook niet dat VOD aanbieders er een zak geld voor neerleggen, wel dat ze een hogere prijs vragen en ook een hogere prijs per download/stream betalen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #25

    Standaard

    3D is inmiddels ook al niet exclusief voor Blu-ray,
    In de VS is "Frozen" nooit in 3D op Blu-ray verschenen en nu dreigt het zelfde te gebeuren met "Maleficent"... de Amerikanen moeten uitwijken naar Europese of Zuid Amerikaanse uitgaves.

    Rede: "Frozen" 3D en "Maleficent" 3D zijn in de VS enkel als VOD bij Vudu te krijgen, en er is grote kans dat toekomstige Disney uitgaves het zelfde lot te wachten staat.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •